04 🐥

1K 113 31
                                    

Seminggu kemudian..

Jihyo pun mengikuti apa kata mingyu dan minah sudah seminggu jihyo tidak kena buli kerana dia selalu berjalan sama sama dengan dua kawan nya.

Surat pun sudah banyak dia hantar pada taehyung namun hambar dan masih sama tidak ada apa2 balasan darinya malah dia dapat balasan jelingan menyampah dari taehyung.

Setelah rehat makan tadi jihyo duduk di taman sekolah, seperti biasa dia sedang menulis surat untuk si pujaan hatinya.

Dia mengeluh pelan, sampai bila lah agaknya taehyung akan melayan nya dengan acuh tak acuh.

Dan sampai bila dia akan terus mengejar taehyung?

"taehyung kim aku dah penat dah nak kejar kau hari hari, sejak dari hari pertama aku masuk sekolah ni aku dah simpan perasaan pada kau tapi kau masih buat buat tak nmpk aku yang besar gedabak nih hiks"

Sedang jihyo fokus menulis surat minah dan mingyu datang menghampiri mereka tergelak melihat jihyo yang sedang mengembung kan pipi nya

Aww nmpk kiut je 🙊

"oii tak habis² lagi dengan surat kau tu huhu dah kena notice belum?,"

Perli minah lalu duduk di tepi jihyo begitu juga dengan mingyu.

Mingyu tak bercakap dia hanya memandang wajah cantik jihyo yang telah di tutupi jerawat palsu.

Ehem klau suka bagi tau je

Jihyo mencebik geram. "ishh kau ni aku masih berusaha nii, korang dua sokong lah aku ni huwaaa sedih la aku"

Dia ni selalu kata mcm tu bukan nya nak bagi aku semangat ke apa 😢

"yee la, tapi kau tak penat ke weh hari hari nak buat macam ni? Aku yang tengok pun dah penat da weh"

"aku penat, tapi hanya ini cara agar aku boleh tengok dia selalu ngehe"

Jihyo tersenyum lebar sekali. Dia sangat berharap bisa dapat kan taehyung suatu hari nanti 🙊❤

"aku yakin Tuhan pasti dengar apa yang kau mahukan, aku juga yakin taehyung akan jadi milik kau suatu hari nanti Fighting song jihyo"

"amin tq wehh huwaa ily"













-










Di sisi lain terlihat taehyung sedang menyorok di satu tempat sambil membaca satu per satu surat dari orang yang paling dia tidak suka.

"ishh minah ni sewel agaknya"

"boleh pulak dia suka aku yang dah beberapa kali pukul dia tu?, huhu sah mereng minah sorang nih, "

Dia menggeleng sudah lebih 100 biji 🌚surat yang dia telah baca.
Budak nerd tu tak penat ke tulis banyak2 macam ni?

A/N : eleh kau tu tak penat pula baca?

Taehyung tidak berhenti dari membaca surat cinta dari jihyo itu.

Dia ingat aku akan notice dia gitu? Dan jatuh hati padanya? Uihh no no aku tak akan jatuh hati pada dia sudah lah nerd hodoh pula sikit pun tak hingin aku!

𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑶𝒏𝒆 ? [✔]Where stories live. Discover now