31 🐥

784 77 47
                                    

Bbukk!!

Badan jihyo di tolak kasar pada dinding oleh yoona. Jihyo hanya diam tidak melawan atau apa.

Dia sudah penat
dia juga sudah penat ingin hidup

"gara gara kau jihyo aku nak dating dengan taehyung tadi malam terus tak jadi, apa kau ckap pada dia huh?,"

Hanya Diam ~ jihyo tidak menjawab

"yoona tanya tu kau takde mulut ke?," tiffany memukul kepala jihyo.

"atau pun kau pekak cepat lah jawab apa kata yoona tu, aku pulak yang geram kt kau nih nerd eee bodoh,"

Kali ini taeyeon menarik rambut jihyo namun jihyo hanya diam.
Dia redha dengan apa yang akan jadi padanya. Dia tak kisah dah kerana hidup nya skrng terasa kosong.

"aip korang rilek, takpe biar aku yang kerjakan dia korang tolong pegang je okay," yoona mendekat pada jihyo yang hanya diam itu.

Pangg!!

Pangg!!

Kini pipi jihyo pula yang di tampar nya rasa geram pula kerana dia ni asyik diam ke, dah bisu ke apa?

Jihyo terteleng ke kanan.

Bibir nya sedikit luka.

"kau dah knpa nerd?,"

Soal yoona. Jihyo memegang pipinya yang terasa sakit.

"Apa lagi kau nak yoona" Kata jihyo tanpa pandang wajah yoona.

"kau tak jawab lagi soalan aku"

Jihyo tersenyum sinis dia cuba untuk menguatkan dirinya.

"aku cakap yang aku akan rebut dia dari pada kau, aku harap kau sedar yang dia tak layak untuk kau, taehyung hanya milik aku, dah jelas ke belum?,"

Kata jihyo itu membuat yoona merasa geram dan marah padanya.

Yoona ketap giginya geram.

"kau ni memang tak guna kannn!!, gaes lepas kan dia mari kita sedarkan dia pulak ee geram aku,"

Tangan jihyo yang di pegang tadi di lepaskan lalu badan nya di tolak kasar hingga dia jatuh terduduk.

"kau memang tak guna nerd"

"nah ambik nih"

"bodoh punya nerd"

Badan kecil jihyo di sepak beberapa kali oleh mereka bertiga.

Jihyo cuba untuk menguatkan dirinya yang lemah itu.

"APA LAGI YANG KORANG TAK PUAS HATI PADA AKU!! AKU PENAT DAH NAK LAYAN KORANG, TOLONG LEPAS NIH JANGAN KACAU AKU LAGI,"

jerit jihyo lalu bangun. Badan mereka bertiga di tolak kuat olehnya.

"aip nak pergi mana aku belum habis lagi," yoona menarik rambut nya.

"kau kena terima padahnya kerana cari pasak dengan kita songjihyo"

Rambut jihyo dilepaskan. Jihyo mengundur ke belakang pabila yoona datang dekat padanya. Tanpa dia sedar ada bahaya di belakang nya.

"aku Nak lepas nih jangan muncul kan diri kau lagi depan taehyung kau tak masih sedar ke yang dia takde rasa apa pun pada kau? Heh, "

Dada jihyo di cucuk cucuk menggunakan jari telunjuk nya.
Jihyo makin mengundur ke belakang

"sedar diri yang kau tu hodoh dan tak cocok dengan taehyung,"

Jihyo menutup mata nya kata kata yoona sangat menusuk kalbu.

𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑶𝒏𝒆 ? [✔]Where stories live. Discover now