Vladimir pov.
Amikor felnyílt a szemem, észrevettem, hogy valami puhának tűnő dolgon feküdtem, de mindenem rettenetesen fájt. Az is feltűnt, hogy valami meleg nyomódott hozzám. Nehezen oldalra fordítottam a fejemet, és akkor láttam meg, hogy mellettem egy pici fekete farkaskölyök bújik hozzám. Azonnal felismertem és magamhoz öleltem.
- Nicky! Kicsikém! Istenem, annyira aggódtam érted! - simogatom mire egy aprót nyüszített ezzel jelezve, hogy sajnálja.
- Semmi baj, kicsikém. A lényeg, hogy jól vagy. - simogattam tovább. Ekkor azonban megéreztem valaki tekintetét magamon. Amikor pedig bal oldalra néztem férfiak álltak ott. Tudtam, hogy mind vérfarkasok.
- Hogy lehetséges? - kérdezte az egyik, de nem tőlem, inkább a mellette állóktól.
- Elfogadja a kölykeit, Igor farkasa pedig még nem végzett vele. Erre még nem volt példa!
- Igor azt állítja, hogy ez a fiú megszelídítette a farkasát és még azt is elérte, hogy a farkas belészeressen. - hallatszott egy ismerős hang. Azonnal felismertem a hangját, ez Wade! Nicky morogva vakkantott egyet - kettőt, ezzel mutatva, hogy maradjanak távol tőlem. Csitítottam, hogy maradjon, mire visszaváltozott emberré és hozzám bújt. Egy igencsak öreg férfi odajött hozzánk és leült mellénk.
- Mi a neved?
- Vladimir.
- Igazak azok, amik itt elhangzottak?
- Igazak. Szeretem Igort és a farkast is. Nicky pedig az én fiam.
- Tudod, gyermekem. Sokan voltak olyan szüzek mint te, de eddig még egyik sem lett szerelmes a farkasba. A farkas egy állat.
- De belül, mélyen ugyanaz a személy, aki emberként! Mindegy nekem az, hogy ember vagy farkas! Ő egy és ugyanaz a személy! De most kérem, mondják el, hogy miért vagyunk mi itt! - könyörögtem. Az öreg nyugtatóan a vállamra tette a kezét.
- Ne félj! Senki sem fog bántani titeket, de a törvényeink értelmében Igornak harcolnia kell ha vissza akar kapni titeket?
- Tessék?
- Különben az enyém leszel. Az én területemre tévedtél, ez a törvény! - mondta Wade miközben meg akarta simogatni a vállam, de elugrottam és még szorosabban öleltem magamhoz Nickyt. Tehát ha Igor veszít, én Wade – é leszek? Istenem most segíts rajtam és a kisfiamon.
KAMU SEDANG MEMBACA
A herceg és a farkas (Befejezett)
FantasiIgor a keleti vérfarkas falka vezére. Egy nap a nyugati törzs egy igen különleges ajándekot küld neki. Egy halandó, szűz fiút. A vérfarkasok szaporodásához ugyanis egy szűz méhében fogant gyermek a legalkalmasabb. De mi lesz ha Vladimir szépsége tel...