Seul'da kapalı bir cumartesi günüydü. Bugün çalışan insanlar için can sıkıcı bir durumdu, bazı öğrenciler için tatil bazı öğrenciler içinde devam eden maratondu. Bu şehirde ki küçük apartmanda ise durum şöyleydi.O gecenin ardından 3 gün geçmişti, cenaze işlemleri bitmişti ve herkes kendi kabuğuna çekilmişti. Bayan Lee kız kardeşinde kalıyordu. Doktor ise işe gitmiyordu, yıllık iznini kullanmıştı. Evinde kedisi ile oturuyordu, Jennie bile onunla konuşamıyordu.
Jennie iç geçirerek mahalleye girdiğinde yavaş adımlarlar sokakta yürüyordu. Yoongi'nin kötü olduğunu bilmek onun işine odaklanamamasını sağlıyordu. Onunla konuşamamıştı, doktor kendi kendi kalmak istemişti. İçten içe kendini suçluyordu, onu kurtaramadığı için kendini yiyip bitiriyordu. Jennie başını iki yana sallarken duyduğu ağlama sesleri ile gözlerini kırpıştırırken sağ tarafına baktı. "Bunun başımıza geldiğine inanamıyorum"
Jennie endişeyle onlara doğru ilerlerken konuştu. "Ne oldu Bayan Kim?" Bayan Kim elinin tersi ile gözlerini silerken cevapladı. "Mahalleyi yıkıcaklarmış herkesten tapu istiyorlar" Jennie'nin gözleri büyürken eli ile ağzını kapattı. "Olamaz, bunu yapamazlar" Bayan Kim ağlamaya devam ederken Jennie doğruca apartmana koştu. Diğer mahallelerde buna benzer haberler duymuştu ama herkes olmayacağını düşünmüştü. Bu gerçekten iyi değildi, burayı kimse bırakmak istemezdi.
Apartmanın içine girdiği zaman herkesin kapısını çalmak yerine bağırmayı tercih etti. "HERKES BAHÇEYE TOPLANSIN! MAHALLE YIKILIYORMUŞ"
Jennie en basit bir şekilde olayı açıklarken komşular duydukları ses ile yerlerinden doğruldular. Hoseok ve Rośe birbirlerine baktılar. "O, Jennie'nin sesi miydi?"
Komşular teker teker merdivenlerden inerken doktor hâlâ evinden çıkmamıştı. "Mahalle mi yıkılıyormuş?" Heechul'un sorusuna karşın Sunmi üstünde ki geceleğini düzeltirken konuştu. "Saçmalama öyle bir şey olamaz"
Namjoon doktorun zilini çalarken bağırdı. "Yoongi ininden çık! Önemli bir konu"
Jennie bahçe de volta atarken tırnaklarını kemirmeye çalışıyordu. Bu cidden iyi olmamıştı özellikle de Bay Lee'nin vefatından sonra. Komşular aynı anda bahçenin içine doluşurken endişeyle ona bakıyorlardı. Jennie'nin gözleri doktoru ararken onu göremedi. Bunu fazla önemsemeyip ona merakla bakan komşularına karşı boğazını temizledi. "Bayan Kim'den duydum, mahalleyi komple yıkma kararı alınmış"
"Ne?!" Hep bir ağzından çıkan kelime bahçeyi inletirken Heechul ve Jin şokla banka oturdular. Hoseok yutunurken sevgilisini kolunun altına aldı. "Topuları istiyorlarmış" Jennie kollarını göğsünde birleştirirken Taemin konuştu. "Ne yani buradan taşınmak zorunda mı kalacağız?.."
Onun cümlesini Hyuna devam ettirdi. "Ayrılmak zorunda mı kalacağız?" Jennie başıyla onları onaylarken Hyojong hırsla konuştu. "Burada ki apartmanlar ile zorları ne? Başka bir yer yok mu?" Jennie dudaklarını yaladı. "Diğer mahalleleri de yıkacaklarmış sanırım" Namjoon iç geçirirken konuştu. "İşte bu iy-"
"Haberleri duydunuz mu?!" İçeri nefes nefese giren Lucas ellerini dizlerine koyarken nefeslerini düzenlemeye çalıştı. Ardından bahçedekilere bakarken kaşlarını yukarı kaldırdı. "Belli ki haberiniz var, buraları site yapacaklarmış"
Sunmi küfrederken ayağını yere vurdu. "Sikik herifler site yapmadıkları yer kalmadı" Jennie sinirle güldü. "Cidden çok komik bir durum" Heechul yelpazesini sallarken çaresiz ses tonuyla konuştu. "Acaba bakanlığa bir yazı versek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apartment'²
Fanfiction@alex11russo kitabın ilk bölümleri bu hesaptadır eğer kitabı ilk defa gördüyseniz profilimde de etiketli olan hesabıma girip bakabilirsiniz. Seul'da ki küçük bir apartman hikayesi. • Birbirlerini sinir etmekte çok başarılı olan iki komşunun ve apart...