(17)TEISIPÄEV - grupitöö

489 43 5
                                    

"Kelle juures me nüüd istumas hakkame käima?" laseb Flora pea norgu. "Mh te saate alati ju mulle külla tulla. Ja pealegi, kui ma väga tahan, saan korterisse elama jääda," räägin.

"Mis sind siis takistab sinna jäämast?" küsib Rachel. Ohkan:"Vanemad tahavad, et ma esimese nädala seal oleksin, et äkki hakkab meeldima."

"Saame aru," istub Flora toolile.

"Nii tere õpilased, alustame tunniga," siseneb klassi õpetaja.

Kui kõik ennast ilusti istuma on sättinud ja asjad välja võtnud jätkab õpetaja:"Otsustan teha teiega ühe rühmatöö. Teeme neljaliikmelised grupid ja ma olen grupid juba ka valmis teinud. Töö seisneb kolme taimeliigi uurimises, aega on üks nädal."

"Nii, esimene grupp on Rachel, Max, Ann-Marie ja Kevin," alustab õpetaja gruppide nimetamist. "Teine grupp on Jordan, Claus, Daisy ja Olivia," tuleb teine grupp.

Ei ole võimalik. Mina ja Jordan ühes grupis.

Õpetaja jätkab:"Ning viimased kaks gruppi on Flora, Martha, Brian ja Luke ning Stella, Sam, Amelie ja Peter."

Tõstan käe, et õpetaja tähelepanu saada. "Jah Daisy?" pöörab õpetaja pilgu minule.

Küsin:"Kas mul oleks võimalik Floraga kohad vahetada?" "Milleks see vajalik on?" tunneb õpetaja huvi. "Ma kolin täna samasse piirkonda kus Martha, Brian ja Luke pärit on ning arvan, et nii on mul lihtsam grupitöös osaleda, kui iga päev edasi-tagasi bussiga sõita," vastan pikalt ja selgelt.

"Okei, panen siis sinu koos Martha, Briani ja Lukeiga ühte gruppi ning Flora koos Jordani, Clausi ja Oliviaga," kirjutab õpetaja paberile midagi.

"Ma loodan, et sa oled sellega nõus Flora," togin enda ees istuvat tüdrukut. "Muidugi olen," vastab ta naeratades.

"Nii," katkestab õpetaja käsi plaksutades üksiku sõnaga vaikuse. Ta võtab laualt lehed neid jagama hakates ja samal ajal rääkides:"Võtke ruttu oma gruppidesse. Jagan laiali lehed, kus on igale grupile kolm taimeliiki ja kakskümmend küsimust igale liigile, millele tahan täispikki vastuseid. Ühte taimeliiki peate uurima põhalikumalt ehk ma tahan saada esitlust ja see peab olema vähemalt viisteist slaidi pikk."

"Seda ei saa nädalaga valmis," hakkab vingumine pihta.

"Vaatame järgmine nädal, kui kaugele kõik jõudnud on," naerab õpetaja.

>>

"Kui sa tahad siis Ricky võib ka ju sind ära viia. Siis ei pea bussiga sõitma," lausub Rachel voodile istudes.

"Pole vaja. Vanemad võtsid mu asjad kaasa, seega saan ilusti bussiga minna," vastan juukseid kammides.

"Daisy, Jordan jälle vaatab siia," katkestab Flora vaikuse. "Tõmba kardinad ette," pomisen.

"Üks keskmine sõrma ka talle," naerab Flora kardinaid ette tõmmates. Hakkan naerma:"Sa oled õel."

"Rääkige mulle Stellast midagi, mida ma ei tea," istun jalad ristates tüdrukute kõrvale voodisse.

Rachel mõtlikult:"Stella elab koos tädiga. Vanemaid ega õdesid-vendi tal ei ole."

"Manipuleerija," lisab sõna sekka ka Flora.

"Manipuleerija?" kergitan kulmu.

Flora noogutab:"Mhm. Kuidas ta muidu suutis Jordani jälle ümber oma sõrme keerata." "Kes teab äkki nad sobivadki lihtsalt kokku," kehitan õlgu.

Rachel raputab pead:"Asi on muus. Selles mõttes, et Stella lihtsalt teab Jordani saladusi ja arvatavasti nendega ta teda manipuleeribki."

"Ma tean ka mõningaid asju, aga ma ei hakkaks neid inimese vastu kasutama," räägin.

365 päevaWhere stories live. Discover now