"akşam randevusu"

4K 278 365
                                    

Seul'da hafif esintili bir geceydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seul'da hafif esintili bir geceydi. Balkonda konuşulan derin konuların zamanıydı, gençlerin eğlenmek için dışarıda dolaşabileceği bir zamandı. İnsanları biraz hüzün biraz da mutluluk katan bir geceydi bu şehirde ki küçük apartmanda ise durum şöyleydi.

Doktor ve Jennie farklı evlerde aynanın karşısında kendilerini süzüyorlardı. Jennie doktora ayak uydurabilecek bir şeyler seçtiğini düşünüyordu, siyah askılı bir elbisenin içine giydiği beyaz transparan boğazlı uzun kollu ile küçük çanta almıştı. Doktorun tarzına uyacağını düşünerek sonunda kendini aynanın karşısından alırken Yoongi ise siyah ceketini düzeltti. Her zaman ki kendi tarzıydı değiştirmesi gereken bir şey yoktu ama Jennie'nin onun tam aksi giyineceğini düşünüyordu. Kendini aynanın karşısından alırken salonuna doğru ilerledi ayaklarına kedisi dolanırken gülümseyerek durdu ve yere eğildi. Avucuna sürtünen kedisinin başını okşarken mırıldandı.

"Burada usluca babanı bekle tamam mı?"

Ayağa kalkarken masanın üstünde olan telefonu ve cüzdanını aldı, biraz gergindi ve tuhaf hissediyordu. Jennie ile uzun zamandır komşulardı ama daha önce bırak buluşmayı beraber hiç bir şey yapmamışlardı, yani tek başlarına bir şey yapmamışlardı. Bu onu biraz geriyordu, bu bir randevuydu ve ilişkileri komşuluk ilişkisinden çıkıyor gibi hissetmeye başlamıştı. Ayakkabılarını giydikten sonra kapıyı açtığında eş zamanlı olarak karşı dairenin de kapısı açıldı.

Yoongi dudaklarının aralanmasını engelleyemedi, ardından ise yutkundu. Elbette Jennie'yi bir elbise ile beklemiyordu. Gözlerini kırpıştırırken Jennie gözlerini ondan kaçırdı, o da kendini oldukça gergin hissediyordu. İkisinin de gözleri birbirine kenetlenmişken elinde çayı ile merdivenlerden aşağı inen Heechul'un baygın bakışları ikisini görünce adeta parlamıştı. Dudaklarında bir sırıtma oluşurtu, iki komşunun randevuya çıkacakları oldukça barizdi.

Ve o bunu bütün apartmana hatta bütün mahalleye yaymazsa gece rahat uyuyamazdı.

Hızlıca eski baygın haline dönerken terliklerini sürterek inerken çıkardığı ses ile iki komşunun gözleri birbirinden ayrılmıştı. Yoongi istemsizce elini ensesine götürürken Jennie telaşla konuştu.

"Aa Heechul bu saatte nereye gidiyorsun elinde...bir dakika elinde fincanınla gerçekten nereye gidiyorsun?"

Heechul dudaklarını büzerken sitemle konuştu. "Bay ve Bayan Lee'ye dedikodu yapmaya gidiyorum son olaylarda gelişme olmuş bir gözden geçirme yapacağız da sen...daha çok siz nereye?"

Yoongi içinden lanet okurken boğazını temizledi. "Biz de...biz de dedik ki bu Jennie'nin dergisi için ilham almak adına beraber dışarda gezelim"

Heechul buna inanmış gibi yapıp bir şeyler söyleyip aşağı kata inerken yüzünde şeytani bir gülümseme oluştu. Alt kata indiğinde merdivenden onları kontrol etti hızlıca telefonu eline aldı ve apartmanda ki herkese toplu mesaj çekti.

apartment'²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin