Odajkživa se říká, že magickým číslem je číslovka tři.
V každém příběhu se vyskytují tři přátelé, protože dva jsou přece jen trochu málo.
Číslem tři začíná vznikat něco.Ne dvojice, dvojika nebo duo, ale parta, hlouček, skupina, trio => slova, která vyjadřují přátelství i bez toho, aniž by jsme zmínili počet. Právě to má nejspíš trojka vyjadřovat. Všichni ji používají, všichni ji mají rádi, protože již od pradávna nám prostě trojka přijde jako základ všeho.
Žijeme s ní už od dětství, vzpomínate?
Tři sestry princezny, tři cesty různým směrem, tříhlavá saň.
Rodina vzniká právě tehdy, kdy do ní přibyde třetí člověk. Není to ani málo, ani hodně.Souhlasíte?
Já ne.
Možná proto, že je ono číslo takový stereotyp, nebo proto, že znázorňuje první ne zrovna pěknou známku, kterou můžeme ve škole dostat, jsem ji nikdy neměla ráda.
Ale možná hlavně proto, že z trojky může vzniknout dvojika.
V případě známek bych se dvojce vůbec nebránila, já mám ale na mysli přátelství.
Co když jsou tři přátelé, ale dva z nich si prostě budou rozumět víc?
Co ten třetí?
Míň je víc, říká se.
Platí to i u přátelství?
....Možná....
Pokud je málo už od začátku, je vše v pořádku, protože nevíte co je to víc a nepotřebujete to.
Pokud se ale z hodně stane málo, pro některé to může dopadnout katastrofálně.
Z mála může vzniknout víc, ale také nic.
Z hodně může vzniknout příliš, málo i nic.
Čísla jsou složitá a lidské mozky jsou příliš zaneprázdněné, než aby zjišťovaly tisíce významů, které mohou mít.Proto nemám ráda trojku.
Protože co se týče přátelství, je nemilosrdně nespravedlivá.Vidíte tu hru s čísly?
Kdo je vymyslel?
Podle čeho je vymyslel?
Možná nám tím tak znepříjemnil život matematikou, ale také nám umožnil popsat pomocí nich nespočet věcí v celé existenci. Ať už jsou určitá nebo neurčitá, každé má pro někoho nějaký význam.Vraťme se ale k trojce.
Z trojky přece může vzniknout ještě jedno číslo, nejen dvojka.
Někteří zapomínají na nenápadnou čtyřku.
O něco silnější než trojka ale stejně nespravedlivá.
A dá se rozdělit na dvě dvojky, na dvě valečné strany.
Ale co když do čtyřky vstoupí ještě něco silnějšího, než jen přátelství?
Co když dvě válečné strany vzniknou kvůli lásce?Lidská mysl je spletitá, stačí když přibyde jedna malá, nicotná částice a číslo se změní.
Občas je přílišné přemýslení jako loterie. Buď z toho vzejde všechno, nebo o všechno přijdete..Už chápete mou hru s čísly?
Kdo jsem? Jsem tichý pozorovatel detailů, jenž z knih pochopil nespravedlivost čísel.
Možná dokážu změnit i Váš pohled...Ale hezky od začátku.
Abychom se dostaly ke čtyřce a ze čtyřky následně ke dvojce, musíme začít jedničkou..
ČTEŠ
FEAR MAKES PEOPLE DO TERRIBLE THINKS
FanfictionByli mladí byli divocí byli nespoutaní byli nerozvážní nebo možná až příliš rozvážní ... byli čtyřmi pilíři na kterých stál jejich svět, pokud jeden pilíř zradí, svět se zboří. .... Už nebyli zas tak mladí, ale byli divocí byli nespoutaní byli...