أميره بصدمه :-سامر ...
سامر ببردو :-ايوه سامر يا أميره....
فاطمه بغضب:-انت ايه يلي جابك هنا وجاي تعمل ايه ...
سامر بهدوء :-ممكن تسبينا لوحدنا شوية ....
كادت أن تتحدث فاطمه لولا مقاطعه أميره لها. ..........
أميره :-ارجوكي سيبينا يا ماما ...
لتخرج فاطمه بغضب فكم دعت فاطمه علي هذا السامر ....فبسببه تعذبت ابنتها لمدة أربع سنوات...........
أميره بهدوء وهي تحاول التماسك:-نعم جاي ليه ...
سامر بهدوء :-اسمعي يا أميره انا جاي اقلك كلمتين مش اكتر ....ليتنهد بقوة :-انا عايزك تبعدي عني وعن مراتي .....انا مش عارفه انتوا اتعرفتوا اذاي ....بس كل يلي يهمني أن آيه مراتي متعرفش حاجه ....انا دلوقتي معاي بنت ومش مستعد اخسرها هي أو مراتي .... بسبب غباء واحده زيك....
نظرات إليه بصدمه ....أهذا الذي أحبته لسنين ....هذا هو الذي بسببه تنام وهي تبكي ....أهذا الذي تعذبت لسنين من أجله .....والان آتي بكل بردو إليها ....ويخبرها أن تبعتد عن زوجته .....
إميره بدموع وهي تحاول التماسك :-اطلع براااا............
سامر بهدوء :-انا ميهمنيش حد دلوقتي غير مراتي وبنتي يا أميره .....فأنا عارف حركات الناس البيئه يلي زيك ....فمتحاوليش تعملي ح......
لتقاطعها أميره بصراخ :-برااااااااااااااا اطلع برااااااااااااا ......اطلع براااااااا ...
لينظر لها سامر بغيظ وغضب ويخرج ..
لتنهار أميره علي الارض باكيه....لتأتي فاطمه ...
فاطمه بحسره :-هو ده يا أميره يلي ضيعتي عمرك عليك.....هو ده يلي بتعشقيه...
لتنهار أميره في البكاء..........لتأخذها فاطمه الي غرفتها لتهدء...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
جاسم :-انتي بتحبيني يا موده......موده بصدمه :-هااااا.......
جاسم بمكر :-هااااا ايه ....انا عارف انك بتحبيني ذي ما انا بحبك.... عيونك فضحاكي اوي ....
موده بأرتباك وتوتر :-لا علي فكره ....انا م...م...مبحبش حد......انت هتعرف قلبي اكتر مني. .....
ليقترب جاسم منها ويجلس بجانبها علي الفراش............وينظر الي عيونها بقوة....
جاسم :-طب عيني في عينك كده ...
موده بتوتر :-ابعد شوية......ويلا تصبح علي خير انا عايز انام....
جاسم وهو يقف :-مصيرك تعترفي يا حلوه. ....
ليخرج ويترك موده ....
موده لنفسها بحب :-ايوه بحبك ....وتقريبا بقيت اعشق اهتمامك بيا .....ولما تقعد معايا ....وبعشق حبك ليا ......انا بعشقك كلك علي بعضك....
أنت تقرأ
زواج بالاجبار "مكتملة"
Mystery / Thriller"بالعاميه المصريه" للكاتبه :-ايمان عبدالمنصف #جاسم-موده