Два дни по-късно.
Сам:
С Миа ще сме сами вкъщи няколко дни, което е чудесно. Часът минава 18:00, а ние с момчетата до сега играхме футбол. Реших да се прибирам точно когато телефона ми звънна.
-Кажи, Миа?- попитах, поставяйки телефона си до ухото.- Чао момчета.- извиках, тръгвайки към вкъщи.
-Бате, може ли да се прибереш?- попита.
-На път за вкъщи съм.
-Моля те, побързай.- усещах как беше на косъм да се разреве.
-Нещо случайно да се е случило?
-Да, само се прибери и ще ти обясня всичко.
-На две преки от вкъщи съм. Спокойно.
Не затвори. Нито тя, нито аз. Вървях бързо и слушах тихите и хлипания. Мънкаше си нещо, което не можах да разбера.
-На няколко крачки от вкъщи съм.
-Когато влезеш затвори телефона.
-Миа, плашиш ме.
-Няма нищо.
-Добре.- въздъхнах. Изкачих стълбите пред вкъщи, изваждайки ключовете си.
-Отключено е.- прошепна тихо.
Влязох в къщата, заключвайки след себе си. Не че нещо, но да живееш в квартал, в който постоянно има кражби и не само не е яко. Събух обувките си, влизайки навътре по коридора. Натиснах червената слушалка, влизайки в стаята ни.
-По дяволите. Миа, какво се е случило?!- лежеше на леглото си, облечена само с една от моите ризи, които бях оставил до леглото ѝ, буквално в петно кръв на леглото. Изправих я да седне на леглото, обвивайки ръцете си около нея. Тя от своя страна притисна главата си до врата ми.
-Реших... Реших, че ще му позволя да правим секс... Беше мил и всичко останало... Познаваш го, но накрая просто спря да му пука за мен и въобще за това което прави.
-Кога дойде вкъщи?
-Аз го поканих. Бях твърдо решена, че няма да ме зареже и не исках да го прави... И след разговора с мама и татко реших... И да... Но нещата не станаха така както очаквах.
-Той знаеше, че ти е за първи път, нали?- попитах, отделяйки я от себе си.
-Да... Каза, че ще бъде внимателен... Че няма да ме нарани... Но после всичко се промени...- започна да хлипа отново.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*
Romance**Прослувутото ми продължение на "Влюбена в най-добрия си приятел". Обещах ви и ето го тук. За сега го слагам с тази корица и това заглавие, но после ще се промени.** Живот с 3 деца, чудесно. Безсънни нощи, работа, любови, приятелства и от всичко по...