Seul'da sıcak bir akşamdı. İnsanlar balkonlarında ya da klimaların önünde serinlerken dışarıda tatlı bir esinti hakimdi. Bu şehirde ki küçük apartmanda ise durum şöyleydi.Kopyacı kedi olayından sonra 1 hafta geçmişti ve Jennie'nin yeni dergisi çıkmıştı ve şirketlerinde en çok satan ikinci dergi olmuştu. Hem maaşı yükselmişti hemde rütbesi, artık sadece dergi yapan değil aynı zamanda yapılam dergilerinin çıkışlarına onay veren kişi olacaktı.
Yüksek müzik Yoongi'nin apartmanında yükselirken Jin ve Sunmi dans hünerlerini birbiri ile yarıştırıyordu. Lucas ise Hyuna ile shout yarışı yapıyordu, Heechul Hani dedikodu yaparken herkes eğleniyordu. Bir kişi hariç, Yoongi elinde tuttuğu kokteyli ile boş bakışları ile yere bakıyordu. Okuması ve imza atması gereken tonla dosya vardı ama dairesi adeta işgal edilmişti.
Jennie ve Namjoon salsa yeteneklerini geliştirmeye çalışırken Hyojong doktorun yanına oturdu.
"Eğleniyor gibi gözükmüyorsun Yoongi"
Doktor iç geçirirken bir yudum aldı. "Yapmam gereken tonla iş varken Hyojong, anasını satayım sanki ev yokmuşçasına buraya daldınız"
Hyojong gergince gülerken kolunu onun omzuna attı. "Ama sonuçta biricik Jennie'mizin dergisini kutluyoruz"
Yoongi'nin dudaklarında istemsizce bir gülümseme olurşurken kendi kendine mırıldandı. "Ah, evet onun için değer"
Hyojong ona doğru yaklaşırken sanki duymamış gibi konuştu. "Hah? Ne dedin anlamadım?"
Yoongi başını iki yana sallarken cevapladı. "Boşver"
"Evet gençler eğlenmiyor muyuz?"
Taemin dans ederek doktora doğru eğilirken Rośe onun sırtına atladı. "Ama kafamız nasıl güzel Taemin!"
Hoseok avuç içini alnına vururken sevgilisine seslendi. "Sana içmemeni söylemiştim Rośe"
Taemin ellerini Rośe'un bacaklarına koyarken hafif eğildi. "Şimdi uçuyoruz Rośe!"
"Yey!"
Hoseok söylenerek onların peşinden giderken doktorun kedisinin sesi ile herkes bir süreliğine durdu. Yoongi yerinden kalkarken yerde oturmuş burnunu tutan komşunu gördü. Jennie dolmuş gözleri ile ona bakarken dudakları titriyordu.
"Jennie ne oldu?"
Yoongi endişe ile onun yanına giderken yere eğildi.
"Sadece kedini sevmek istemiştim"
Herkes gülmeye başlarken Jin konuştu. "Ee ne derlermiş kedi kediyi sevmez"
Jennie göz devirirken herkes az önce oldukları hale geri döndü. Yoongi onu ayağa kaldırırken kolundan tutarak lavaboya doğru götürdü. Telefonu cebinde titrerken bunu önemsemedi, lavaboya girdiklerinde Jennie kalçasını tezgaha dayarken doktor telefonunu onun yanına koydu.
Jennie açık olan telefona göz ucuyla bakarken yabancı bir numara gördü. Ekran kapandığında hızlıca gözlerini çekerken Yoongi elinde ki yarabandı ve kolonya akıttığı pamuk ile onun önüne geçti.
"Sakın o kolonyayı burnuma sürme"
Yoongi göz devirirken yarabandını tezgaha koyarken komşusunun elini burnundan çekti. Jennie korkarak geri çekilirken doktor elini onun çenesine koyarken pamuğu ise yavaşça burnuna dokundurdu. Jennie yüzünü buruştururken ellerini onun kollarına yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apartment'²
Fanfiction@alex11russo kitabın ilk bölümleri bu hesaptadır eğer kitabı ilk defa gördüyseniz profilimde de etiketli olan hesabıma girip bakabilirsiniz. Seul'da ki küçük bir apartman hikayesi. • Birbirlerini sinir etmekte çok başarılı olan iki komşunun ve apart...