Глава 12

129 6 3
                                    

Миа.

Влязох в кухнята, търкайки очите си. Беше обикновена събота сутрин около 10:30. Сам седеше на един от столовете в кухнята, гледайки към телефона си. Налях си кафе в чашата и седнах до него. Свих веждите си въпросително щом погледа ми попадна на мама и татко. Мама седеше на плота в другия край на кухнята, обвила ръце и крака около татко.

-Какво се е случило?- попитах, вземайки ябълка от купата, поставена на масата.

-Мама е сънувала как нещо се случва на татко.- обясни.- Не го е оставила откакто са се събудили.- кимнах.

Наблюдавах ги докато ядях ябълката си. Мама пусна татко и той я смъкна от плота, минавайки с ръка през бузите ѝ. Тя се усмихна към него и дойде и седна срещу нас. Очите ѝ бяха подпухнали и насълзени.

-Добре утро.- усмихнах се към нея.

-Добре утро.- усмихна се, взимайки си от бисквитите, които татко постави на масата.

Извадих телефона си, поглеждайки към полученото съобщение. "Парти довечера?" Бутнах рамото на Сам и свих веждите си, питайки го дали е съгласен. Той вдигна рамене и кимна. Написах просто "непременно" и върнах погледа си към мама.

-Какви са плановете ви за днес?- попитах, усмихвайки се.

-О ами не знам.- мама се засмя.- Тъй като ще се местим ни трябва основен ремонт в помещенията в къщата. С баща ви ще отидем при родителите ми предполагам и ще обсъдим това онова.- вдигна рамене.

-Може да прескочим до фирмата да видим какво се случва с новите служители.- татко седна до нея.

-А не. Днес ще пропусна.- мама се облегна назад на стола си.- Ще отидем в къщата на нашите и ще видим какво можем да направим по въпроса със стаите.

-Какво ще стане. Оставяме втория етаж на децата. Ванеса ще вземе стаята на брат ти и бездруго заради Лидия смени облика си. Сам и Миа ще вземат твоята, защото е най голяма и ще я ремонтираме така че да могат да я използват пълноценно без да се притесняват един от друг.

- Едно легло, един телевизор и айде.- Сам се засмя. Татко го погледна.

-Хм...- мама вдигна вежди към него. Засмях се.- Да кажем, сестра ти си хване гадже. И го доведе вкъщи.

-О тя ще го доведе.- татко погледна към нея.- И решат да правят секс. Ти си излишен в ситуацията.

Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang