(21) Laupäev - järjekordne pettumus

296 24 9
                                    

Ärkan üles tohutu peavaluga, mille muidugi tekitas alkohol. Tõusen istukile leides ennast võõrast magamistoast.

"Jordan," raputan enda kõrval magavat noormeest aga ta ei reageeri. "Jordan?" ütlen ta nime juba pisut kõvemini.

"Mh?" pomiseb ta midagi. "Kus me oleme?" küsin. "Dani juures," saan vastuseks. Olen segaduses:"Dan?" "Daniel, tüüp, kes peo korraldas." tõuseb Jordan istukile.

"Daisy? Jordan?" astub magamistuppa Justin. "Oh oletegi üleval," rõõmustab ta meid nähes. "Mis kell on?" küsin püsti tõustes ja alles siis märkan, et olen täiesti pesu väel.

Vägagi kiire liigutusega seisab Jordan mul ees, kattes mind tekiga, et Justin mu keha ei näeks.

"Vabandust, tahtsin teile lihtsalt hambaharjad anda. Tehke korda ennast ja lähme koju," räägib Justin visates hambaharjad voodisse. Noogutame mõlemad.

"Mis kell on?" küsin Jordanilt, kui Justin lahkunud on. Poiss haarab kummutilt telefoni vastates:"Saab kohe üksteist.

"Okei," pomisen.

_____

"Tuled minu juurde?" küsib Jordan, kui autost väljunud oleme. "Käime enne minu juurest läbi," lausun.

Korterisse sisenedes tunnen veidrat aurat.

"Keegi oleks siin nagu käinud," lausub Jordan. Noogutan:"Ka mul on selline tunne."

"Daisy?" ilmub koridori Flora.

"Flora?" olen üllatunud nähes enda parimat sõbrannat. "Mida sa siin teed? Kuidas sa teadsid kus ma elan?" lendavad küsimused mu suust.

"Su ema palus mul siia tulla," saan vastuseks. "Miks?" kergitan kulmu. Flora:"Et äkki mina suudan sind ümber veenda, et sa nende juurde elama läheksid."

Raputan pead:"Ma ei taha ja mu vanemad teavad põhjust. Saan üksi korteris väga hästi hakkama."

"Palun mine räägi nendega. Ükskõik, mis teie vahel juhtus, on neil seletus olemas. Kuula nad ära. Ma olen sinu pärast mures Daisy. Fred ju elab ka siin ja me mõlemad teama, mis ta sulle teinud on. Vanemate juures oled sa kaitstud." räägib Flora.

"Ta on minuga ka kaitstud," lausub Jordan enesekindlalt.

"Ja kes sa oled?" pöördub Flora Jordani poole. "Daisy klassivend," vastab Jordan.

Flora kõigest noogutab, aga on aru saada, et ta kahtleb Jordanis.

"Okei, ma lähen räägin vanematega asjad selgeks," annan alla. "Väga tore," kallistab mind Flora.

_______

"Ema!? Isa!?" astun majja sisse.

"Daisy?" tormab ema koridori.

"Milleks oli sul isaga vaja Flora meie pere probleemidesse mässida?" küsin pahaselt. "Sest meid sa ju ei kuula," on ema pettunud.

"Arva ära kes välja ilmus," kõnnin ema järel kööki. "Kes?" tunneb ema kohe huvi.

"Olaf," vastan.

"Olaf? Mida ta tahtis?" asub ema köögis toimetama. "Raha," istun toolile. "Mis raha? Mille jaoks?" ärritub ema. "Ah tal mingi probleem ühe mu klassivennaga, aga pole vaja muretseda. Sain ise raha kokku ja maksan ära talle." räägin.

Ema:"Ja kui suurest summast me räägime?" Vastan:"Nelikümmend viis tuhat."

"Mis asja!? Kus sina sellise raha said?" on ema üllatunud. "Fredilt," olen aus. "Ja kus tema selle raha sai?" pärib ema edasi. Raputan pead:"Ma ei saa sulle seda öelda. Tekib jälle suur pahandus."

365 päevaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora