Justini juurde jõudes potsatan maha pehmele diivanile.
"Jordan tuleb ka hiljem läbi siit," istub Justin mu kõrvale avades õllepudeli.
"Okei," noogutan tundes pisut ebamugavust. "Tahad rääkida, mis sinu ja su vanemate vahel juhtus või Frediga seotud?" küsib Justin.
"Okei ma räägin mõlemat, aga sa pead lubama, et hoiad kõike enda teada," keeran ennast poisi suunas, tõstes ühe jala diivanile. Ta noogutab:"Ma luban."
"Ma lihtsalt ei ole varem kellegi rääkinud oma elust, seega kui ma puterdan palju, siis on lihtsalt närvilisuse pärast," räägin juurde.
Justin naerab:"Sa oled nii armas."
Jään teda üllatunud pilguga vaatama. Ka Justinile jõuab hetkega kohale, mida ta just hetk tagasi ütles. Noormehe põsed tõmbuvad õrnalt punakaks.
"Vabandust," pomiseb ta rohkem endale nina alla ja võtab õllest ühe eriti suure lonksu.
Muigan kõigest.
"Nii, Fred siis jah," julgeb Justin mulle lõpuks otsa vaadata.
Noogutan ning hakkan rääkima:"Mina ja Fred kohtusime ühel peol. Olin 15 või 16, ma täpsemalt ei mäletagi. Hakkasime suhtlema ja jäimegi suhtlema kuniks kokku läksime. Alguses oli kõik kena ja hea, nagu enamus suhted. Ühel hommikul ta oli vihane ja tollel hommikul sain ma tema käest ka korralikult peksa ning sama päeva õhtul ta vä-,"
Sõnad jäävad mul kurku kinni. Tunnen kuidas silmad õrnalt ja tasaselt pisaratega täituvad ning kurk kipitama hakkab.
"Vägistas sind?" küsib Justin mu kätt silitades.
Noogutan tundes tohutut häbi.
"Ja see ei olnud ainukene kord," lausun tasaselt.
Justini silmadesse on valgunud tohutu viha:"Miks sa temaga lahku ei läinud?" "Ma läksin ja korduvalt. Kuid ma sain jälle peksa ja ta kuritarvitas mind. Lõpuks suutsin vanematele kõigest rääkida ja tegin ka politseisse avalduse, kuid Fredi vanemad maksid altkäemaksu ja ta pääses puhtalt," räägin.
"Te Jordaniga peaksite teadma, mis tunne see on, kui on jõukad vanemad," lisan juurde.
Justin noogutab:"Teame ja ma ei ole uhke selle üle. Ka meie Jordaniga saime peksa, kui mõne sigadusega hakkama saime."
Seda ma ei teadnud.
"Ja miks sa vanematega tülis oled?" tunneb Justin huvi.
Ohkan:"Fredi vanemad maksid neile altkäemaksu, et kogu minevik unustada ja isegi Fredi isa firmas said nad tööd. Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et nad mind nii alt vedasid."
"Seepärast ei tohigi kedagi usaldada, isegi mitte oma vanemaid," lausub Jordan. Jah just Jordan, kes seisab ukse najal käed ristis ning põrnitseb mind ja Justinit kordamööda.
"Palju sa kuulsid?" tõusen püsti pühkides pisarad.
"Piisavalt, et mõtiskleda kuidas saab üks noormees käituda nii halvasti õrnema sugupoolega," vastab Jordan diivanile istudes.
>>
Olen poiste juures istunud täielikus vaikuses pea neli tundi. Ma ei ole süvenenud sellesse, millest nemad rääkinud omavahel on.
"Daisy lähme, ma viin su koju," tõuseb Jordan püsti.
"Daisy tahtis minu juures ööbida," lausub Justin. "Daisy?" vaatab Jordan mulle küsivalt otsa. Noogutan:"Mhm, ma ei taha koju minna. Lähen homme."
"Su vanemad teavad?" pärib Jordan edasi. "Jah," vastan tüdinenult.
"Sa võid ta enda juurde ka ju võtta, kui sa kardad, et ma talle midagi teen," turtsatab Justin.
KAMU SEDANG MEMBACA
365 päeva
Romansa"Mu minevik on sünge ja halba täis, Daisy." Vaatan sügavalt helerohelistesse silmadesse ja endalegi aru andmata suudlen Jordanit.