08 🐥

783 78 7
                                    





* * *

Ke esokan harinya.

Akhirnya Taehyung kembali ke sekolah setelah seminggu lebih cuti sakit.

Tiba saja dia di sekolah banyak pelajar perempuan yang menjerit jerit memanggil taehyung.

Artis sekolah lalu gaess

"hai hai korang" taehyung berjalan dengan cool sambil melambai kan tangan nya perlahan. habis semua pelajar cair dengan ke henseman taehyung.

Setelah puas kena panggil dia pun pergi meninggalkan mereka lalu dia pergi mencari jihyo ada sesuatu yang dia nak jihyo buat untuk nya. 😏

Semasa perjalanan mencari jihyo dia terjumpa dengan kawan baiknya jungwoo tapi mereka dah macam bukan kawan baik dah macam musuh pula.

"woi jungwoo kau apa kabar? Lama tak call aku dan tak pergi rumah aku kau tak tahu ke yang aku sakit tenat"

Kata taehyung. Jungwoo tersenyum awkward. "sorry bro aku busy sampai aku tak tahu kau sakit hehe"

Eleh Padahal dia ada je dengan jihyo tak sibuk mana pun 🌚🐽

"huhu takpe asalkan kau sihat Klau macam tu aku gerak dulu nak cari jihyo aku nak buat sesuatu pada dia"

Tanpa menunggu balasan jungwoo taehyung dengan cepat pergi.

Jungwoo merasa pelik melihat taehyung yang memegang banyak buku di tangan nya dia nak buat apa dengan buku tu?

Apa yang dia nak buat pada jihyo? Ini tak boleh jadi dia harus mengikuti taehyung.

Taehyung pergi ke arah jihyo yang sedang fokus membaca buku itu.

Bbuk!!

Buku yang banyak itu di letak kan di meja jihyo. Jihyo terkejut. "nah jihyo tolong kerjakan tugas aku, aku dah banyak ketinggalan ni,"

"ehh knpa sya? Mana boleh kita kan lain kelas mana sya tau itu semua lagi pun awak kan pandai kelas awak pun lagi tinggi dari sya, knpa harus sya yang buat, sya tak faham la taehyung,"

"aku tak kisah kau nak kata aku nak kau kerjakan semua tugas aku"

"tapi taehyung sya--" jihyo tak dapat meneruskan kata katanya pabila taehyung mengelus pipinya.

Oyemjii pakah yini 😭❤

"takde tapi² kerjakan saja ye aku nak pergi beli makanan thanks,"

Taehyung tersenyum manis sebelum meninggal kan jihyo.

Jihyo apa lagi terjerit histeria lah dia orang yang dia suka memegang pipi nya memang tak di sangka, apa taehyung dah cuba buka hati untuk nya?

"awww comel nya dia senyum"

"cair aku deyy"

Jungwoo yg melihat adegan itu merasa aneh dengan mereka berdua.

Apa dah jadi tu ?

Eh eh ini tak boleh jadi dia harus cuba jauhkan jihyo dari taehyung.









𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑶𝒏𝒆 ? [✔]Where stories live. Discover now