روجينا بصدمه :-انت موافق تطلق موده ....وتتجوز بنت سوزان هانم....
جاسم :-مش بالظبط كده موضوع اني اتجوز ده يفضل سر ما بينا ومحدش يعرفوا.....اما موضوع اني أطلق موده فده مش هيحصل....
روجينا بعدم استعياب:-انا مش فاهمه حاجه ...
جاسم :-هتفهمي كل حاجه في وقتها....
ليتكرها ويخرج وهو يبتسم بخبث....
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
عمار بحب :-انا بحبك يا مي......تقبلي تتجوزيني ........مي بعدم تصديق :-انتي بتهزر صح ........
ليقف عمار ويردف...
عمار بأبتسامه جذابه :-لا مش بهزر دي الحقيقه وانا فعلا بحبك يا مي ....
مي بحزن :-انا أسفه يا عمار باشا ....
عمار بأستغراب :-اسفه علي ايه ......
مي بحزن :-انا بحب حد تاني ......
عمار بصدمه :-بتحبي حد تاني ....
مي :-ايوه بحب حد تاني .......وانا اسفه لحضرتك مره تانيه ...
لتتكره بحزن شديد......بينما انهار عمار تماما ...
عمار :-لااااااااااااااااااا...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
دخل احمد هذه العماره بأقصي سرعته...
وقبل اي يدخل سمع صوت صراخ يوسف ...
يوسف بغضب وصراخ :-انا قلتلك مليون مره اني مستحييل أخون صاحبي انتي ليه مش هتفهمي ....انتي واحده ******عايزه تخوني خطيبك معايا .....
دخل احمد الي الشقه في هذا الوقت.....وجد سالي تنظر إلي يوسف بصدمه وهي ملقيه علي الارض ..
يوسف وهو يمثل الصدمه :-احمد .....احمد ارجوك افهم الموضوع الاول .....
نظر احمد الي سالي الملقاه علي الارض وهي تنظر إليه وتحرك رأسها دليلا علي نفي كلام يوسف ...
يوسف وهو يمثل الحزن :-انا قلتلك يا صاحبي مليون مره أن البت دي ****انا كنت بقلك كده عشان هي كانت بتجيني ...و ....و
لم يكمل كلامه بسبب صراخ سالي الذي انهال عليها احمد بالضرب ظلا يضربها لدرجة أنها فقدت الوعي ......
ليجلس احمد علي الاريكه بأنهيار . .
يوسف :-انا اسف يا صاحبي .... مكنش نفسي يحصل كده ......هي كانت بتجيني علي طول وانا كنت بصدها.....
لينظر له احمد بغضب :-انت ايه يلي جابك هنا ....
يوسف بأرتباك :-هي ....هي ....هي يلي اتصلت بيا و قلتلي انك تعبان اوي وهي مش عارفه تعمل ايه....وأنكم قعدين هنا.....
أنت تقرأ
زواج بالاجبار "مكتملة"
Mystery / Thriller"بالعاميه المصريه" للكاتبه :-ايمان عبدالمنصف #جاسم-موده