Сам:
На следващия ден се събудих от звъна на телефона ми. Въздъхнах, взимайки го. Плъзнах пръст по екрана, без дори да поглеждам името върху него.
-Ало?- промърморих.
-Сам, излез и помогни на сестра си.- гласа на една от приятелките на Миа се чу.
-Какво е направила пак?
-Не е за казване, излез.
Натиснах слушалката без дори да кажа нещо и станах от леглото. Обух си дънките и си облякох тениската докато излизах от стаята. Знаех че Миа е в задния двор и правеше поредната доза упражнения докато говори с приятелките си. Това се повтаря вече 2 месеца, всяка сутрин.
Излязох през стъклената врата, която беше отворена, виждайки Миа овиснала от лентите, които татко и закачи малко по далеч от къщата.
-Здравей, бате.- засмя се.- Маже ли да ми помогнеш, малко се оплетох.
Засмях се. Както обикновенно беше оплела краката си в глезените и сега висеше с главата надолу, а краката и бяха на шпагат във въздуха. Със сигурност си има точно как се казва.
-Как ги прави тези неща само не знам.- засмях се, приближавайки се към нея.
-Лесно е. Само трябва да не се случи нещо такова. Прехвърли ми глезена от тази страна, а аз вече ще се оправя сама.- Постави ръцете си в горната част на лентите.
Направих това което ми каза и се отдръпнах настрани от нея. Тя от своя страна просто се изправи и се отмота. Зад себе си чувах смеха на приятелките ѝ, в които до сега е говорила.
-Благодаря.- стъпи на земята, засмивайки се за пореден път.
-Само не разбрах защо беше това.
-Тава попринцип е от едно от нещата на които ходя след училище, научаваш се на доста неща като увиснеш на това нещо, но само не трябва да се случва нещо като това.- вдигна рамене.
-Не разбирам какво точно имаш предвид с това, но аз отивам в банята.- завъртях се, тръгвайки към къщата.
-Да поканим приятели вкъщи довечера?- извика.
-Давай.- извиках в отговор, влизайки вътре обратно.
Влязох в къщата, правейки си кафе и сандвич. Изядох го и си изпих кафето след което влязох в стаята. Взех си дрехи и влязох в банята. Както повечето в тази къща, така и аз напълних ваната в която щях да седя сигурно час. Мама и Миа няма да са единствените. Съблякох дрехите си, влизайки.
YOU ARE READING
Влюбена В Най-добрия Ми Приятел *Част 2*
Romance**Прослувутото ми продължение на "Влюбена в най-добрия си приятел". Обещах ви и ето го тук. За сега го слагам с тази корица и това заглавие, но после ще се промени.** Живот с 3 деца, чудесно. Безсънни нощи, работа, любови, приятелства и от всичко по...