Vladimir pov.
Ki hitte volna, hogy négy hónap ilyen hamar elrepül. Már bármikor itt lehetnek a kölykeink. A hasam akkora mint egy boroshordó és már járni sem tudok tőle. Auma részletesen elmagarázra, hogy hogyan születnek a farkaskölykök. Fájni fog, de elég lesz, ha csak fekszem és nagy levegővételek közt nyomok egy keveset. Nem lesz szükség nagy erőlködésre, de így is el fogok fáradni. Érezni fogom ha itt az idő, szó szerint. Igor a szeltől is óv és mindenben szegít nekem készülődni. Már minden elő van készítve. A takarók, a baba kosár, a szerencsehozó viragok és egy tál rizs, hogy távol tartsák tőlem a rossz szellemeket. Most Igorral voltam. Épp neveket találgattunk.
- És ha mind fiú lesz?
- Akkor... Lehetne Ray, Karl és Joe. Tetszik?
- A Karl nem annyira.
- Akkor te mit szeretnél?
- Nicky.
- Nicky?
- Nem tetszik?
- Ennél aranyosabbat még nem hallottam. - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra. Kitaláltunk három lány és három fiú nevet, minden esetre. A fiú nevek, Ray, Nicky es Joe. A lany nevek Lizzi, Maria és Lottie. Annyira várom mar, hogy itt legyenek és a kicsi hangjukkal megtöltsék ezt a csendes helyet. Épp, hogy csak a végére értem a gondolatnak, nagyon furán kezdtem érezni magam. Szomjaztam a levegőre és a hasam is. Mozogtak a kicsik. De nem úgy mint általában. Mintha már épp másznának kifelé. Igornak feltűnt a hirtelen fuldoklásom.
- Mi a baj?
- Én... Azt hiszem itt az idő. - ziháltam mire felpattant és kirohant majd egy perccel később az anyjával tért vissza. Auma a hasamra tette a kezeit és bíztatóan mosolygott.
- Jól érzed, kedves. Jönnek mint a villám. A te dolgod most az, hogy lefeküdj és lélegezz. - segített eldőlni az ágyon. A nemiszervem olyan mint egy nőé, tehát meg tudnak születni, de így is félek. Ekkor láttam meg, hogy Igor kiment.
- A hím farkasok nem lehetnek jelen a szülésnél. Mellesleg, lehet te nem érzed még, de az egyik picinek már látszik valamennyire a feje. - mosolygott. Ez hosszú menet lesz.
ESTÁS LEYENDO
A herceg és a farkas (Befejezett)
FantasíaIgor a keleti vérfarkas falka vezére. Egy nap a nyugati törzs egy igen különleges ajándekot küld neki. Egy halandó, szűz fiút. A vérfarkasok szaporodásához ugyanis egy szűz méhében fogant gyermek a legalkalmasabb. De mi lesz ha Vladimir szépsége tel...