الفصل الثاني والثلاثون ⁦❤️⁩⁦

47.7K 1.4K 78
                                    

جاسم بغضب وصدمة :-نعم يا روح امك...

نظرت  روداليا له بخبث .... لتخرج من حقيبتها بعض الاوراق...

روداليا بخبث :-دي تحاليل...من اكبر مركز طبي في مصر...بتثبت اني حامل....

نظر جاسم لها بضياع ...هو كان ينوي علي تطليقها والان أصبحت حامل منه...ولا يستطيع تطليقها...شعر ببعض الغضب...فهو يريد أولاده من حبيبته موده ...ليس من أمرأة  اخري...

روجينا بفرح:-الف مبروك يا حبيبتي...

روداليا :-شكرا يا أنطي...

لتقف موده... وتردف ببعض التماسك :-عن ..عن اذنكم..

روداليا بخبث :-ايه يا موده ...مش هتقليلي الف مبروووك...

نظرت موده الي جاسم...لتردف بألم:-الف مبروك يا روداليا...

لتلقي كلامتها وتصعد الي الاعلي...ليصعد ورائها جاسم من دون تفكير...

ندي بسخرية :-جاسم فرح اوي يا روداليا...

روداليا موجهه حديثها لروجينا:-شايفه يا أنطي ابنك بيعمل ايه...

روداليا بهدوء وخبث :-اهدي يا حبيبتي..اكيد هيرجعلك...انتي مراتوا وام ابنو قريبا...

في غرفة جاسم و موده

دلفت موده الي الغرفه.....لتنفجر في البكاء علي حالها...لما لم تستطع تحمل فكره أنه سيتركها ويكون لغيرها...لما تشعر بألم في قلبها...يجب عليها أن تكرهه لا تحبه وتغار عليه...

دلف جاسم في هذا الوقت...لينظر إليها نظرت لا يمكن تفسيرها...الم حب شفقه عشق ندم....لتمسح موده دموعها بسرعة...

موده بألم :-مبروك يا جاسم...

نظر له بألم .... ثواني واخذها الي احضانه...ليضع جبينه علي جبينها برقة...

موده بدموع:-ابعد عني يا جاسم...

جاسم بدون وعي :-لا مش هبعد...انتي ليا انا بس...لي جاسم الهلالي ...

بينما موده مخدرة تماما بين أحضانه...ليقترب جاسم من وجهها...ووووو{😁}

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
في بيت مي حسين...

تجلس مي في غرفتها بحزن....ليقطع شرودها صوت رنين هاتفها...لترد بعدما علمت هويه المتصل...

مي بأبتسامه حزينه :-ازيك يا عمار باشا....

عمار :- انا تمام ...ليتنهد بقوة ويردف:-مي انا عرفت اللي حصل لاخوكي...وربنا يقدرك عشان تطلعي من المرحله دي...

ابتسمت مي بتلقائيه... لتردف:-شكرا علي اهتمامك يا عمار باشا...

عمار :-علي ايه بس..وياريت ترجعي الشركة بقي ... عشان الشركة من غيرك ملهاش طعم (ليه هي ملح😏😂)......

زواج بالاجبار "مكتملة"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن