Глава 9

103 5 2
                                    

На следващия ден.

Сам

-Миа, мама ти звъни.- Извиках, влизайки в стаята ни. Миа взе телефона си и плъзна пръст по екрана.

-Ало, да? Не. Добре, ще кажа на Сам. Той знае? Добре. Кога? Супер. До довечера.- усмихна се, натискайки червената слушалка.

-Мама каза да влезеш да се изкъпеш. След това да намажа раните ти с шишенцето на шкафа.

Миа завъртя очи, придърпвайки завивката към гърдите си. Изправи се от леглото, взе си дрехи и излезе от стаята. Завъртях очите си, събирайки боклуците по земята. Оправих леглото ѝ и подредих нещата ѝ.

10 минути по-късно Миа се върна, мръщейки се. Легна на леглото си, завивайки полуголото си тяло със завивката. Взех шишето от шкафа, напоявайки памука, който държах с течността от него. Миа потрепери щом докоснах раменете ѝ.

-Изправи се.- завъртя очите си. Постави ръцете си върху гърдите и се изправи.

Минах с памука по кожата над гърдите ѝ, след което я намазах с крема, който мама беше оставила. Засмях се, спомняйки си как сестра ми просто падна надолу по стълбите и влезе в розите. Тя от своя страна просто ме удари, закривайки гърдите си само с едната си ръка.

-Забога, облечи нещо...- промърморих. Отново завъртя очите си, взимайки сутиена, който беше хвърлила накрая на леглото си. Завъртя се с гръб към мен, слагайки го. Имаше сравнително големи гърди в сравнение с всички момичета от класа ни, който слагаха сутиени с дебели подплънки. Признавам си, ако не ми беше сестра бих я вкарал в леглото си...

-Ехооо, слушаш ли ме.- извика.

-Съжалявам, разсеях се.- поклатих глава.

-Просто казах че говорих с Алис сутринта след като станах и обмисляме да си направим пижамено парти.

-Аз против нямам. Мама с удоволствие би се включила към вашите неща.

-Там е проблема че мама последно време е преуморена.- седна на ръба на леглото си.

-Ванеса не я оставя намира.

-Всеки ден е по работа извикана в училище, но предполагам че това е нормално за началото на септември.

-Съвсем нормално е...- промърморих.

-Просто ми се иска да ѝ помогна по някакъв начин, майка ни е и заслужава най-доброто.- въздъхна.

Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora