Bulsavarlar

36 18 1
                                    

Mikel: Tamam kabul ediyorum ama bana kesin bilgi vermeniz gerekicek size güvencem ne olucak ikimizde iyi bir ajanıj anladığıma göre ajanlıktaki bir söz ki sizide öğretmişlerdir en yakındaki kişi en iyi düşmanıdır!!!

Şimdi size güvenmem için bir gösterge gösterin.

Ajan: Mark'ın hapishandeki görüntüleri onu oraya biz tıkdık hepsi bizim planımız ve sende öyle Mark bile bizim planımız sence Mark sana niye bu kadar iyi davranıyor? Düşündünmü hiç? Belkide düşünmemişsindir en yakın dostun çünkü o senin ben olsam bende öyle düşünmem benim en yakın dostum olsaydı?

Ajan: Mark'ın hapishandeki görüntüleri onu oraya biz tıkdık hepsi bizim planımız ve sende öyle Mark bile bizim planımız sence Mark sana niye bu kadar iyi davranıyor? Düşündünmü hiç? Belkide düşünmemişsindir en yakın dostun çünkü o senin ben olsam ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mikel: sen en demek istiyorsun be Markı niye karıştırıyorsun Mark ne biliyor ona ulaşmamamı niye istiyorsunuz offf siz kazandınız ne derseniz yapıcağım size güveniyorum.

Ajan: Başka şansın yok başka kime güveneceksin.

Mikel: görevim nedir dünyayı kurtarmakla ilgili birşey bahsetmiştiniz ama hala görev hakkında bilgi sahibi değilim sebebi nedir? kabul ediyorum görevi.

Ajan: Evet Mikel en iyi seçimi yaptın şimdi seni izninle bayıltmak zorundayız ve seni buradan başka bir yere götüreceğiz

(Mikel, bayılır)

MİKEL: AHH kafam çok ağrıyor naptınız bana gene neredeyiz? Adrian nerede? (sansür) çoçukları Adrian'a naptınız? Herşeyi anlatıcaksınız lan!!!
Burdan çıkarsam eğer buradan çıkarsam sizi....
(Ajan araya girer)

Ajan: sakin ol Mikel aradağın mutluluğu burada bulabiliceğine eminiz kısacası göreve geçiyorum artık. Dünya bir tehtid altında.
Bulsavarlar ülkeye gelmek üzere onları durdurmamız lazım. Şimdi sen sorucaksın Bulsavar ne demek diye?
Hemen açıklayacağım sana:Bulsavar dünyayı tehtid eden insan dışı bir varlık Bulsavarlarla kimse uğraşmak istemez ama bir ideal olan insan uğraşmak ister o yüzden sizi, seçtik.
Yeni görevin Bulsavarları bul ve onlar dünyaya gelmeden bu işi bitirin. Tehdit ediliyoruz. Bizde buna önlem alıcağız

Mikel: Bulsavarlarmı siz benimle(sansür) mı geçiyorsunuz ne dir ne değildir bilmiyoruz, neyle savaşacağımızı ve bunu siz bir FBI ajanındaan istiyorsunuz bir astronottan değil öylemi?

Ajan: Hey ajan sakin ol tabikide uzaya tek başına giricek değilsiniz uzaylılarla birlikte hareket ediyoruz FBI ajanı dediğin görev ne olursa olsun kabul etmek zorunda sana eğitimde bunu öğretmedilermi ajan?
Bence öğretmemişler. Her neyse bizim onlarla bağlantımızı sağlayan Marktı Mark aslında bir elektrik mühendisi değil Mark kendini deşifre edip işleri zora soktu ülkeyi tehtid altına aldı şimdiyse tehdit edilmekte yetinmeleyiz

Mikel :Durun biraz Mark şimdi bir FBI ajanamı onumu diyorsunuz bakın ben bir FBI ajanayım ve bunu bu kadar iyi yapmasını gizlenemesini bilemez yıllardan beri dostum çok iyi tanırım sanırım siz başka Markla karıştırıyorsunuz?

Ajan: Anlıyorum endişelerini senin gibi Mark'ta bir FBI ajanı o elektrik mühendisliğini sırf seni kandırmak için biz organize ettik ondan şüphelenme diye. Şu anda konu o değil ben Markın senin gibi en iyi ajanlarımızdan biri şuan o yüzden hapiste görevini tehlikeye atıp dünyaya ve ülkemizi ciddi bir şekilde tehlikeye attı ve devreye seni sokmak zorunda kaldık.

Mikel: Ne hikaye uyduruyorsun sen ajan senin adını bile bilmiyorum daha nasıl sana inanacağım bilmiyorum yani diyorsunki herşeyi devlet planladı yani Mark başarısız olduğu için hapise atıldı ve ben bu yüzden bu davayı çözemedim yani bu davayı çözerken o yüzden bütün işler ters gitti haa

Ajan: fazla vaktimiz kalmadı ajan seni üsse bekliyorlar tabiki Adrian şuan üsste ve seni bekliyor ha sana iyi haber vereyim senin yaşamanı oda istiyor bşl istedim değerini senin hoşlandığını biliyorum anlayabiliyorum bende senin gibi erkeğim.

Mikel: Ajan saol en azından siz kötü değilsiniz beni öldürmek varken öldürmediniz tam istifa edicekken ettirmediniz tekrardan hayata bağlanmama sağladınız

Ajan: Aslında ben özür dilerim böyle bir karşılamak yaptığım için devlet böyle ön gördü bende burada senin gibi bir emir kuluyum yapıcak birşey im yok senin kişiliğini bildiğimiz için böyle davranmak, zorunda kaldık bu görevi sende başkası yapamaz Mikel.

Mikel: Teşekürler ajan artık üsse gidelim ve şu yaratıkların işini bitirelim ve tabiki en çok özlediğim kişi Adrian!!!

Üsse giderler ve Adrian la karşılaşırlar......

Gölge Katil(Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin