Timpul parca nu mai trece.
Parca s.a orit pe loc.
Nu stiu cat e ceasul
Nu stiu ce sa fac...
Ma gandesc la tot ceea ce mi.a spus fratele meu mai mare astazi. Inca sunt socata, dar ma simt vinovata.
E trecut de miezul noptii, iar eu nu pot dormii..
Durerile mele se accentueaza si simt cum imi explodeaza capul...cateva voci ma striga, nu le cunosc dar observ teama si disperarea ce rasuna in ele. O imagine cu o masina in flacari imi inunda ochii, aparamdu.mi lacrimile ce imi ard obrajii.
Nu stiu ce e cu mine, inima imi bubuie, parca vrand sa.mi sara din piept.
In timp ce o explozie imi taie respiratia, imi pierd constiinta.
_________________
Nu am habar unde sunt, dar sunt acaparata si inghitita de intuneric. Imi e teama...cateva "filmulete" ale trecutului meu cred, se deruleaza in fata mea. Poze cu mine,cu mama, cu Damian...si cu cateva alte persoane ce imi par apropiate,cunoscute, trec pe langa mine. Alte voci tipa la mine:
X1: idioato!
X2: Neatento!
X3: Saarraaa!!
X4: Ai grija! Usor!
X5: Cineva sa cheme pompierii! Salvarea, cava!
Stigatele ma avertizeaza, imi spun sa am grija, sa fiu atenta, sa franez, sa incetinesc,sa sar de pe motor...nu stiu ce vor sa spuna... Un glas usor, cald dar departat imi sopteste: Te iubesc Sarah.
Cine e? Ce vrea? Cine e Sarah?
Un baiat cu un chip angelic, dar plin de sange se apropie de mine...sunt ingrozita de aceasta scena tulburatoare,lacrimile imi ard tot corpul, un urlet de durere imi evedeaza printre buze . Acel baiat dispare ...nu mai e nimic aici, cad, ma simt ca si cum sunt in cadere libera. Inchid ochii si astept ca corpul meu sa se sfarame, sa se zdrobeasca la impactul cu...locul in care voi ateriza. Iar sufletul sa.mi moara.
*sper ca a iesit bine. Recunosc ca imi e putin teama, de ce va iesii, si daca va v.a placea...va multumesc ca va pierdeti timpul cu "opera mea de arta" :)))) *
CITEȘTI
Lacrimi de sange
Romancesuferinta si durerea sunt surori in viata noastra, acompaniate de ura si minciuna, de chin si de singuratate...dar toate pot fi ascunse si incuiate de o simpla masca! O poveste despre o fata normala...ce probabil v.a rămâne cu traume, sau nu... ^^ c...