Seul'da sıcak bir cumartesi akşamıydı. İnsanlar günün yorgunluğun ardından yataklarında uzanmışlardı, bazıları aileleri ile vakit geçirirken bazıları ise uyuya kalıyordu.Bu şehirde ki küçük apartmanda ise durum şöyleydi.Apartmanda bir üzüntü vardı, komşular ne yapacaklarını düşünüyorlardı. Başka bir yere taşınmak zorundalardı ve mecburen ayrılmak zorundalardı. Bunu kimse istemiyordu, elbette görüşmeye devam edeceklerdi ama aynı apartmanda oldukları gibi olmayacaktı.
Sunmi yaptığı kahveleri dağıtırken Jin konuştu. "Her şey üst üste geldi" Hyuna başını onun omzuna yaslarken cevapladı. "Bay Lee'nin ölümü şimdi apartmanın yıkılacak olması, cidden her şey üst üste geldi" Taemin nefesini dışarı verirken ayağa kalktı. Hâlâ sinirini atamamıştı aynı zamanda hiçbir şey yapamayacak olmaları gerçekten sinirini bozuyordu.
"Tamam olan oldu, şimdi ne yapacağımıza karar vermeliyiz" Heechul'un söylemine karşın herkes başını sallarken Namjoon konuştu. "Yakın bir yerlerde otursak aslında çok güzel olur"
"İş yerim Gangam tarafına taşınacakmış yani öyle diyorlar ama hepimizin oraya taşınması zor" Hyojong parmakları ile oynamaya başlarken Hoseok iç geçirdi. "Gangam çok pahalı ki sizin içinde zor olur" Hyuna başını sallarken cevapladı. "En uygununu bulmaya çalışacağız artık" Rośe buzdolabından bir şeyler atıştırırken konuştu. "Hoseok orada çok güzel lokantalar var aslında o tarafa taşınabiliriz" Hoseok avucunun içini alnına yaslarken mırıldandı. "Tek düşündüğü şey hâlâ yemek"
Sunmi gülerken ayakta dikili olan Taemin'e baktı. "Biz buradan fazla uzaklaşmayız büyük ihtimal bildiğim yerden gitmeyi sevmiyorum" Namjoon kendini geriye bırakırken konuştu. "Ben bu işi hiç sevmedim 1 ay içinde nasıl bulabiliriz ki? Bütün programları yeniden düzenlemek zorunda kalacağız" Rośe kekten küçük bir ısırık aldı. "Jennie ve Yoongi nerede?" Taemin ellerini saçlarının arasından geçirirken cevapladı. "Onlar yemeğe gitmişlerdi daha sonra Jennie bana mesaj atmış, yardım et Yoongi ailem ile tanışı-siktir"
Sunmi ayağa kalkarken onun yanına ilerledi ve ensesine vurdu. "Bunu neden daha önce söylemedin salak!"
Komşular ayaklanırken Hyuna, Hyojong ve Rośe ne olduğunu anlayamamış bir şekilde etraflarına bakınıyorlardı. "Ne oluyor?" Hyuna'nın sorusuna karşın Hoseok cevap verdi. "Yoongi'nin cenazesi hazırlanıyor" Heechul bu bilgiyi hızlıca konuşma grubuna attıktan sonra ayağa kalktı. "Kısa bir özet geçeyim o zaman, Jennie'nin iki abisi bir ablası var her biri birbirinden alfa ve en küçük kardeşlerini paylaşmayı sevmiyorlar ek olarak Jennie'nin bir önce ki sevdiceği onu çok kötü bir şekilde ortada bıraktığından erkek sineğin bile etrafında olmasına katlanamıyorlar"
Rośe'nin gözleri büyürken iki elini beline yerleştiridi. "Ve de Jennie'nin ailesi Yoongi'yi ne uzaktan ne yakından tanıyorlar"
Namjoon koltukta ayağa kalkarken yumruğunu havaya uzattı. "Evet komşularım bugün devrim günü ve kahraman olacağımız gündür, Yoongi'yi düşman birl-"
Jin onun kalçasına vurarark yavru köpek misali yerine geri oturmasını sağlarken ardından göz devirerek diğerlerine bakındı. "Bu aralar Attack On Titan'ı çok izliyor"
Anlayışla başlarını sallayan komşuların içinden Sunmi bağırdı. "Yoongi'nin ölüsünü bulmak istemiyorsak derhal Bay ve Bayan Kim'in evine gitmemiz gerekiyor"
Hepsi birden kapıya yönelirken Rośe keki bitirmeye çalışıyordu. Komşular haklıydı Yoongi her an ölebilirmiş gibi hissediyordu. Zaten kapı ilk açıldığında Bayan Kim'in kızını gördüğünde ki yüz ifadesi ile ardından onu fark ettikten sonra ki ifadesinin arasında büyük farklar vardı. Evin içine girdiğinden beri Jennie'ye yalvaran gözler ile bakıyordu, Jennie her defa kalkmayı denediğinde anne ve babası tarafından red yiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apartment'²
Fanfiction@alex11russo kitabın ilk bölümleri bu hesaptadır eğer kitabı ilk defa gördüyseniz profilimde de etiketli olan hesabıma girip bakabilirsiniz. Seul'da ki küçük bir apartman hikayesi. • Birbirlerini sinir etmekte çok başarılı olan iki komşunun ve apart...