Miran uyanır uyanmaz telfonuna baktı.Reyyan için çok güzel bi süpriz yapıcaktı o yüzden de her şeyin tas tamam olmasını istiyordu.Her şeyin istediği gibi olduğunu görüb telfonu bi kenara koyduğu an Reyyanın uyandığını gördü..Reyyana yaklaşıbb "Günaydın hayatım "dedikten sonra dudağına küçük bi öpücük kondurdu.Reyydanda tebessüm ederek "Günaydın kocacım"dedi ve ayağa kalkmak istiyor ki bu sefer kalçasının daha çok ağrıdığını his etdi ve kalkamadı.Miran endişelenib "noldu hayatım"diyerek Reyyana baktı.Reyyanda küçük çocuk gibi "noldu mu?sence?o kadar sert davranmışsin ki ayağa kalkamıyorum"dedi.Miran sinsice güldükten sonra ama "napıyım sen dün gece o kadar güzel görünüyordun ki kendime hakim olamadım.."Miranın böyle Çıldırması Reyyanın hoşuna gidiyordu..kalçasının ağrıması o kadar da umrunda değildi ama Miranla böyle eğlenmeyi çok sevdiyi için hemen küçük çocuk gibi değinmeye başladı.Elleriyle bacağını ovuşturarak "ama Miran ağrıyor, acaba ovsan mı biraz?"Miran gülerek Reyyana yaklaştı "aha senin derdin şimdi anlaşıldı..benim sana masaj yapmamı istiyorsun..e tabi benim ellerimi sihirli olduğunu için her kes büyüleniyor" Reyyan Mirana kötü kötü bakarak "ne demek her kes büyüleniyor??hem kimmiş o her kes??bak Miran senide o her keside öldürürüm" Miran kahkah atarak "hayatım şaka naptım...hem ben senden başka kimseye masaj yapmadım ki" Reyyan Miranın uyarır gibi "hele bi yap ben sana masajın ne demek olduğunu gösteririm" Miran Reyyanın çenesini tutarak "karım beni kıskanırmışta..güzelim ben senden başka birine değil masaj yapmak bakmam bile..benim ilk ve son sevgim sensin" Reyyan Miranın bu konuşmasını çok sevdi ve hemen yanağına bi öpücük kondurdu..sonrada eliye işaret ederek "hadi Miran yap masajını maharetini çok merak ediyorum" Miran gülümseyib "merak etme çok güzel yaparım ben"dedikten sonra yevaştca masaj yapmaya başladı..Reyyan kendini tamamen mirana bırakmıştı Miranda çok güzel masaj yapıyordu..Reyyan resmen büyülenmişti..Miranın dediği kadar varmış Reyyan kendini daha iyi his etmeye başlamıştı. Masaj sona erdikten sonra Miran Reyyana "nasıl?beğendin mi" diye sordu..Reyyanda "çok beğendim kocacım ellerine sağlık diyip dudağından öpmeye başladı..Miranda ona karşılık verdi.opüşmeleri daha sert bi hale almaya başlıyordu ki biri kalpıyı çaldı..Miran kimim geldiğini merak etdi ve hemen sütünü giyindi odadan çikmadan önce Reyyana "sen beni burda bekle,geldiğimde yarım kalmış işime devam edicem " dedi Reyyana gülerek "hadi Miran kapı" dedi..birden Miranın telfonu çaldı Reyyan telfonuna baktığında kayd olunmamış numara gördü kendi kendine acaba kim bu dedi..Telfonu açmak istemişti ama belki işle ilgilidir diye açmadı..Ama telfon çalmaya devam ediyordu Reyyan daha fazla dayanamayıb telfonu açtı ve bir kadın sesi geldi "Miran bey otelde her şey istediğiniz gibi hazır oldu hiç merak etmeyin" Reyyan sesin şokundaydı hiç bişey diyememişti telfon hemen kapandı ve Reyyan öyle kala kaldı..Bu kadın kimdi ne oteli ne hazırlığı diye diye kendini yeyip bitmişti..biraz sonra Miran içeri geldi ve Reyyanın yanına geldi ama Reyyanın yüzünün bembeyaz olduğunu fark edin "hayatım noldu?iyimisin" diye sordu..Reyyan hala kendine gelmiş değildi..ama bi an önce kendine çeki düzen verib "hiçç iyim ben..hem sen söyle kimdi kapıyı çalan?" Miranın aklı yarım kalan işinde olduğu için sen şimdi kapıdakini boş ver bizim bi yarım kalan işimiz vardı hani ona mi Odaklansak..Tam Reyyanın boynuna gömülücekti ki Reyyan Miranı itib "ne demek boş ver??sen benden bişey mi saklıyorsun?"diye sordu Mirana..Miran şaşkınlıkla "hayatım iyi misin?noldu sana?" Reyyan ayağa kalktı ve Mirani hesap sorar gibi "ben iyimde sende bişeyler var...sen..sen bende bişeyler saklıyorsun..noluyor??" Miran iyice endişelenmeye başlamıştı ayağa kalkıb "hayatım cidden ben bişey saklıyorum az önce gelen yalnış gelmiş bana adres sordu..sen niye böyle davranıyorsun?ben yalnış bişey mi yapdim canını mi yaktım?" Reyyan o kadının sesini hatırladıkca deliye dönmüştü tam o konuyu açıcaktı ki Miranın telfonu çaldı Miran açmıcaktı ama Reyyan "hadi Miran aç belki acildir" deyib ısrarla telfonu açmasını istiyordu..Miranda daha fazla inadlaşmak istemediği için telfonunu açtı ve kısa konuşma yaptı..sonra hemen kapattı Reyyan meraklı ve hala sinirli bi halde "noldu kimdi arıyan??" Miran önemli değil işle ilgi bi durum dedi..Sonra telfon tekrar aradı ve Miran tekrar konuşma yaptıktan sonra Reyyan Miranın gitmesi gerektiğini anlayıb "e hani bugün hiç bi işin yoktu noldu bi an?"diye soru mirana..Miranda "acil ama küçük bişey çıktı hemen gidib gelicem söz"..Reyyan gülüb tamam dedi ama aslında bi pilanı vardı..o yüzden yalandan gülümsedi..Miran az önce çok sinirli ama şimdi neden bu kadar sakit olduğunu anlamaya çalışıyordu..çıkmadan önce Reyyana yaklaşıb "hayatım sen iyisi dimi?" Reyyan tekrar gülüb "iyim ben bi an fevri davrandım sen beni takma" dedi. Miran Reyyana bakarak "o ne demek hayatım..bak bişey olsa bana çekinmeden söyle tamam mı?" Miran tam istiyorsan gitmeyim diyicekti ki Reyyan lafını kesin "Miran ben iyim dedim ya..hem senin işin var hadi geç kalma.." Miran daha fazla Reyyanın üzerine gitmek istemedi ve alnına bi öpücük konurdu ve çıktı...Miran çıkar çıkmaz Reyyan hemen çantasını telfonunu alıb Miranın peşine düştü..yarım saat önce Miran duş alırlar o taksinyle konuşmuştu..Hemen taksiye bindi ve Miranın arabasını işaret ederek "hadi hemen peşinden gidelim..ama onun haberi olmasın" dedi..adamda tamam dedikten sonra Mirani takip etmeye başladılar..Miran bi otelin önünde arabasını durdurdu ve hemen aşağı inip otele girdi..Reyyan gözlerine inanmadı çünkü miran şirkete gidiceğini söylemişti..Reyyan arabadan indi..Miranın evden çıkarken nerden bu kadar güzel takım giyindiyini anlamamıtı ama şimdi daha kötü şeyler düşünmeye başlamıştı..hemen içeri dalmak istemeyib Mirani aradı...Ama aynı anda da miran onu arıyordu..Reyyana miranın başka biriyle konuştuğunu zan edib daha da sinirlendi.Tekrar Miranı arıcaktı ki telfonun şarjı bitdiğı yüzünden telefonu kapandı...içeri dalmak istiyordu ama bir yandanda istemediği bişeyler karşılaşacağını zan edib korkuyordu..daha fazla dayanamadı ve içeri dalıcaktı ki her kesin oteli terk erdiğini gördü..Reyyan oteli terk eden insanlardan birine yaklaşıb "hanım efendi acaba otelde bi sorun mu var?" Kadında Hayır sadece kapalı olduğunu söyle..Reyyan nedenini merak edib sorduğunda kadında "sanırım özel bi durum var yani az önce ni beyefendi geldi sevdiği kadınla bi randevosu varmış...o yüzden burani bir günlük kapatdır di.."Reyyan bugün doğum günü olduğunu tamamen unutmuştu ve şuan hiç sağlam kafayla düşünmediğini için her şeyi yalnış anladı..bir yandan telfondaki kadın sesini hatırladı ve kendine daha fazla hakim olamayıb içeri daldı ama kimse içeriye yoktu...ve birden karşısında Mirani gördü masanı Düzenli olub olmamasını kontrol ediyordu..Reyyan hemen yanına gelib yüksek ses tonuyla "Miran senin burda ne işin var?hani şirketdeydin??burda kiminle yemek yiyecksin hee? Sen dün akşamda geç geldin yemek bile yemedin sen...sen beni yoksa" Tam aldatıyormusun diyicekti ki Miran lafını kesib "Reyyan bi dur bi bekle açıklıcam..hem sen ne ara nasıl geldin?" Reyyan öfkeli bi halde "sen beni boş ver hemen burda ne aradığını söyle bak yoksa çok kötü olucak.." Miran Reyyanın daha fazla yalnış anlamasını istemeyib kendini açıklamaya başladı "Reyyan bugün senin doğum günün..doğum günün için sana böyle çok güzel bi süpriz yapıcaktım o yüzden de burani kapatdırdım..." Reyyan birden bugün doğum günü olduğunu anladı o sırada Miran devam ediyordu "hani dün erken çıkıb geç geldim ya o da bugün içindi..çok acil toplantılarım senin doğum günün düşmüştü bende hepsini dün yaptım ki bugünü sadece seninle vakit geçiriyim..aslında buraya birlikte gelicektik ama son anda bi sorun çıktı bende hemen gelib hal etdim ki her şey çok güzel olsun..hepsi bu kadar" Reyyan için taşlar şimdi yerinde oturmuştu..Miranda böyle saçma bi şekilde şüpelendiği için kendinden utanmıştı..Miranda Reyyanın ona Böyle güvenmemesini görüb çok üzülmüştü..yüzü küçük çoçuklar gibi bürüşmüştü..Reyyan çok kötü bişey yaptığını anlamıştı.Miran onun için o kadar hazırlık yapmıştı sırf onu mutlu etmek için ama yaptığı şey hiç doğru değildi..hemen Miranın gönlünü almalıydı..Miranın yanına gelib "Miran ben..ben çok üzür dilerim..sana güvenmedigimden değil sadece her şey bi anda oldu ben..ben yalnış anladim çok üzür dilerim..bide telfonunda o kadının sesini duyduğumda iyice her şeyi yalnış anladım" Reyyan kendini küçük çocuk gibi ısbatlamaya çalışıyordu Miran Reyyanın ne kadar kahr olduğunu görüb daha fazla küs kalmazdı. Reyyanın yanaklarını ocunun içine alıb ona biraz yaklaştı "hayatım önemli değil" Reyyan lafını keserek "nasıl önemli değil sen bu kadar şey yapmışsın ama ben bencillik yaptım resmen" Miran "Nc Hayır sen bencillik yapmadın hem bende de suç var dün seni hiç aramadım sende iyice her şeyi yalnış anladın" Reyyan gülümseyerek "yani bana kızgın değilmisin?" Miran küçük çocuk gibi "aslında biraz kırıldım ama eminim sen bunu telafi edersin" dedi..Reyyan gülümseyib " merak etme kocacım çok güzel telafi edicem" dediten sorma Miranın elini öptü..Miran Reyyana odasına çıkmasını söyledi onun için bu geceye özel çok güzel bi elbise almıştı..Reyyanda hemen yukarı çıktı..yatağın üzerinden siyah renkte çok seksi bi elbise gördü..giyindi ve çantasından Miranın en çok sevdiği parfümü sıktı saçlarını da düzene saldı ve aşağı indi..Miran tam Reyyanın yanına gelicekti ki Reyyanın geldiğini gördü..her zaman ki gibi büyülenmişti..sanki karısını ilk defa böyle görüyormüş gibi heyecanlanmıştı.Reyyan Miranın yanına gelib "nasıl olmuş?" Miran "çok çok güzel olmuşsun" dedi..Reyyan gülümseyib teşekür ederim dedikten sonra masaya oturdu..Miran Reyyanın en sevdiği yemekleri hazırlatmıştı..Reyyan yemek yiyordu ama Miran her zaman olduğu gibi Reyyanı izliyordu..gözlerini karısından alamıyorudu..Reyyan Miranın hiç bişey yemediğini görüb "Miran hadi ama sende bişeyler yesene..bak sonra çok acıcaksın" Miran gülümseyib "ben sadece seni izlemek istiyorum" Reyyanda gülümseyib "ama ben böyle yiyemiyorum ki" Miranda ikna olmuş gibi yemek yemeye başladı ama gözlerini karısından alamıyordu yemekten sonra Miran kalkıb müziği açtı ve Reyyanı dans için ayağa kaldırdı..Ellerini Reyyanın beline koydu ve dans etmeye başladılar..Miran sürekli Reyyanın boynuna gömülüb Reyyanın kokusunu içine çekiyordu..müzik sona erdikten sonra Miran pastanı getirdi ve Reyyanın önüne koydu mum bile almıştı hemen mumları yaktı Reyyan gözlerini kapat dedi..Reyyan gözlerini kapatdıktan sonra ellerini uzatmasını istedi Reyyanda uzatdı Miranın sesiyle gözünü açtı ve elinde bi kutu vardı onu açtığında gözlerine inanmadı..küçükken babası onun için kelebekli bi koliye almıştı Reyyan onu çok seviyordu ama yaren gizlice odasına girib koliyesini kırmıştı Reyyan çok ağlamıştı ve şuan miran o koliyenin aynısını almıştı..Reyyan gülümseyerek "bu.. bu çok güzel çok teşekkür ederim miran " dedikten sonra Mirana sarıldı sonra dudağına küçük bir öpücük kondurdu..Miranda Reyyanın bu kadar mutlu olmasına sevindi..Reyyanın mutluluktan gözleri dolmuştu..Miran "hadi şimdi gözlerini kapat ve bi dilek tut"dedi Reyyan gülerek "benim tek dilyeim sensin" dedi Miran Reyyanın alnından öpüp "olsun seni yinede et" Reyyan güldü ve gözlerini kapatıp bir dilek tutdu. Sonra gözlerini açıb mumları üfledi..Miran Reyyana sarılıp "iyi ki doğmuşsun hayatım" dedi...Reyyan Miranın gözlerine bakarak "çok tsk ederim kocacım bu kadar şey yaptın..seni çok seviyorum iyi ki varsın" Miran gülerek "asıl iyi ki sen varsın sen benim hayatıma renk katan insansın" Reyyanın gözleri doldu ve Mirana "iyi ki benim kocamsın" dedikten sonra dudağına yapıştı..Miran daha fazla dayanamamıştı Reyyanı sertce öpmeye başladı..sadece nefes almak için arılıyordular..Reyyan ayaklarını Miranın beline sardı Miranda onu kucağına aldı ve öpmeye devam etdi..Reyyanın kalçasını okşamaya başladı...Miran daha fazla dayanamayıcağını görub Reyyanı odaya çıkartdı..ve usluca üstündeki elbiseni çıkarmaya başladı kendi üstünüde Reyyanın yardımıyla çıkartdı ve kıyafetlerini bi kenara atdı..Reyyanın üzerinde sadece sütyeni ve iç çamaşırı kalmıştı Miranınsa üzerinde sadece boxerisi vardı...Miran Reyyanın mukkemel vücuduna bakmaktan doyamıyordu..Reyyanın sütyenini yevaşca çıkartdı ve göğüslerini öpmeye başladı sonra Reyyanı yevaşca canını yakmamak şartıyla yatağa uzatdı ve tekrar başını Reyyanın göğüslerine gömüb öpmeye başladı adeta kendinden geçmişti ve küçük ıslak ısırıklar bırakıyordu Reyyanın vücuduna Reyyanın ise inlemeleri çoğalıyordu..Miran Reyyanın boynuna gömülüb Reyyanın kokusunu içine çekiyordu sonra öpmeye devam ediyordu..bir eliylede Reyyanın kalçasını okşuyordu Reyyanın ise miran miran diye sayklıyordu..Reyyan kendine hakim olamayıb Mirani altına aldı ve onu öpmeye başladı.. Miranin vucuduna sert ve ıslak öpücükler yağdırıyordu adeta...Miran Reyyanı tekrar altına alıb onun güzel vücuduna tekrar bakmaya başladı..Reyyan "daha ne kadar bekleticeksin beni" dedikten sonra Miran sinsice gülüb "napiyim sen beni deli ediyorsun" dedi..Reyyan "hadi artık daha fazla bekletme" dedikten sonra Miran da daha beklemedi karısına daha fazla yaklaştıktan sonra vücudları bir birine kenetlelib birlikte oldular..o an sanki bu dünyada onlardan başka hiç kim yokmuş gibi bi hiss geçiyordular..Birliktelikleri sona erdikten sonra Reyyan Mirana" bi daha bana süpriz yaparken kadınlarla organizasyon yapma" dedi Miran gülümseyib başını Reyyanın omzuna koyub "sen beni baya baya kıskanmışsın" dedi..Reyyan onu uyarır gibi "ya Miran şaka yapmıyorum" Miran tekrar gülüb "tamam karıcım tamam..Bundan sonra böyle olucak sen daha fazla kıskanma...ya da kıskan böyle daha tatlı ve ateşli oluyorsun" Reyyanda "bak beni bi daha kıskandırısan bende aynısını yaparım" dedi..Miran birden delirib "Seninlede şakalaşmak olmuyor ama" Reyyan kıkırdayıb "noldu? Hoşuna gitmedi mi?" Miran "sen şimdi görürsün"deyib Reyyanın dudağından sertce öptü Reyyan karşılık verdikten sonra "tamam miran şaka yaptım hadi uyuyalım sabah baya işimiz var" dedi Miran "tamam öyle olsun" deyip göz kırptı sonra Reyyan başını Miranın göğsüne koydu Miranda Reyyanın saçına gömülerek uykuya daldılar..