15 🐥

788 67 25
                                    

✨🐥

Jihyo di bilik nya bingung hendak buat apa, haruskah dia tidur di rumah taehyung supaya taehyung boleh memaafkan diri nya?

Namun tidak ada cara lain demi taehyung dia akan lakukan apapun

Dia perlahan turun dari bilik nya, dia cuba untuk tidak membangunkan omma nya yang sedang tidur.

Dengan langkah hati hati dia turun namun tiba tiba ehem ehem

Itu suara omma nya dengan cepat dia memusingkan badan nya lalu tersengih, alamak kantoi pulak

"kmu nak pergi mana tu"

Makin lebar sengihan nya

"omma hehe hari ini jihyo nak tidur rumah kawan boleh tak?,"

Puan song memandang nya tajam.

"kawan laki ke perempuan"

"mesti lah perempuan omma, hyo tidur sana sebab nak buat kerja sekolah hehe please boleh ye omma?, "

Jihyo tersenyum, Mianhae omma jihyo terpaksa menipu omma :(

"okay lah tapi ingat jaga diri"

"baik omma gumawo" badan puan song di peluk sebelum dia pergi keluar.









-


Taehyung tersenyum sinis melihat jihyo yang datang juga ke rumah nya.

Dia sanggup eh lakukan apa saja demi aku? HAHAHA dasar bodoh

"datang pun huhi aku ingat kau tak datang tadi," dia pergi ke tilam lalu dia membaring kan dirinya.

"so awak dah maafkan sya kan?,"

"belum lagi, tinggal satu syarat lagi dan aku akan maafkan kau, "

Jihyo terdiam. Apa lagi yang harus dia buat?. "apa syarat nya awak,"

"syarat nya kau harus tidur sekatil dengan aku, so amacam kau nak?,"

Sekali lagi Taehyung tersenyum sinis sebenarnya dia saje mengacau jihyo, dia yakin yang jihyo akan menolak nya

"sya akan buat apa saja taehyung supaya awak boleh maafkan sya,"

Setelah berkata seperti itu jihyo pergi le arah tilam lalu dia merebahkan badan nya di sebelah taehyung.

Matanya di pejam tidak berani hendak memandang wajah taehyung.

Taehyung terkejut, mesti gadis ini gila! Sungguh Tidak sangka yang dia mahu tidur sekatil dengan nya.

"okey, klau mcm tu jangan salahkan aku bila aku tersentuh badan kau nnt,"

Mata jihyo terus saja terbuka luas oyemji !! apakah semua ini !!

Jihyo menelan air liur pabila wajah taehyung sangat dekat dengan wajah nya degupan jantung nya semakin laju

Jihyo menelan air liur pabila wajah taehyung sangat dekat dengan wajah nya degupan jantung nya semakin laju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑪𝒂𝒏 𝑰 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑶𝒏𝒆 ? [✔]Where stories live. Discover now