الفصل الثلاثون ⁦❤️⁩

50.1K 1.3K 56
                                    

موده بألم وبكاء :-اااه سيب شعري يا جاسم..

جاسم وهو يشدد قبضته علي شعرها بغضب :-انتي بتحبي تعانديني...وانا هوريكي آخرة عنادك ده...

موده بألم ودموع وخوف من هيأته تلك:-مكنتش اعرف ...أن...أن في حد ...مو..م..مو.. موجود معاك..

لينظر إليها جاسم ...وينظر الي ملامحها الخائفه منه...والألم الواضح عليها... ودموعها التي تملئ زرقتيها..

موده ببكاء :-يا جاسم سيييب شعري كفايه..

ترك جاسم شعرها...لتقع موده علي الارض بألم ..

جاسم بغضب :-لو الموضوع ده اتكرر تاني يا موده هقتلك..

لتقف موده برغم المها...موده ببعض الشجاعه برغم خوفها منه...لتردف بغضب ودموع :-ما روداليا كمان مراتك... وهي مش محجبه وبلتبس كل حاجه....وقدام اي حد...ولا انت بتعمل راجل عليا انا بس..بس صدقني انتي مش راجل ...ولا عمرك كنت راجل يا جاسم..

نظر لها جاسم بغضب عااارم...ولم يشعر بنفسه والا هو يصفعها بكل قوته ...لتقع موده اثر صفعته القويه علي الارض  للمرة التي لا تعلم عددها.... وضعت  يدها مكان الصفعه....نظرت له بصدمة...احقاا صفعها..!!!

جاسم بصدمة هو الاخري :-موده.... انا...انا...اس..

موده بصراخ وقهر :-انا بكرهك يا جاسم ..بكرهككككك...وعمري ما كرهت حد زيك..

نظر لها جاسم بألم ثواني ودخل الي الشرفه الموجوده في غرفته....وضع يده علي وجهه بغضب...احقا ضربها وهي لا تتحمل خدش صغير حتي...لكنها اغضبته بكلامها....هي حقا لا تفهم أنها غير روداليا ...

بعد مرور وقت

دخل جاسم الي داخل الغرفة... ليدلف الي غرفة موده....ليجدها نائمه ودموعها تسبقها...

اقترب منها...لينظر  بندم الي خدها الأيسر الذي تشوها قليلا من صفعته...

ليطبع قبله رقيقه علي خدها ويردف بجانب أذنها بهمس..

جاسم بندم :-انا اسف يا حبيبتي...بس انتي غير روداليا افهمي بقي....انا انا...بحبك يا موده...مش عارف امتي واذاي...انا كان هدفي الانتقام منك..
وكنت عايز احطمك واكسرك...بس لما بعدتي عني...مقدرتش استحمل فكرت اني مش هشوفك تاني....انتي بجد معجزه...اللي تخلي جاسم الهلالي بنفسوا يحبها تبقي معجزه...

ليقبلها بعمق مجداا علي خدها .... ويخرج من غرفتها....

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
في شركة أحمد الخليلي...

أميره بغضب :-ايه اللي انت بتقوله ده... انتود ايه اللي جابك هنا..

يوسف بسخرية :-بتتكلمي كأنها شركت ابوكي..

نظرت له بغضب... لتدير ظهرها ناوية علي الذهاب...ليمسكها يوسف من زراعها..

يوسف بخبث :-جري ايه يا قطة رايحه فين بس..

زواج بالاجبار "مكتملة"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن