Esrarengiz bir şekilde bu yaratıklar aman tanrım!! Biri şurada diğeri şurada her yerdeler ve tabiki bu sefer Adrian yanımda tanrıya şükürler olsun.Mark'ın yüzünden biz bu bok çuvalı gibi suratları olan yaratıklarla savaşmak zorunda kalıyoruz ve şuanlık yeniliyoruz gibi. Resmen uzaylılar bunlar resmi, anlamda eğer buradan kurtulabilirsem herşeyi anlatıcağım gördüğüm zannetmiyorum ama soylarını tüketiceğiz.
Adrian: Mikel kendindemesin bu yaratıklar ne yapacaklar bize hangi dil konuşuyorlar onu bile bilmiyoruz lanet olası nerede olduğumuzu bile bilmiyoruz mürettebat nerede?
Diğer pilotlar nerede? Hey Mikel
Mikel : Adrian yeter!! Ben de hiç
birşey bilmiyorum bende bilmiyorum benim tek amacım senin hayatını kurtarmak için bu görevi kabul ettim tabiki benim hayatımda ve tabiki yakın dostum Mark'ın onun hatası yüzünden ben buradayım lanet olası çeneni artık kaparmısın Adrian!!Adrian: Bir dakika ney yani benim hayatımlamı tehtit etiler seni zaten ben bu görev için tutuldum benim haberim vardı sana niye yalan attılar biz zaten Markla tanışıyorduk Mark bana dediki kardeşim en iyi ajanlarıdan biri Los Angeles Departmanın müdürü git onu bul ve herşeyi anlat dedi! Ondan sonrada Mark'ın yanına gidiceğini öğrendik hiç merak etmedinmi? Bu kadın niye burada? Ben seni izledim buldum şüphelenme diye sesimi çıkarmadım o depoya götürdüm sen uyuyordun ama seni veya bizi öyle karşılayacaklarını ben bile bilmiyordum sen anlama diye çatışma çıkardılar ve bende müdahale etmedim anlama diye.
Mikel: Ne yani Adrian sendemi ajansın lanet olsun bune şimdi benimle dalgamı geçiyorsunuz o kadar emek o kadar emek peki sen ne işi yapıyordun sana ne ayarladı o lanet pislikler ve biz niye asla denk gelmedik?
Adrian: Benim sivildeki mesleğim öğretmenlik ti beden eğitimi öğretmeni kimse bilmiyordu Mikel sen nasıl bilicektin? ama çoçuğu olsaydı bilirdin. Herşey planlı programlı Mikel bizi ölüme sürükledi ve sende bile bile ölüme sürüklendin benim hayatımda yaşamak için bir sebebim yok ailem yok çoçuğum yok böyle ajanslara ihtiyaçları var seninle aynı kaderin içindeyiz Mikel anla artık bunu!! Mikel anla artık seninle ben aynı savaşın aynı kaderin aynı duygunun içindeyiz hepsi birer oyun sadece seni ikna etmek zor olduğu için ama benim hayatımla tehtit ettiklerini bilmiyordum ama gene de teşekür ederim duygulandım hayatımda bu kadar güzel duygu hissetmedim Mikel bunun için minetarımm.
Mikel: Adrian bak haklısın sadece sinirliyim ve şoktayım bu lanet Amerikalılar biraz daha dürüst olsa hiç bir sorun çıkmayacaktı benim bir hayalim var Adrian ben ailemin katilini bulmak için geldim bana onu vaat ettiler. Benide anlamanı istiyorum Adrian kısacası ne Mark nede sen önemli değil önemli olan ailemin katilini bulup temizlemek hepsi bu o lanet sürtüğün kafasını kesiceğim alıyormusun beni Adrian.
Adrian: Elbbete anlıyorum. Aynı yönde ortak yanlarımı var Mikel sanırım, sana karşı duygular hissediyorum ama seni çok iyi tanıyorum benim bildiğim Mikel'ın duyguları benimle olduğunu o bakışlarından anlıyorum Mikel.
Mikel: Adrian benim hayatımda kimse olmadı kimseyi üzmek istemedim için ve henüz daha seni tanımıyorken nasıl yapıcağıma dair bir fikrim yok yalanım yok güzel bir bayanın Adrian seni ilk gördüğümde hayatımın kadınını buldum dedim ve sanırım bu gerçekleşecek Adrian.
Adrian : Eğer buradan kurtulacaksak ve öyle bir şansımızı varsa Mikel birlikte olabiliriz seninle vakit geçirmekten bğyğk onur duyucağım bende senin gibi özel ajanlardanım
Mikel eğer yaşayacaksak birbirimiz için yaşayalım birbirimiz için bu savaşı kazanalım ve ileride bir çoçuğu muz olduğunda bunları ona anlatalım Mikel iyiki hayatıma girdin hiç pişman değilim ve olanlardan özür diliyorumMikel : Adrian buradan kurtulucaz ve bu lanet yaratıkların kafasını kestiğimiz zaman dünyada olduğumuzda bu iş bitmiş olucağız eğer ki ölürsekte seninle ölmek için sabırsızlanıyorum Adrian ailimle seni tanıştırmak için sabırsızlanıyorum.
Anlıyormusun beni adiran?Adrian: Tabiki de Mikel anlıyorum bende çok isterim seni benim ailemle tsnıştırmayı belkide cennete hep birli kte mutlu mesut yaşayacağız kim bilir şu yeterki lanet olası yerden çıkalım.
İşte geliyorlar bulsavarlar sanırım işkence etmeye geliyorlar kapı açılır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Katil(Tamamlandı)
AcciónBir polis, hayalet katilin peşinde Ailesinin katilini bulma eşeğinde polis olan bir FBI ajanın hayatı en yakın arkadaşının bilinmedik yönleri