"korku"

2.1K 219 254
                                    


Endişe ile daireden çıkan iki komşu diğerleri ile karşılaştığında hepsi birbirine korkuyla bakıyordu. "Siz de duydunuz değil mi?" Heechul yüz maskesinde ki salatalıkları ağzına atarken diğerlerinin yanına gelmişti. "Bayan Lee'nin sesine benziyor" Sunmi cevaplarken hepsi birden hızla binadan çıktı.

Yan apartmana girdiklerinde Bayan Lee'nin feryatlarını duyabiliyorlardı, bütün mahalle ayaklanmıştı. Yoongi hepsinden önce koşarak daireye çıktığında bir kaç tane komşunun dairenin önünde durduğunu gördü.

"Neden burada duruyorsunuz?!"

Taemin'in sorusuna karşın kapıcı cevapladı. "Bayan Lee kapıyı açmıyor"

Yoongi sinirle solurken omzunu kapıya ayarlayıp bütün gücü ile ittirdi. "O zaman kırsaydınız!"

Namjoon elini onun omzuna koyarken konuştu. "Ben hallederim senin omzuna bir şey olmasın"

"Dikkat et" Sevgilisinin sesinden sonra kapıya yüklenen Namjoon bir kaç denemeden sonra kapıyı açtığında ilk Yoongi içeri dalmıştı. Bayan Lee yerde otururken ağlamaya devam ediyordu yerde ise Bay Lee uzanıyordu.

"Hyuna bir bardak su getir mutfaktan"

Sunmi Bayan Lee'nin yanına çökerken Yoongi Bay Lee'nin başına geçerken ilk önce nabzını ölçtü. Yavaş atıyordu ama onun için önemli olan atıyor olmasıydı.

"Ne oldu Bayan Lee? Bana acilen söylemeniz gerekiyor ki bende ona göre harekete geçeyim"

Bayan Lee kendini toparlamaya çalışırken Sunmi elini suya batırıp boyununda gezdirirken Hyuna ise bileklerinde gezdiriyordu. "Dans ediyorduk ardından nefes alması zorlaştı ve birden bayıldı"

Yoongi dudaklarını yaladı Bay Lee'nin kalp hastalığı vardı ve pilleri yeniden takılmıştı bu kadar kısa sürede bitmesi biraz imkansız olsa da ona burada yardım edemezdi. "Hyojong sen arabayı hazırla biz Bay Lee'yi getiriyoruz"

Jennie başını Jin'in göğsüne gömerken gözlerini sımsıkı kapattı. Babasını bir kere bu şekilde kaybetmenin eşiğine gelmişti ve Bay Lee'yi kaybetmek istemiyordu. Doktor, Namjoon, Taemin ve Heechul yaşlı bedeni kaldırırken Bayan Lee hıçkırıklarının arasında konuştu.

"Yoongi yalvarırım onu kurtar, o olmadan yaşayamam"

Yoongi başı ile onu onayladı, meslek hayatı boyunca her zaman hayat kurtarmıştı ama bu sefer ki görevi daha derindi ve nasıl çıkabileceğini bilmiyordu. Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak, kimsenin canını yakmak istemiyordu.

Hastane oldukça sessizdi Bayan Lee sakinleşmişti iki yanına Sunmi ve Hyuna hala duruyordu. Jin omzu zede almış sevgilisi ile ilgilenirken Taemin ve Hyojong bir şeyler almak için kantine gitmişlerdi. Yoongi derin bir iç çekerek yatakta uzanan yarı baygın Bay Lee'ye baktı. Bir damarı daha tıkanmıştı ve bu gidişi iyi değildi, bu doktoru zora sokuyordu. Elleri ile yüzünü kapatırken kendine gelmeye çalıştı, Bay Lee ona baba gibi olmuştu ki tek kendine değil bütün mahalleye onu kaybetmek istemiyordu.

Sandalye ile yanına yaklaşırken elini onun elinin üstüne koydu ve yavaşça okşadı. Bay Lee gözlerini aralarken yorgun gülümsemesi ile doktora baktı. "Zamanım yaklaşıyor değil mi?" Yoongi çaresizlik ile başını eğerken Bay Lee güldü. "Üzülme evlat doğruları söyle bana"

Doktor başını kaldırıp ona bakamadı onun elini daha sıkı kavradı. Kelimeleri toparlamak bu zamanlarda çok zordu onun için. "Bir damarın daha tıkanmış bunun için ameliyat olman gerekiyor ama bedenin buna dayanır mı bilmiyorum"

apartment'²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin