Глава 3

130 9 2
                                    

Няколко години по-късно.

Изабел.

Децата спят, Макс спи, часът е 6 сутринта и аз мога да си почна. Макар и Сам и Миа да са вече на 15, а Ванеса на 12, това са най-досадните деца. През най-малко 10 минути се чува думата "Мамо" или "Тате".

Взех си дрехи, излизайки тихо от стаята. Влязох в банята, пълнейки ваната с вода, докато поставях маска за лице върху лицето си. Направих пиана във ваната, влизайки в нея. Отпуснах се назад, поставяйки главата си на единия ръб, а краката си на другия.

_________________________________________

-Да, Миа. Сега идвам.- чу се глас от другата страна на вратата, след което се отвори. Не помръднах, а просто седях на мястото си, молейки се да не ме забележат, че съм там.

-Но, бате...- чу се гласа на Ванеса- И аз искам да изляза с вас.

-Не, никакъв шанс. Излизаме само за половин час.- извика Сам, а след това усетих погледа му върху мен.- Мамо.- постави ръката си върху рамото ми.

-Ммм?

-Водата е почти студена, ще се разболееш.

-Мислих да изляза след малко.

-Ммм... Не мисля така.- засмя се.- Искам преди да излезем с Миа да те видя как излизаш от тук.- завъртях очи.

-Добре.- пусна рамото ми, излизайки от банята.

Въздъхнах, изправяйки се. Измих лицето си, след което и тялото си. Обвих кърпа около тялото си, подсушавайки го. Облякох къси панталони и тениска, излизайки.

-Ето Сам, дано да си доволен.- завъртях очи, поставяйки дрехите си в пералнята. Влязох в кухнята където бяха Макс и децата.

-Да, мамо. Благодаря че ме послуша.- усмихна се, връщайки се към разговора с баща си.

-Сам, готова съм.- Гласа на Миа се чу някъде зад мен.

-Къде отивате?- попитах.

-До мола.- Сам вдигна рамене.

-Ще вземете ли Ванеса с вас?

-И да оставим теб и татко сами? Никакъв шанс.- Сам се засмя, минавайки покрай мен, постави целувка на бузата ми и излезе заедно със сестра си.

-Мамо, искам да отидем на плаж.- Ванеса седна на стола срещу мен.

-Няма да е скоро, миличка. Имам малко работа.

Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt