07'05'20
05.32
Şarkı: Franco 126-Stanza Singola
Sessizlik şimdi tam da bir ölümü andırıyordu.
Sancılı bir ölümü.
Yağmur hızını kesmeden yağmaya devam ediyor gece kimsesizliğe bürünmüş bir şekilde beni koynuna davet ediyordu.
Zamana meydan okuyan gerçekler şimdi bir yalanın sırtında yolculuk ediyordu. Yalanın kamburu fark edilemeyecek gibi değildi. Bazı yalanlar bazı omuzlara yüktü ama gerçekler yalanlardan daha fazla yüktü.
Bir adamın eline beni öldürmesi için bir silah vermiştim. Her şeyi bile isteye yapmıştım.
Ve öldüğümde bile pişman olmayacaktım. Bazı hikayelerin sonu başından bellidir. Ölümün doğurduğu hiçbir şey mutlu sonla bitmez. Zaten ölümün olduğu bir dünyada mutlu son diye bir şey olmaz. Hiçbir zaman masallardaki 'sonsuza kadar mutlu yaşadılar' sonuna inanan bir kız çocuğu olmamıştım ama yine de bir umuda bel bağlamış, ona sığınmış ondan medet ummuştum. Şimdi damarlarım o umut için kan taşıyordu, şimdi kalbim o umut için atıyordu, ben o umut için yaşıyordum. O umudun sırtında bütün dünyayı dolaşıyordum.
Şimdilerde canımı avuçlarının içinde taşıyan bir adam vardı.
Canım adam.
Can'ım olan adam.
Belki canım onun avuçlarındaydı, belki elini sıkması bile benim sonum olacaktı. Ama ben her sonun bir başlangıç olduğuna inananlardandım.Şimdi can'ım olan adamın gözlerinde ölüm ile yaşam arasında ki o ince çizginin üzerinde yürüyordum.
Ne bir adam gidebiliyor ne de bir adam gelebiliyordum. Aldığım kırık nefesin boynuna takılıp duruyordum. Zaten benim yolum hep onun gözlerinin uzak olduğu kadar uzak, onun ellerinin yasak olduğu kadar yasak olmuştu.
Benim yolumda, yol arkadaşım da oydu.
Bu yolu çoğu zaman dizlerim yara içindeyken, çoğu zaman ellerim kana bulanmışken yürümüştüm .
Her seferinde ona çıkacağını bildiğim bu yolun sonuna gelmek için elimden gelenin fazlasını yapmıştım ve işte şimdi yolun sonuna gelmiştim.
Sonuma gelmiştim.
Şimdi canım adam, ben tam şuan da bir enkazın altında değilim ben enkazın kendisiyim.
08'05'20
02.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUPA KIZI 6
Romance"Deniz kızı," Dedi içimi paramparça eden bir ses tonuyla. Ona doğru döndüm odağıma giren ilk şey gözleri Olmuştu. "Ölmek istedin," dedi ve durdu. Şimdi ne bu şehirdeki sokaklara sığabiliyordum ne de içimdeki dünyaya sığınabiliyordum. Sığınabileceği...