09 🐥

802 77 19
                                    

Terlihat Jihyo sedang sibuk di dapur dia sedang memasak nasi goreng tapi ia bukan untuk nya, ia untuk taehyung

Pukul 5 pagi taehyung sudah menelefon nya dan menyuruh dia untuk memasak kan nasi goreng untuk nya.

"Klau bukan aku suka kau memang aku tak kan buat macam ni" Dengan mata yang ngantuk jihyo memasak.

Puan song yang ingin pergi ke tempat kerja nya melihat pelik pada anak nya tak pernah pun dia buat macam ni tapi skrang nih dah knpa pula?

"amboi syg omma ni, rajin pula ye skrng masak breakfast sendiri"

Jihyo tersengih kerang busuk. "hehe iye omma sya tiba tiba jadi rajin"

"terus kan kerajinan mu syg"

Perli puan song. jihyo tergelak amboi omma ni perli nampak!!

"hahaha baik omma"

Puan song pun keluar dari rumah

Setelah semuanya siap jihyo bersiap untuk pergi ke sekolah nya dia harap taehyung akan suka dengan nasi goreng yang dia buat dgn seikhlas hati

Jihyo pun tiba di sekolah setelah beberapa minit perjalanan.

Semasa dia ingin pergi ke tempat di mana taehyung berada dia terserempak dengan minah dan mingyu, rasa rindu pada mereka ingin saja memeluk mereka berdua tapi sayang ego menguasai diri

"ji--" belum sempat minah memanggil jihyo mingyu dengan cepat menariknya, dia tidak ingin menyapa jihyo biar jihyo sendiri yang menyapa atau mencari mereka berdua nanti.

Jihyo hanya memandang sedih pada bayangan mereka yg semakin hilang.

"aku rindu korang tapi hmm"

Baru dia ingat yang dia harus menghantarkan nasi goreng ini pada taehyung sebelum ianya dingin

Tanpa membuang masa dia pun pergi ke tempat taehyung. Iaitu di rooftop.

Terlihat taehyung yang sedang ayik bermain dengan telefon nya.

"nah nasi goreng yg awak nak"

Jihyo meletak kan nya di meja namun taehyung hanya menjawab 'hmm'

Dia mengeluh. Penat penat dia buat tapi buat tak layan pula. "hm awak makan lah dulu nnt dingin tak sedap"

Taehyung menjeling jihyo dengan menyampah. "knpa kau nak aturkan aku? Ikut aku la nak mkan nasi ni bila"

Jihyo memuncungkan bibirnya. Dia sedikit terasa dengan kata kata taehyung. "mianhae taehyung sya bagi tahu je xde niat pun"

"hmm ye lah, aku makan nasi goreng ni skrng tq sebab dah buatkan"

Dia mula menjamah nasi goreng yang di buat oleh jihyo boleh tahan juga

sedap, macam masakan restoran.

Jihyo tersenyum sendiri melihat taehyung yang sedang makan itu. Aww knpa hensem sangat? tapi sayang jahat

"di balik senyumku ini ada cinta untuk mu taehyung dan di balik matamu itu ada hati yang menungu eheh kan kan"

🤪🤪🤪

𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑶𝒏𝒆 ? [✔]Where stories live. Discover now