AshBędąc szczerym, Ash jest najbardziej nieromantycznym gościem jakiego miałaś okazję kiedykolwiek spotkać.
On zwyczajnie nie zna się na romantycznych rzeczach i nie ukrywa tego.
Często świadomie, lub też nie psuje klimat i romantyczną atmosferę.***
EijiChłopak jest bardzo uroczy zarówno w swoim wyglądzie, zachowaniu jak i staraniach.
Japończycy są z reguły mało romantyczni, jednakże przykładają wielką wagę do szczegółów.Eiji bardzo się stara i jak najbardziej możesz liczyć na jakieś drobne, jednak bardzo cenne dowody miłości.
Raz na jakiś czas podrzuca Ci żelki bądź inne słodycze bo wie, że je uwielbiasz.
***
SingJak już wspominałam, spędzając czas z chłopakiem nie było mowy o tym, abyś się nudziła.
Nie ma chyba miejsca w waszej okolicy w którym byście jeszcze nie byli.Czy nieśmiałe komplementy i delikatne trzymanie za dłoń siedząc na pomoście nad jeziorem można nazwać romantycznymi?
Myślę, że jak najbardziej.
***
BlancaMężczyzna świetnie zna się na gotowaniu, więc raz na jakiś czas przygotowuje dla was romantyczną kolację przy świecach.
Trochę Cię to zawstydza, bo to niby kobieta powinna gotować, jednakże Twój ukochany każe Ci się tym nie przejmować, bo naprawdę lubi to robić.
***
B
ones
Chłopak nie jest za bardzo "obsztykany" w tych sprawach, więc zazwyczaj pyta o radę Alex'a bądź internet.
Idzie on więc raczej w proste rozwiązania takie jak na przykład wspólne oglądanie zachodu słońca.