🌔Harmadik🌔

6.1K 360 19
                                    

Vladimir pov.
Közeledik a telihold. A fakasok mind furcsán néznek rám és fura dolgokat suttognak a hátam mögött. Hogy vajon mennyi kölyköt fogok szülni? Vajon kibírom e Igort élve? Ezek szerint így hívják az alfát. Igor. Viszont éjszakanként fura hangok hallatszódnak a barjangjából. Az édesanyja, Auma befogadott. Nagyon kedves hozzám, azt mondja a fia mellett nem sokáig maradnék érintetlen. Lehet, hogy külsőre úgy néz ki mint egy ember, de a farkasa egy állat, a farkas nem az emberi énje. Az ember visszafogott és lehet vele beszélni, de a farkasnak, az állatnak már senki sem parancsol. A legrosszabb pedig ebben, az, hogy teliholdkor, a farkasnak kell megtennie velem, hogy a kölykök is vérfarkasok legyenek. Nagyon felek és fogalmam sincs, hogy mit tehetek.

Igor pov.
Hihetetlen, hogy most pár rántással elértem a csúcsot. A farkasom már üvölt, tombol. Az én kielégülésem nem az övé. Nem tehetek róla, de ez a halandó fiú olyan, szép, hogy amint ránézek elfognak a mocskos gondolatok és kőkemény leszek lent. Tegnap éjjel háromszor is ki kellett vernem, hogy végre el tudjak aludni úgy, hogy talán nem róla álmodok.
- Hé! Bátyó! - hallatszott az ajtóból. Az öcsém volt az. Ő még apám utolsó kölykeinek egyike egy másik nősténytől. Befogadtam, de ha el jön az ideje el kell zavarnom. Addig is legalabb tanulhat tőlem.
- Mi az, Hokun?
- Tudod, majd ha nekem is lesz falkám. Nekem is kell szereznem ilyen halandót?
- Igazság szerint nem te, hanem a farkasod választ. Ő megérzi, hogy ki a tökéletes pár neked. Az, hogy a halandóval mit csinálsz utána, az a te döntésed. Átváltoztathatod, elengedheted, vagy meg is ölheted.
- Te mit fogsz vele tenni?
- Fogalmam sincs. Majd eldől. Egyenlőre próbalom lenyugtatni a farkast, hogy ne öljem meg szegényt miközben csináljuk.
- Mi lenne ha megmutatnád neki a farkast? Legalábbis egy részét.
- Szórakozol velem? Elevenen felfalná! Mellesleg Vladimir már így is retteg tőlem!
- Ismerkedj vele egy kicsit! Bizonyítsd be neki, hogy ha az embernek vannak érzései, akkor a farkasnak is lehetnek.

A herceg és a farkas (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang