Yanlızlık

59 21 23
                                    

Evet. Lanet olası hayat bana bir çelme daha taktı. Mark şuanda kendisinin dediğine göre suçsuz ama suçsuz olduğu kanıtlanmadığı için hapise attılar. Bu çok acı verici bir durum.
Hayatımdaki tek arkadaşım Marktı.
Lanet olası işlemediği bir suçtan içeri atıldı ve ben henüz kanıtlamış değilim bu çok acı bir durum. Evet hayatımın en berbat, en saçma günü.
Tek başıma kaldım hayatta. Kimseye güvenemem ben. Tek başıma bir yerler gelmek cidden çok zor. Mark bunu biliyordu ve beni alıyordu lanet olası yüzü gözükmeyen bir adamın yanına niye gidersinki. Hala aklım almıyor. Kızıyorum Marka. Yeni bir dava daha eklendi dosyam en yakın kankamın işlemediği bir suçu araştırmak bana koyuyor. Her neyse işe odaklanmam lazım. Lanet olası markı becermek istiyorum işin içine ediyor. Benim hayatım niye böyle?
Ben ne hata yaptım? Ben niye buyum? Yıllardan beri aradığım cevaplar bunlar ve hiç birine cevap veremedim.Evet artık işe geçmeleyiz ailemin katilini bulamamışken tam yaklaşmışken Mark'ın hapise girmesi tuhaf değilmi? Şimdi Mark'ın yüzünden herşey en başından başlıyacak. İlk önce olay yerine gidiyorum Mark'ın atılan suçun yerine gidiyorum ya benide vururlarsa!!. Of Mark lanet olsun adamım.
Evet yere vardık Mark bana burada buluştuğunu söyledi. Adamım bu ıssız bucaksız bir yerde yüzü gözükmeyen adamla niye birlikte olursun ki? Hiçmi şüphelenmedinmi? Hiçmi?
Evet adamı vuran kurşun buldum sanırım bu kurşun üzerinden yola çıkabiliriz. Uzaktan dürbinlü ile adamın kafasını sıkmışlar acımadan. Niye Mark'a konuşacak diye. Hasiktir ya!!!!
Kurşunu balistik bir araştırma yapmak için merkezdeki balistik araştırmalarına götürdüm sonucu bekliyorum bende bu arada Mark'ın yanına gidip ne olduğunu anlamaya çalışmalayım.

Durun biraz. Tam hapishaneye gidicekken arabam bozuldu ve tam gidicekken yolda kaldım canım sıkılmaya başladı artık, yardım beklemek gerekecek. Evet beklediğim yardım geldi. Bir bayandan,size birşey diyeceğim bu bayan çok dehşet verici yani yanlış anlamayın çok güzel bir bayan yıllardan sonra sanırım aşık oldum.

Ben:Bayan adınızı bana lütfedermisiniz?

Adrian:elbette benim adım Adrian ya sizinkini?

Ben: Benim adım Mikel.

Adrian:Memnun oldum bayım.

Mikel: Bende memnun oldum güzel bayan.

Adrian : Sanırım arabanızdaki sorunu biz halledeyecekmişik gibi geliyor sizi benim arabama davet edeyim.

Mikel: Tabiki hanım efendi hemen geliyorum yanınıza.

Çok entrasan olaylar oluyor sanırım hayatımın kadınını buldum. Çok mutluyum hemde çok mutsuzum.
Ne desem bilmiyorum. Mark en yakın arkadaşım hapisteyken bu bana bir işareti? Tanrı tarafından yollanan?
Bilemiyorum herşey olabilir ama Mark'ın dışında bugüne kadar başka birine güvenmedim ama sanırım aşık oldum. Tam yalnız kaldım demişken bir anda bunun olması hayrı alemet değil aslında ama olsun ben de insanım mutluluk benimde hakkım.

Adrian: Sanırım geldik uyumuşsun uyandırmak istemedim seni

Mikel:Teşekürler biraz yorgunum ve sanırsam uyumuşum.

Adrian: ahaaa (tatlı bir gülücük)evet çok güzel uyuyordunuz ve uyandırmaya kıyamadım.

Mikel: Teşekür ederim anlayışınız için.

Hey hey heyyyyyyyyy!!

Çat çat çat (silah sesleri geliyor)

Adrian :Noluyor Mikel?

Mikel: Adrian sesin gelmiyor ben şunları becerip sana dönüceğim sakın çıkma oradan saklan

Adrian : Tamam Mikel

Gölge Katil(Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin