Nerdeyse sabah olmuştu.gece baya yoğun geçmişti.Reyyan tüm geceni başını Miranın göğsüne koyarak uyumuştu.Böyle uyuyarak kendini daha rahat hiss ediyordu.
Reyyan birden uykudan uyandı ve Miranın hala uyduğunu gördü.Sonra hemen yerinden kalkmadı,Mirani izlemeye karar vermişti.Miran uyuyunca çok tatli oluyordu ve Reyyan da Miranın bu halını izlemekten doyamıyordu.Reyyan Miranın hâlâ uyanmadığını görüb onun saçlarıyla oynama başladı.Miran birden gözünü açtı ve Reyyan gülümseyerek onun yanağına bi öpücük kondurdu ve gün aydın dedi.Miranda Reyyanı kendine yaklaştırarak gün aydın deyib dudağına küçük bi öpücük buraktı.Sonra Reyyan "acıkmadın mı?"diye Mirana sordu.Midan çapıncasına aslında çok acıktım dedi ve Reyyana biraz daha yaklaştı.Reyyan gülerek "onu mu dedim ben"dedi.Miran gülerek "ne fark eder"dedi.Reyyan Miranın böyle olduğunu görüb iş fazla derin yerlere gitmedim kalktı ve "hadi kocacım kalk kahvaltı Yapalım" dedi.Miran küçük çocuk gibi mız-mızlandı "ama Reyyan" diyicekti ki Reyyan lafını kəsib "amma huysuzlandın sen kalk hadi hem sen az önce gün aydın dedi gün daha yeni aydı bi dur "dedi.Miran gülerek "ben analdım seni,sen diyorsun ki kahvaltı yapıb enerjimizi çoğaltalım.Tamam karıcım hemen kahvaltı Yapalım " dedi Reyyana.Reyyan Mirana şaşkınlıkla bakıb " pes miran" dedi.Miran gülerek ona yaklaşın alnına bi öpücük konurdu ve sonra " üstünü değişmene yardım ediyim mi" diye sinsice baktı Reyyana.Reyyan utanmış bi halde "yok miran yok ben kendim üstümü değişe bilirim" dedi. Miranda çapkıncasına gülüb "tamam yinede bi yardım fln ihtiyacın olursa emrinde amaderim " dedi.Reyyan utanmış bi halde "hadi Miran, hadi gidelim" dedi.
Her ikisi üstünü değişdikten sonra Reyyan masanı hazırladı ve Kahvaltılarını yaptılar.Sonra Reyyan kahvaltısını bitirdikten sonra heyecanla Mirana bakıb " hadi bitirdiysen kalk hazırlan seninle bi yere gidicez "dedi.Miran heveslenib "nereye karıcım?"diye sordu Reyyana.Reyyan masanı toplarken "seni Arkadaşalarınla tanışdırıcam" dedi.
Miran daha da meraklı bi halde "arkadaşların mı" diye sordu.Reyyan "evet..nolduki?benim Arkaşlarım olamaz mı" diye bozulmuş halde dedi.Miranın gülerek "öyle demek istemedim Reyyan " diye kendini açıklamak istedi sonra "şey anlamda hani ben o Arkadaşlarınla hiç tanışmadım ya o yüzden yani"dedi Reyyana.Reyyanın yüzünde tatlı bi gülüş Peyda olundu ve Mirana bakarak "anladım ben seni.hem kızmadım ki " dedi Mirana.sonra bu sefer daha da heyecanlı bi sesle "hem sen benim arkadaşlarımla tanışdığında çok seveceksin onları hepsi çok tatlı". miran Reyyanın yanına gelib onun yanağına bi öpücük kondurarak "hadi daha fazla geç kalmayalım" dedi.
Ikiside güzelce hazırlandılar ve miran arabanın yanında karısını bekliyordu.Reyyanda hemen aşağı inip Kocasını daha fazla bekletmedi.Miran Reyyanı görünce adeta büyülenmişti.Aslında Reyyan o kadar da şık ve abartılı bişey giyinmemişti ama çok güzel vücuda sahip olduğu için ne giyirse çok güzel bedenine oturuyordu.Miran Reyyanı baştan aşağı süzerek "sen şey olmuşsun..şey çok güzel olmuşsun" deyi verdi.Reyyanın yanakları kızararak "teşekür ederim"dedi.Miran arabanın kapısını açmaya geldiğinde Reyyanın kulağına çapkınca "acaba biz bu görüşmeni biraz ertelesek mi" dedi.Reyyan gülerek " olmaz kocacım ben onlara geleceğimizi söyledim bizi bekliyorlar"dedi.Bunu söylerken Miranla böyle eyenlemkten keyf alıyordu.Miran gülerek kapıyı açtı "iyi bizde eve döndüğümüzde hesaplaşırız"dedi.
Sonra yolda Miran çok merak etdiği soruyu sordu
"Reyyan?"
Reyyan "efendim "dedi.Miranda direk konya atlayarak "canım senin bu Arkaşların kim?yani neden daha önce tanışmadık?"
Reyyan hevesli bi şekilde "ben onlarla mahalede tanışmıştım.o zamanlar Nasuh dedem fazla sokağa çıkmama müsade etmezdi ama ben gizlice onlarla oynama giderdim".Miran hevesle Reyyanı dinliyordu.Reyyan devam etdi " daha sonra okula başladım ve şansıma 4 düde benimle aynı sınıfta okudu".Miran "peki bunalrın 4 düde kızdı dimi?"
Reyyan Miranın kıskanmak için hazırlandığını görüb onunla eylemenmek istedi ve hemen hevesle anlatmaya başladı "ya kocacım şimdi ne desem bilemedim..gidince görürsün "dedi.Miran Reyyanın böyle dediğini duyub derin bi nefes alarak "o ne demek Reyyan??"diye sordu şaşkın ifadeyle.Reyyan bu durumdan daha da hoşlanıb "tamam anlatıcam ama sende sonuna kadar dinle tamamı?"diye sordu mirana.Miran yutkunarak "hadi anlat Reyyan ben seni güzelce dinlerim" dedi.Reyyan sinsi bi gülüş edib başladı anlatmaya.şimdi şöyle ki kocacım,Benim 4 tane güzel ama nasıl anlatsam güzel Arkadaşım var..miran Eee diye merakla Reyyanı dinliyordu.Reyyan devamında ben onlarla oyun oynarken bazen yere düşdüğümde onlar beni yerden kaldırıdı çok iyi kalpli insanlardı bide yakışıklılardı.Miran birden neyy?diye sordu..Reyyan dedi "isimleri de şöyleydi efe,Hakan,Hasan ha bide ali o çok sempatikti:.Miran Duyduklarının şokuyla arabanı birden durdurdu.Reyyan "hii yevaş yaa miran" dedi.Miran Reyyana kıpkırmızı olmuş halde "sen ne diyorsun Reyyan ne efesi ne hakanı ne hasanı beee..bunları kim yavv!! kim!benim karımı bende başka yerden kaldıranı o yere gömerim ben" diye patlamak üzerydi.Reyyan gülmemek için dudağına ısırdı ve oyuna devam ederken "şey miran,alini unutdun"
Miran daha da sinirlendi "yok yok benim unutduğum yok onu ayrı yere gömücem"diye bagirdi.."yaav Reyyan sen beni bunlarla tanışdırarak katil mi ediceksin"diye bağırdı..ama bi o kadar da tatlı görünüyordu.Reyyan "Miran yaa bi dur bi sakin ol" dedi
Miran Reyyana Çıldırmış halde bakarak "bide çok seviceksin dedin yaav çok seveceksin ne demek?ne demek"
Reyyan miranın Çıldırdığını görüb "hadi biz düşelim ben sana anlatıcam öyle değil hem bak varmışız kafeye"
Miran Reyyanın böyle dediğini görüb hemen aşağı indi ve vardıkalrı kafeni gördü.Demek vardık diye imali bi halde Reyyan bakti sonra "ben şimdi onlara dersini bi güzel vericem görücekler benim karımı yerden kaldırmak Neymiş "
Reyyan Miranın böyle dediğini görüb korkmaya başladı.. tam Mirani dururub ona her şeyin şaka olduğunu söylicekdi ki Miranın eşkıya gibi içeri daldığını gördü ve hemen arkasıyca koşmaya başladı..Miran..Miran dur bi Allah aşkına diye bağırdı ama Miran dellendiği için hiç bişey duymuyordu.Miran içeri girdi ve şansına önündeki masada 4 tane erkek oturmuştu Miranda bunlar kesin onlar deyib hemen masaya hücum edib onlardan birinin boğazına yapıştı.."lann sen kimsinde benim karımı yerden kaldırıyorsun bak oğlum seni buracıkta öldürürüm!!duydun mu beni öldürüdüm!!" Adam şaşırmış halde "beyefendi napıyorsunuz sizzz diye bağırdı" Miran "konuşma lan hem söyle sen hangisinin hakan mi,efemi"
Boğazına yapımış adamın dostlarından biri "lan eşkıyamısın sen?"Miran hemen o biri adamı tutdu "ama dur sen kesin alisin seni daha güzel bi şekilde öldürürüm" dedi.adamlar şaşkın şaşkın neye uğradığı şaşırmışlardı.Reyyan hemen miranın yanına gelib onu ayırmak için kah kah atdi..Miran neye uğradığını şaşırdı.Genelde Reyyan Miranı durdurmak için elinden geleni yapardı ama bu kes sadece gülüyordu.Miran hemen adamı burakıb Reyyana bakarak "çok mu komik" dedi.Reyyan dayandı ve onunla şaka yaptığını söyledi..Miran şok olub adamlara bakınca onlarında şaşırdığını anladı..ve hemen Reyyanın kolundan tutub dışarı çıkartdı.."Reyyan senin amacın beni katil etmek mi" diye sordu.Reyyan mahçup olmuş gibi "ben bu kadar abartıcağını düşünmezdim" dedi.Miran "of Reyyan off" dedikten sonra birazda olsa kendine geldi..sonra Reyyan hadi kocacım eve gidelim dedi..Miran "noldu?? Beni delirtmeyin bitti mi?"derken imali bi şekilde Reyyana baktı..Reyyan "Seninle bi daha şaka yapmicam hemen ortalığı yangın yerine verdin"
Miran çapkıncasına "ortalık öyle yangın yerine verilmez ki" dedi...Reyyan "şuna bak ya hemen kendine geldi bile" dedi.Miran gülerek "sen beni ruh hastası etsin az önce farkındaydın dimi? Hem nerde senin gerçek Arkaşların?" Reyyan telfonun gösterek onların acil işi çıkmış gelememişler..miran "iyi tamam bizce eve gidelim seninle güzelce hesablaşmanın zamanı geldi" Reyyan gülerek "Allah Allah ben bişey mi Yaptım " dedi Miran Reyyanı kolundan tutub araba bindirdi.Eve gelince Reyyan Miranın ofkesinden Kurtulmak için montunu çıkarıb hemen kahve yaptı..Miran salonda koltukta oturuyordu ona kahvesini getirib güzelce içiricekti..Miran sinsi gülüşle "hayırdır karıcım?" Reyyan Altan gülerek "şey ya nolucak kocama kendi ellerimle kahve içiricem" dedi.Miran Reyyanla ödeşmek için birazcık daha sabr etdi ve "iyi madem içir" dedi.Reyyan güzelce kahvesini içirtdi ve masanın üzerine koydu tam kalkıcaktı ki Miran onun sırtından tutub onu kendine çekti...Reyyan "napıyorsun miran?"dedi..Miran gülerek seninle küçük bi hesablaşmamız vardıda onu hal edicem şimdi dedi.Reyyanda sinsice gülüb "tamam kocacım hal edelim dedikten sonra miran Reyyanı kendine daha da yaklaştırdı ve ikisininden dudakları usluca buluştu..öpüşmeye devam etdiler...sadece ara bir nefes almak için dayanıyordular..Miran bir eliyle Reyyanın kalçasını ovuştuturken diğer eliylede Reyyanın üstünü çıkarmaya çalışıyordu..tam o sırada fermuarı buldu ve Reyyanın üstünü çıkartdı sonra hemen sütyenini de çıkartdı..ve Başını Reyyanın göğsüne koyarak öpmeye başladı..sıra boynuna geldi derin nefes alarak Reyyanın boynuna sokuldu ve bi süre orda oyalanmak istedi..Reyyanın boynunu öpmeye başladı..sonra da sıra Reyyana gelince hemen Miranın üstünü çıkartdı ve kurşun yarasını es geçmeden miranın delicesine öpmeye başladı..Miran daha fazla dayanmayıb Reyyanı altına aldı ve iç çamaşırını çıkartın Reyyanın kadınlığına yönelti..Reyyanınsa inlemeleri çoğalıyordu..sonra böyük sesle Mirana "hadi dedi ve Miran bi çırpıda vucutlarını birleştirdi..ve her ikiside bu anın zevkini yaşadılar..
..
gece geç saat olmuştu Reyyan her zamanki gibi başını Miranın göğsüne koyarak uykuya gitmeden önce Mirani seni çok seviyorum dedi Miranda bende daha çok diyerek alnından öptü sonrada güzelce uykuya daldılar..