Yoongi direksiyonda ki kafasını cama vuran September ile kaldırdı. Sinirle solurken September geriledi ve doktor arabasından indi, görmek istediği son yüz eski eşinin yüzüydü."Ne istiyorsun?"
September üstünde ki sabahlığa daha sıkı sarılırken alayla güldü. "Kimin yanına gideceksin Yoongi? O küçük kızın yanına mı?"
Yoongi'nin hafifçe kaşları çatılırken başını salladı. "Küçük kız mı?" September göz devirirken dudaklarını yaladı. "Komşun Yoongi, karşında oturan o küçük kız" Doktor rahatsız bir şekilde yerinde kıpırdanırken konunun Jennie'ye gelmesi hoşuna gitmemişti.
"Ne o? Yoksa senin evli olduğun-"
"Eskiden evli olduğumu biliyor September, seni birilerinden saklama gereği duymuyorum"
September ona doğru bir adım attı. "Yoongi biliyorum seni endişelendirmemeliydim ama gerçekten iyi değilim, seni hayatımda yeniden istiyorum bedenin olarak değil sarhoşum ne dediğimi bilmiyorum..."
Dolu olan gözleri ile September pişmanlık ile eski eşine bakıyordu. Onu gerçekten de özlüyordu, her daim yanında olmasını, beraber yaptıkları kaçamakları, aptallıkları, her sabah kahvaltı hazırlamasını her şeyi ile özlüyordu. Onun gibi birini kaybetmenin aptallığını kendine yediremiyordu, çok kırıldığını ve acı çektiğini biliyordu ama her şeyi baştan almak istiyordu.
"Min Yoongi, lütfen benimle beraber yeni bir sayfa açar mısın? Yeniden tanışalım, yeniden aşık olalım, yeniden ve yeniden her şeyi yapalım"
September'ın heyecan dolu gözlerini Yoongi'nin soğuk bakışları yavaşça söndürüyordu. Yoongi gözlerini ondan çekip gökyüzüne dikti, bunu bu kadar basit görmesine sinirliydi. Kırılan taraf için bunlar hadi yapalım denilecek bir şey değildi, onun hiç değişmediğini görmek acı vericiydi.
"Bu oyun mu September? Benim ne kadar acı çektiğimi biliyorsun değil mi? Senden tek bir isteğim oldu! Tek bir istek! Bir çocuğumuz olsun istedim, baba olmak istedim ve sen bunu bana çok gördün..."
Yoongi elleri ile yüzünü kapatırken bedenini arabasına yasladı. Gerçekten aynı şeyleri sürekli hatırlamaktan yorulmuştu, tamamen onsuz bir hayat istiyordu. Ellerini yüzünden çektiğinde September'ın ağladığını görmüştü, hiçbir şey hissetmedi onu teselli etmek dahi istemedi.
Jennie tek isteğiydi.
"O küçük kız dediğin kadının adı Jennie, September ve hayatım boyunca yanımda olacak güvendiğim tek kadın sakın onu küçümsemeye kalkma aynı değerde değilsiniz"
September sinirle ayağını yere vururken ona doğru yaklaşıp işaret parmağını göğsüne dayadı. "Senin için ne yaptı ha? Sizi o gün gördüm...Han nehrinin orada küçük bir kız çocuğu gibi koşarken yere düştü ve sen abisi olarak ona yardım ettin"
Yoongi göz devirirken onun eline elinin tersi ile vurdu. "Jennie 23 yaşında September, abartma"
September histerik bir kahkaha attı. "Yaşı umrumda değil Yoongi, kadın gibi değil kız gibi duruyor"
Üstünde ki sabahlığı açarken kıvrımlı bedenini saran geceliğini orta koydu. "Bu bedene sahipken cidden bir velet ile mi birlikte olacaksın"
Yoongi'nin çenesi kasılırken bir kaç adım ile aralarında ki mesafeyi neredeyse sıfıra çekti.
"Birincisi o velet değil ismi Jennie Kim ikincisi ise evleneceğim kadının vücut tipi ile ilgili söylemlerin beni ilgilendirmiyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apartment'²
Fanfiction@alex11russo kitabın ilk bölümleri bu hesaptadır eğer kitabı ilk defa gördüyseniz profilimde de etiketli olan hesabıma girip bakabilirsiniz. Seul'da ki küçük bir apartman hikayesi. • Birbirlerini sinir etmekte çok başarılı olan iki komşunun ve apart...