Изабел.
След сватбата, живота ни коренно се промени. Макс си намери свястна работа, аз работех в училището, в което завърших. Сам и Мия ходят на градина, малката Ванеса се гледа с баба си и дядо си или ходи на ясла и всичко е чудесно.
И ето ни и нас в момента. Миа седи заедно със Сам на едно килимче, а Макс просто ги дърпа из къщата. Часът минава 2 вечерта и на съседите сигурно им е омръзнало от нас.
Да 2 вечерта. Сам и Миа са щури деца, които са като вампирите и спят през деня, а вечер енергията им трябва да се изразходва.
Ванеса спеше в стаята ни и се очакваше след около 30 минути да стане да я нахраня, а през това време трябва да прекратя игрите на другите деца в къщата. Макс също влиза към тях.
-Макс, Сам и Миа. Искам веднага да влезете в стаята и да не вдигате шум.
-Но мамо...- започна Миа.
-Няма но. Влизате и пазите тишина. Знаете какво стана предния път щом не можахме да приспим Ванеса.
-Е нищо, мама и татко ще дойдат на гости.- Макс вдигна рамене, сядайки на земята.
-Макс, не ми помагаш.- погледнах го за кратко.
-Съжалявам. Хайде деца, по леглата. Съседите ще се оплачат вече от нас, че вдигаме шум.
-Но мамо...- започна Миа.
-Няма но. Ще играем сутринта.
-Може ли да дойда с теб при Ванеса?- хвана ръката ми.- А татко и Сам да си лягат?
-Ще дойдеш само ако пазиш тишина.- взех я в ръцете си.
-Да, обещавам.- обви ръцете си около врата ми, заравяйки глава в косата ми.
-Е, Макс. Явно тази вечер ще спиш на дивана.- вдигнах рамене, а той се намръщи.- Шегувам се.- целунах бузата му, влизайки в стаята ни заедно с Миа.
Оставих я на леглото, светвайки нощната лампа. Ванеса спеше все още затова легнах до Миа на леглото. Ванеса е от по-неспокойните деца. Последно време и никнат зъби и веднага след като се наяде не мога да я приспя дълго време. Със Сам и Миа нямах този проблем, но това тук е малко зверче. Имам чувството че имам 4 деца вкъщи, а не 3. Макс е най-голямото от тях. Всяка вечер. Ако не всяка, то поне няколко пъти седмично се случва това което се случи днес в коридора.
Майка му и баща му не малко пъти идваха в 2 сутринта да ни помогнат да приспим Сам и Миа, докато Ванеса се кротне. То не са били среднощни разходки, бягане по двора и какво ли още не.
YOU ARE READING
Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*
Romance**Прослувутото ми продължение на "Влюбена в най-добрия си приятел". Обещах ви и ето го тук. За сега го слагам с тази корица и това заглавие, но после ще се промени.** Живот с 3 деца, чудесно. Безсънни нощи, работа, любови, приятелства и от всичко по...