Miran Reyyana yakınlaştı ama bakışlarından korkuyor gibiydi.2 addım atıb"Reyyan iyi misin?bişey mi oldu"diye sordu sadece.Reyyan elindeki telefonu bi kenara koymuştu ama gözleri çok farklı bakıyordu.Şok olmuş ama ağlamak ister gibi.Miran Reyyanın cevap vermediğini görüb elini omuzuna koyub"Reyyan noldu sana?"diye tekrar sordu.Reyyan omuzunu silkeleyib Miranın elini iterek"dokunma bana!"demişti.Miran iyice korkmaya başlamıştı.Perişan bi şekilde Reyyana bakarak"nasıl yani dokunma?noluyor Reyyan korkutuyorsun ben"dedi.Reyyan kendini toparlayıb"sana sormalı..Noluyor Miran!!Neden İstanbuldan bu kadar erken döndün??". Miran karısının neden böyle yaptığını anlamakta zorluk çekiyordu.Ellini Reyyanın yanağına koyub"Reyyan bi sakin olurmusun"dedi.Reyyan elini itib"sana doknma dedim!..Soruma cevap ver neden bu kadar erken döndün??iş için gitdiğine eminmisin??bana 3 gün dedin ama 2 gün bile olmadı"dedi.Miran iyice sinirlenib bu ne demek oluyor Reyyan??Erken döndüm diye bu ne tavırlar??Seni özlediğim için işimi erken bitirdim diye böyle bi muamele görmek mi?.."dedi.Reyyan iyice çileden çıkıb"haa öyle mi??iş için gitdiğin ne belli he??"yüksek sesle demişti.Miran kafayı yemişti o da Reyyan kadar sesinin tonunu yükseltib"ne demek ne belli??sen açık açık konuşsana..ne demeye çalışıyorsun?"dedi.Reyyan bi kenara koyduğu telefonu eline alıb ona gelen fotonu Mirana gösterdi.Oldukca sinirli bi ses tonuyla"Kim bu kadın? kim??"dedi.Miran fotoya bakınca durumu anlamıştı.Son kez Selinle topalntı yaparken biri onları gizlice çekmişti.Kimin çektiğini tahmin ediyordu ama yinede tam emin olmadığı için"Reyyan bunu sana kim atdı?"diye sordu.Reyyan sahte bi gülüş atıb"sen benimle dalga mi gekiyorsun??kimin atdığının bi önemi yok!asıl önemli olan bu kadının kim olduğu"diye yanıtladı.Miran Reyyana kendini açıklamak amacına"Reyyan lütfen bi sakin ol ve beni dinle..Bu kadın Selin Gürsoy hani şirketde bizimle iş yapan"dedi ve Reyyan bunu duyunca hepten kendini kayb edib"Selin mi??o yelloz Selinin Istanbulda ne işi var??Miran doğru düzgün anlatırmısın"diye bağırıyordu resmen.Miran Reyyana bakıb"Reyyan böyle olmuyor ama,bi dinlermisin beni..Bu kadınla toplantı yaptık sadece"dedi.Reyyanın beyni iyice karışmıştı telefonu eline alıb"sen bana Istanbulda Selin yellozuyla toplantıya katılıcağını söylememiştin??hem madem sadece bi iş kim bunu çekti neden kocan elden gidiyor yazmış hee??Miran sen bana yalan söyliyorsun gerçekleri söyle"dedi.Miran Reyyanın ona inanmamasına katlanamıyordu.Her ne kadar sinirli olsada elinden geldiği kadar sakin olmaya çalışıb"Reyyan belliki birileri bizi ayırmaya çalışıyor ve sende onların istediğini veriyorsun...Bu kadın beni toplantı adına Istanbula kadar getirtdi ama sonradan niyeti iş falan değilmiş bende 1 gün sonra anladım ve hemen işi bozub erkenden Mardine döndüm..Keyfini bozmamak için sana hiç birşey söylemedim..Bütün mesele bu"dedi.Reyyan için taşlar yerine otursada o kadının Mirana yan gözle baktığını duyunca kendine hakim olamıyordu. Kıskançlıktan kendine hakim olmadan"Neden gitdin ki??bu kadın seni Istanbula çağırdı diye gitmek de nerden çıktı hee??bana söylememek ne demek Miran..madem hiç bişey olamdı neden bana söylemedin??beklide gizlemeye çalıştığın birşeyler var!!". Miran duydukları karşısında şok olmuştu çaresiz bi ses tonuyla"Reyyan senin ağzından çıkanları kulakların duyuyor mu??Sakın bana sana ihanet etdiğimi düşündüğünü söyleme.."
Miran böyle yapınca Reyyan da altda kaldığını zan edib"evet gayetde ciddiyim..aynısı benim başıma gelseydi..ya bende bir iş için böyle Istanbula gitseydim ve biri bana yan gözle bakaysı o zaman sen.."Miran hemen lafını kesib"sus artık Reyyan sus!!saçma sapan konuşmayı kes artık..kıskançlıktan iyice kafaya yemişsin sen..ya da dur güvensizliktendir o..Bana hiç mi güvenmiyorsun??". Reyyan sesini daha da fazla kaldırarak"neden lafımı kestin??zor mu geldi"dedikten sonra Miran çileden çıkıb Reyyanın sesinden 2 kat daha yüksek bi ses tonuyla söylenmeye başladı"evet ya evet sen haklısın..Belkide ben bilerek Istanbula girdim..Sana ihanet etdim..Çünkü ben bu kadar aşallık bi insanım dimi?". O kadar yüksek bağırmıştı ki Reyyan hem korkmuştu hemde kendine gelmişti.Mirana Bakıb"ben öyle demedim Miran..ben sadece.."Miran hemen lafını kesib"sen sadece bana ne kadar güvenmediğini göstermiş oldun"dedi. Reyyan daha yeni yeni ne kadar saçma şeyler söylediğinin farkındaydı.Miran karşı bi addım atıb çaresizce"Miran lütfen beni dinle..Bildiğin gibi değil ben sana güveniyorum sadece bir an o kadının niyeti başka deyince çok sinirlendim o yüzden..Miran lüfen bana bakarmısın"diye kendini açıklamakla meşğuldu.Miran hem çok sinirlenmişti hem de karısının ona hiç güvenmediği zan etmişti ve resmen yıkılmıştı.Bilerek Reyyana bakmıyordu çünkü baksaydı onun bakışlarına teslim olurdu.Reyyana bakmadan gözünü çekib 2 addım geri atıb"seni dinlemek bile istemiyorum Reyyan"dedikten sonra odadan hemen çıktı.Reyyan ardıyca gitmedi çünkü yalnız kalması gerektiğini düşünüb çok üzülmüş bi şekilde yatağın üzerine oturub ağlamaya başladı..Çok yalnış yaptığının farkındaydı.Resmen Miranın ona ihanet etdiğini düşünmüştü.Kendini toparladı ve Miran eve gelince gönlünü alıcaktı.Biraz zor olucaktı ama yapmak zorundaydı. Ayağa kaldıb telefonunu götürdü ve Miranı aramaya başladı ama birden masanın üzerindeki sesi fark etdi.Miran telefonunu almadan çıkmıştı.Telefonu elinde aldı ve bu sefer fıratın aradığını görüb hemen açtı.Fırat lafı dolamadan"aga şu selinmidir nedir işi bozdum ama ellerinden başka bi sözleşme varmış..Kadın önceden tüm planları yapmış resmen"dedi.Reyyan duydukları karşısında şok olmuştu.Taşlar tamamen yerine oturmuştu.Selinin tam bi zengin avcısı olduğu ortadaydı.Şimdi kendini daha fazla suçlu hiss ediyordu.Fırat Mirandan bi ses gelmediğini fark edib"agaa sen ordamısın yoksa yine yengeyi mi düşünüyorsun"dedi.Reyyan hemen"Fırat ya benim"dedi.Fırat gülüb"Reyyan kusura bakma ben bi an öyle şey dedim"demişti.Reyyan"önemli değil ama daha önemli konular var"dedi.Fırat endişelenib"Reyyan her şey yolunda mi??son kez Miranla konuştuğunda aneannesini evinize getiriceğini söylemişti..Yoksa bişey mi oldu?"diye sordu.Reyyan Miranın nerde olduğunu anladı ve içi az da olsa rahatladı ve sonra hemen Fırata olanları alatdı. Fırat duydukları karşısında şok oldu.Fırat Reyyanı tesseli etmek için"sen merak etme o Selinin işini ben hal ederim"dedi.Reyyan da"tamam Fırat ama bu iş uzun sürer mi?Selinin şirketden defolması yani?"diye sordu.Fırat"avkatlarla konuştum sözleşmeyi geçersiz yapmak için bi yol var ama 1 hafta falan sürer"dedi.Reyyan Miranın 1 hafta boyunca o kadınla göz göze gelmesine dayanamayıb"acaba bunu sen yalnız hal ede bilirmisin?sonuçta şirketin ortağısın"demişti.Fırat durumu anlamıştı.Miranla o kadının yüz yüze gelmesini istemediğini anlayıb"tabi Miran gelmese de olur..ben hall ederim o da biraz dinlenmiş olur "dedi. Reyyanda sevinib"Teşekkür ederim Fırat"dedikten sonra Fıratla konuşmayı sonlandırdı.Etrafı güzelce toparladı.Önce duş aldı ama hemencicik çıkıb mutfağa inerek anneannenin gelişi için birşeyler hazırladı.
Işi bitmişti ve kapının açıldığını gördü.Miran ve Şükran teyze gelmişlerdi.Reyyan yanlarına girib Şükran teyzeyle görüştü.Elini öpüb"anneanne hoş geldin"dedi.Şükran teyzede"hoş buldum kızım"demişti.Reyyan hemen Mirana yaklaşıb eşyaları taşımak için yardım etmek istedi ama Miran sadece ben hal ederim deyib anneannesinin odasına doğru yol aldı.Şükran teyze bunu gözden kaçırmamıştı.Reyyan her ne kadar üzülsede Şükran teyzeye yansıtmak istemeyib tebessüm ederek"anneanne sen açsındır şimdi hadi gel birşeyler yiyelim"dedi.Şükran teyze Reyyanın ellerini tutub"kızım her şey yolunda dimi?"diye sordu.Reyyan zar zor yine tebessüm edib Şükran teyzenin ellerini öpüb"her şey yolunda Merak etme anneanne"demişti.Amma Şükran teyzenin içi rahatlamamıştı. Reyyana bakıb"kızım ben bugün Miranla konuştum sizi çok özlediğimi söyledim o da bizde özledik Reyyanla bugün geliriz dedi..Ama 1 saat sonra yalnız gelib apart topar beni buraya getirdi..benim burda kalmayın sizi rahatsız ediyorsa.."derken Reyyan lafını kesib"hayır Anneanne sakın öyle düşünme..Biz ikimizde senin burda kalmanı çok istiyoruz..Miran bu aralar biraz yoğun o yüzden öyle yoksa birşey olduğu yok"dedi.Şükran teyze az da olsa için rahat etmiş ve"tamam kızım öyle diyorsan öyledir..ama ben aç değilim biraz dinlenicem"dedi Reyyan da tamam dedikten sonra Şükran teyzeni odasına götürdü.Miranın işi bitmişti odadan çıkıyordu Reyyan da onun arkasıyca gidib hemen önüne geçti.Miran Reyyanın birden önünü kesmeyini beklemiyordu.Reyyan Miran ellerini tutub"Miran benden kaçma..Nolur konuşalım"dedi.Miran her ne kadar hemen yumuşalmak istemese de Reyyanın böyle konuşmasına dayanamıyordu.Küçük çocuklar gibi bakıyordu.Sanki yapmaması gereken birşey yapmıştı ve annesinden üzür diliyordu.Elini yevaşca çekib"şimdi değil işim var"dedi.Reyyan ısrarla tekrar Miranın elini tutub"Miran lütfen inad yapma ben çok pişmanım hani az önce öyle sinirden saçma sapan şeyler dedim ya valla aklım başımda değildi sadece o kadının sana o gözle bakmayı,onun yüzünden senden 1 günde olsa ayrı kalmayım beni sinirlendirdi.Yoksa ben sana çok güveniyorum güvenmesem burda olmazdım"dedi.Miran Reyyanın öyle güzel güzel konuşmasına hayran olmuştu.İçten Reyyana karşı yumuşamıştı ama yinede naz yapıcaktı.Reyyana bakıb"tamam Reyyan olan oldu zaten ama benim işim var şimdi "dedi.Reyyan daha fazla üstüne gitmeden şirkete mi gidiceksin?"diye sordu.Miran"Hayır anneannim ilaçlarını unuttum onu alıcam dedikten sonra Reyyan"tamam sonra konuşuruz"dedi.
Akşam olmuştu Miran çoktan eve gelmişti şimdide ailece yemek yiyorlardı.Şükran teyze ilk defa Miran ve Reyyanı böyle sakin görüyordu.Kendi kendine belkide karı koca arasında olduğu gibi küçük tartışma olmuştu desede dayanamayıb"çocuklar sizin neyiniz var?"diye sordu.Miran hiç birşey desede Şükran teyze bi türlü rahat olmamıştı.Reyyan durumun böyle olduğunu görüb elini Miranın elinin üstüne koyub"biz iyiyiz anneanne merak etme"dedi.Miran anneannesinin yanında öyle naz falan yapmak istemeyib o da elini Reyyanın elinin üstüne koyub"aynen öyle biz çok iyiz"dedi.Reyyan elini hiç çekmek istemiyordu ama yemek yiyorlardı o yüzden 5 saniye sonra her ikisi ellerini çekib yemek yemeye devam etdiler.Şükran teyze onların bakışlarından büyük bişey olmadığını fark edib rahatlamıştı.Yemek bitdikten Miran Şükran teyzeye odasına kadar eşlik etdi Reyyanda o sırada odasına girib güzelce hazırlanmaya başladı.Birden kapının arasındaki poşetleri fark etdi.Açıb baktığında istemsizce kıkırdadı.Miran Istanbuldan dönerken Reyyana özel bir sürü gecelik almıştı.Reyyanda en güzelini seçib giğindi.Sonra da saçını düzene saldı ve Miranın en çok sevdiği parfümü sıktı.Biraz sonra Miran içeri girdi.Reyyanı gördüğünde kendinden geçmişti bile..Şansına en çok beğendiği geceliği giğinmişti.Reyyanın pişman olduğunu biliyor ve kalbinde onu çoktan af etmişti çünkü her şeyi bir anlık sinirden dediğini biliyordu.Ama nazlanmadan da edemiyordu.Reyyan yevaş addımlarlar Miranın yanına geldi ve ellerini Miranın boynuna doğru götürüb doları usluca"karın seni çok özledi,sen özlemedin mi?"demişti.Miran Reyyanın kokusu yüzünde delirmişti.En sevdiği parfümdü.Reyyan da böyle güzel güzel konuşuyordu ve çok zor anlar yaşıyordu.Zar zor derin bi nefes alıb gözünü açıb bağladıktan sonra yevaşca Reyyanın elini çekib"ben çok yorgunum uyumak istiyorum"demişti.Reyyan naz yaptığını biliyordu.Sinirlenib"of ya Miran..Sen bas baya naz yapıyorsun"dedi.Miran gülmemek için kendini çok zor tutuyordu.Ciddi pozisyona girib"nerden çıktı o?ben seni affetmedim ki"dedi.Reyyan deriden bi of çekib"Miran yalan söylemesene..sen naz yapmasaydın aşağıda öyle elimi tutmazdın"dedi.Miran yalandan"yok o öyle değil anneannem üzülmesin diye yaptım"demişti.Reyyan tekrar Mirana karşı bi addım atıb yok "yaa sen bilerek naz yapıyorsun..Ama daha ne istiyorsun bak senin için güzelce hazırlandım en güzel şekilde hemde..noluyor sana?"dedi.Miran sinsice gülüb"sen benim için mi böyle hazırladın?"diye Cilveli bi şekilde sordu.Reyyanda"senden başka burda biri mi var töbe töbe"demişti.Miran yine sinsice gülüb koltuğun üzerinde oturub"madem benim için hazırlandın daha fazlasını görmek istiyorum"dedi.Reyyan Miranın ne istediğini çok iyi biliyordu ama bir yandan da utanıyordu.Başka çare olmadığını farkındaydı.yevaşca omuzundan geceliğinin ipini aşağı indirdi çok utanıyordu ama yine de yapıcaktı.Miran heyecanla Reyyanı takip ediyordu.Reyyan Miranın üstünde oturub Miranın yanaklarını ellerinin içine alıb sonra yevaşca yaklaşıb dudaklarını birleştirdi.Miranda ona karşılık veriyordu.Reyyan Miranın boynuna gidib ıslak öpücükler kondurdu.Miran kendini tamamen Reyyana bırkamıştı.Reyyan öpmeye bir yandan da ısırmaya devam ederken Miran hemen elleriyle Reyyanın kalçasını tutub daha da güzel bi şekilde kucağında oturtmuş oldu.Her iki eliyle Reyyanın kalçasını sıkıştırıyordu.Reyyan hemen Miranın gömleğinin düğmelerini sertce açtı ve çıkarıb bi kenara atdıktan sonra Miranın çıplak vücudunu öpmeye başladı.Öpüb öpüb ısırıyordu.Bu da Miranı tahrik etdiriyordu.Reyyan daha fazla beklemeyib usluca Miranın pantolonunu çıkartdı ve en son boxerisini de çıkarıb bi kenara atdı.Miranın en sevdiği kısma gelmişti.Cesarerini topladıktan sonra Miranın erkekliğine gidib öpmeye başladı.Miran tamamen kendinden geçmişti.Çoktan naz yapmayı bi kenara atmıştı bile.Ayaklarındaki sızlıya daha fazla dayanamayıb hemen Reyyanı kucağına aldı. Bir çırpıda yatağın üzerine koydu.Reyyan"istediğin oldu mu?"diye Cilveli bi şekilde sormuştu.Miran sinsice gülüb daha değil dedikten sonra Reyyanın gecelığini bi çırpıda yırtdı.Reyyan korkub"Miran ne bu acele"demişti.Miran sırıtıb daha güzelleri var dedikten sonra iç çamaşırını da çıkartdı ve tamamen Kurtulmuş oldu.Reyyanın göğüslerini eline alıb sıkıştırdıktan sonra delicesine öpmeye başladı.Ama sanki öpmüyor emiyordu.Reyyan inledikce Miran daha fazla öpüyordu.Birden büyük bi ısırık aldı Reyyan öyle bi inlediki tüm konağa yansımış olmalıydı.Miran yevaşca ağzını tutub"yevaş Reyyan anneanneme yakalanıcaz şimdi"deyib gülmüştü.Reyyan"bana ne göğüslerimle hiç nazik davramıyorsun"dedi.Miran küçük bi kahkah atıb"napiyim en sevdiğim kısım bu işte..Ayrıca onlar benim"dedikten sonra tekrar ısırmaya başladı.Reyyan"Allah Allah nerde senin oldu"demişti.Miran sırıtıb"oldu işte"dediten sonra tekrar bi ısırık almıştı.Sonra Reyyanın boynuna girib önce güzelce kokladıktan sonra öpmeye başladı.sürekli ıslak öpücükler konduruyordu.Biraz sonra Reyyanın inanılmaz vücudunu izlemeye başlamıştı.Hep izlediğinde sanki ilk kez izliyormuş gibi deliriyordu.Reyyan kocasının saçlarını tutub"Miran neyi bekliyorsun?"diye sormuştu.Miran sırıtıb"hazırmısın sen?"diye sorduktan sonra Reyyan başıyla onaylamıştı.Miran"son birşey daha kaldı"demiş oldu.Reyyan"neymiş o"dedikten sonra Miran sinsice gülüb hemen Reyyanın kadınlığını ovuşturumaya başlamıştı.Baş parmağını içeri dürtüyordu Reyyan daha fazla inliyordu.Miran hemen kadınlığına doğru gidib öpmeye başladı.Reyyan zar zor nefes alıyordu.Miran işini tutkuyla bitirdikten sonra Reyyanın zar zor nefes aldığını görüb ellerini onun ellerine kenetledi sonra alına bi öpücük kondurub"iyi misin karıcım"diye sormuştu.Reyyanda"devam..devam et"dediği için Miran hemen kendini Reyyana doğru itdi ve birliktelikleri başladı.Birliktelikleri bitdikten sonra Reyyan Miranın göğsüne başını koyub sıkı sıkı sarılmıştı.Miranin çıplak vücuduna bi öpücük kondurduktan sonra"bi daha ne olursa olsun ayrı kalmayalım tamam mı?"diye perişan bi şekilde sormuştu Mirana.Miranda sıkı sıkı sarılıb"istesek bile ayrı kalamayız"dedi ve Reyyanın alına bi öpücük kondurdu.Reyyan birden kalkıb öyle deme işte ya her şey istediğimiz gibi olmazsa..söz ver aramızda ne olursa olsun hep yan yana olucaz"dedi ve Miran Reyyanı usluca göğüsüne koyub"söz veriyorum Reyyan..hep yan yana olucaz.."dedi.Reyyan rahatlayıb Miranın yanağından öpüb seni çok seviyorum kocacım demişti.Miranda ona sarılıb ben daha çok dedikten sonra alnına bi öpücük konurdu.Sonra güzelce uyudular. Sabah yine ilk kalkan Reyyan olmuştu.Uyandığında hâlâ Mirana sıkı sıkı sarılmış durumdaydı.yevaşca bir elini çenesine doğru koydu ve Miranı izlemeye başladı.Miran çok güzel uyuyordu.Uyurken ayrı bi yakışıklıydı.Reyyan sözün gerçek anlamında kocasına düşmekle meşğuldu.Bir elini Miranın yanağına koyub yevaşca ovuşturmaya başladı.Bütün gün böyle kala bilirdi.Yevaşca Miran Miran diye seslenmeye başladı.Ama Miran bi türlü uyanmamıştı.Sonra aklına gıdıklamak geldi.Ama ne karar kıdıklasada Miran hiç birşey hiss etmiyordu.Biraz daha yüksek sesle"Miran kalkmicakmısın"dedi.Birden Miran hemen Reyyanın üstüne çıkıb"napıyorsun senn??"diye sormuştu.Yüzündeki o sinsi gülüş asla eksik olmuyordu.Bunu birden yaptığı için Reyyanı baya korkutmuştu.Reyyan kıkırdayıb"Miran yaa asıl sen napıyorsun"dedi.Miran sırıtıb"demek beni kıdıklamaya çalıştın hee?"dedikten sonra Reyyanın kıkırdamaya başladı.Reyyanın kahkahı tüm odaya yansımıştı.Kahkahın arasında zar zor"Miran dur dur lütfen dur"demişti ama Miran sırıtarak"yok ya durmam ki"deyib biraz daha kıdıkladıktan sonra Reyyanın alnından öpüp"yine günümü aydınlatdın"dedi.Reyyan tebessüm etmişti.Sonra birden Mirana bakıb"Miran hadi uzan sana masaj yapıcam"dedi.Miran şaşkınlıkla Reyyana bakıb"hayırdır inşallah"dedi.Reyyan kahkah atıb"Aman Miran her şeyden de bi anlam çıkarmasana..hem benim sana masaj sözüm vardı onu ödemiş olurum"demişti. Miran sinsice gülüb"yaa o vardı dimi nasıl aklımı başımdan çıkartdınsa unutmuşum onu"dedi.Reyyan kızarıb"hadi Miran fazla konuşma sırt üstü uzan bende masajımı yapiyim"dedi.Miranda sinsice sırt üstü uzandı.Miranin üzerinde sadece boxerisi Reyyanınsa üzerine sadece gecelıği vardı.Miran usluca uzandıktan sonra Reyyanda hemen üstünde oturub masaj yapmaya başladı.Reyyanın elleri Miran için şifalıydı.Miran gitdikce kendini daha da iyi hiss ediyordu.Reyyan masaj yaparken yevaşca Cilveli bi şekilde"Miran sana birşey söyliye bilirimiyim"diye sormuştu.Miran sırıtıb"söyle, bende 1 saatdır bu masajını ne için olduğunu anlamaya çalıyordum"dedi.Reyyan kahkah atıb"yok öyle değil biraz ciddi birşey ama sinirlenirsin diye masaj yaparak söylicem ki fazla sinirlenmiyesin"dedi.Miran bunu duyunca bi çırpıda Reyyanı altına alıb"bak senn..neymiş o hadi söyle"dedi.Reyyan nefes nefese"Miran üstümden kalkırsan söylerim"dedi.Miran sırıtıb"ama kendimi rahat hiss etmem için böyle bi pozisyonda kalmamız lazım"dedi.Reyyanda"nc nc Miran sen çok fırsatcısın"dedi.Miran kahkah atıb"senin kocan olub fırsatcı olmayanda ne biliyim.."dedi.Reyyan kıkırdayıb"olmaz öyle kalk üstümden hem ben ciddi birşey anlatıcam böyle ciddi olamam"dedi.Miran mecbur kalkıb"bahaneni sevmedim ama yapıcak birşey yok"dedi.Reyyan Miranın omuzuna vurub"Miran şurda ciddi birşey anlatıcaz heralde biraz ciddi olurmusun"dedi.Miran ciddileşib"tamam tamam şaka bi yana her şey yolunda mi Reyyan?kötü birşey yok dimi" diye sormuştu.Reyyan derin bi nefes alıb yani iyi birşey olduğu söylenmez dedikten sonra Fıratın dediklerini hemen anlatmaya başladı.Miran güzelce dinledikten sonra"yok artık..Bu kadın kafayı yemiş"dedi.Reyyan da ama ben sana demiştim o kadın tam bi yelloz.Miran istemsizce gülüb"çiçeğim ben nerden bilicem ki..kıskançlıktan dediğini zan etmiştim"dedi.Reyyan Mirana bakıb"sadece kıskançlık olsaydı iyidi ama kadın tam bi zengin avcısı"dedi. Miran ciddi bi ses tonuyla"ben bugün şirkete gidib hal ederim"dedi.Reyyan hemen Hayır yaaa sen 1 hafta şirkete gitmiceksin..Fırat her şeyi hall eder..Senin o kadınla göz göze gelmeni istemiyorum o kadar"dedikten sonra Miran kahkah atıb"sen ne güzel kıskanıyorsun yaa"dedi.Reyyan ciddi bi şekilde Mirana bakıb"Miran şaka yapmıyorum..giticeksin o kadın o şirketten defolub gitmeden sana şirkete gitmeyi yasaklıyorum"dedi.Miran sinsice gülüb tamam bana uyar..zaten seni çok özledim dedi ve Reyyanın kendine çekib öpmek isterken Reyyan hemen çekilib"tamam da ben çok acıktım canım birşeyler yemek istiyor"dedi.Miran gülüb"kaçıyorum demiyorsun da.."dedi.Reyyan omuzuna vurub"Miran yaa açım dedim"dedikten sonra Miran tekrar sinsice gülüb"bence bu sadece bi açılk değil"demişti.Reyyan Mirana bakıb"ne alakası var ya başka açıklaması mi var?"diye sorduktan sonra Miran sinsice"mesela seni hamile burakmış ola bilirim"dedi. Reyyan birden telaşlanıb"saçmalama Mirannn..yok öyle bişey"dedi.Miran gülüb"niye ya sonuçta şey yapmıyormuyuz"demişti sinsi bi ses tonuyla.Reyyan omuzuna vurub"Miran yaaa..yok öyle birşey..yoktur dimi?"dedikten sonra Miran Reyyanın saçıyla oynuyarak"sen neden bu kadar panik oldun ki"diye sormuştu.Reyyan Miranın elini tutub"Miran yalnış anlama..bende senden bi cocuğumuz,bi can olsun istiyorum ama şimdi riskli olmaz mı?babaannen hala intikamdan vaz geçmedi ve bu çocuğun böyle bi ortamda büyümesini istemem"dedi.Miran Reyyanın yanaklarını ellerinin içine alıb"birtanem sen ne zaman istersen o zaman olur..ben seninle az önce eylendim sadece"demişti.Reyyan kocasının onunla bu kadar anlayışlı davrandığını görüb duyugulanmış ve ona sarılıb"çok teşekkür ederim kocacım"demişti.Miran onun dudağına küçük bi öpücük bırakıb"hadi artık önce sen duş al ben kahvaltıyı hazırlarım"dedi.Reyyan "tamam o zaman"dedi sonrada duşa girdi.Miran üstüne birşeyler alıb mutfağa inerek elinden geldiği kadar birşeyler yapmıştı Reyyanda yarım saata duştan çıkmıştı güzelce birseyler giğinib aşağı düştü.Miranın yanına gelib kahvaltı için yanağından öpüb "teşekkürleri kocacım"dedi.Miran Reyyanı kendine çekib"öyle değil böyle teşekkür edilir"deyib Reyyanın dudağından öpmeye başladı.Reyyan Şükran teyze birden gelir diye hemen arkaya çekilib"Miran evde yalnız değiliz unuttun mu?"diye sormuştu.Miran gülüb"anneannem bu saatde durmaz"dedikten sonra tekrar Reyyanı kendine çekib ellerini beline beline doladı.Başını Reyyanın boynuna götürüb kokluyarak"çok güzel kokuyorsun,bu beni deli ediyor"deyib boynuna yakıcı bi öpücük burakmıştı.Miranın bu halleri Reyyanı kendinden geçiriyordu.Ama birden Şükrü teyze gelir diye korkuyordu.Miran birden Reyyanı kucağına alıb masanın üzerine otuzdurdu.Reyyan"hii napıyorsun Miran?"desede Miran işine devam etdi.parmağıyla Reyyanın boynunda bi yol çizerek"napcam seni istiyorum"demişti.Reyyan kıkırdayıb"burası yeri değil"dedi.Miranda sinsice gülüb "diyosun?"imalı bi şekilde dedi.Reyyan bi kapıya bide Mirana bakıb"Miran şaka yapmıyorum yaa..Ayrıca ben çok acıktım"dedi.Miran gülüb"tamam birşey yapmadım"dedi ve Reyyanın masaya oturmasını istedi.O da yanında oturdu eline ekmeği alıb reçel sürdü.Reyyan Mirana bakıb kıkırdayarak"Miran ben kendimde yiye bilirim"dedi.Miran reçelli ekmeği eline alıb"yok öyle ben kendim yedirtmek istiyorum buna da izin verirsin heralde"dedi.Reyyan gülüb"tamam öyle olsun"dedi.Reyyan küçük çoçuklar gibi ağzını acıyordu Miranda ona güzelce yedirtiyordu.Biraz geçtiğinde Miran yine yaramazlık yapmak istiyordu.Reyyanin dudağının kenarında reçel vardı.Miran sinsice gülüb"ama burda reçel kalmış temizlemek lazım"dedi.Reyyan eliyle temizlemek istediğinde elini usluca tutub"ben hall ederim"dedi.Reyyan masanın üzerinden peçeteyi alıb Mirana vericekti ama Miran Reyyanın yevaşca kendine doğru çekib dudağının kenarına küçük bi öpücük kondurdu.Reyyan gülüb"Miran tarzı heralde?"demişti.Miran sinsice gülüb sevdin sanırım dedikten sonra Reyyana yine kapıya bakıb"sevdim sevmesinede böyle şeyleri mutfaka yapmasan"diye uyardı Miranı Miran güldü sonra Reyyanın dudağına bi öpücük daha kondurdu.Reyyan da"Miran ya sanki taşa diyorum yapma"dedi Miran kahkah atıb neden yapmayım karım değilmisin diyerek göz kırptı.Reyyan Miranın uslu durumicağını anlayıb"bak ya..hem sen duşa gitmedin hadi git"dedi.Miran sinsice"ama yalnız gitmem ki"dedi.Reyyan istemsizce kahkah atıb"Miran git hadi"dedi.Miran Reyyana yakınlaşıb şimdilik gidiyorum ama bu birlikte duş alma meselesi için bi planım var dedi ve Reyyana göz kırptı.Reyyan omuzuna vurub"Mirannnn"demişti sadece.Miran da sırıta sırıta mutfağı terk etmişti.Biraz geçtikten sonra Şükran teyze mutfağa geldi Reyyan Şükran teyzeye tebessüm ederk"gün aydın anneanne"dedi.Şükran teyze"gün aydın kızım"demişti.Reyyan Şükran teyze için çay dökerek"gece rahat uyuya bildin mi anneanne?"diye sordu.Şükran teyze de"çok rahat uyudum ama bi ara bir kadının çığlık sesini duydum sanırım"dedikten sonra Reyyan kendini kayb etmişti."Ne..çığlık mı?biz duymadık..yani duymadım..sanırım yalnış duymuşsun anneanne"dedi.Reyyan kendi kendine"of Miran hep senin yüzünden..rezil oldum"yine dedi.Şükran teyze tam ne olduğunu anlamadan"belkide yalnış duymuşum artık yaşlandım"demişti.Reyyan oturub"yok anneanne yaşlanmaktan değildir yorgunluktandır"dedikten sonra Miran mutfağa girdi."Günaydın anneanne"deyib Reyyanın yanında oturdu.Şükran teyze de Günaydın torunum demişti.Biraz geçtikten sonra Miran hemen anneannesine bakıb"Anneanne Gül seni çok özlemiş..acaba Şadoğlu konağına götürsem mi seni"dedi.Reyyan şaşkınlıkla Mirana bakıyordu.Kendi kendine"bu adam ne planlıyor"sormuştu
Miran lafına devam edib"bende Reyyanı bi yere götürücektim sende evde yalnız kalmamış olursun"dedi.Şükran teyze itiraz etmedi.Reyyan Mirana bakıb"nereye gidicez ki?"diye sormuştu.Miranda süpriz..Gidince görüsün demişti.Reyyanın merakı daha da artmıştı. Şükran teyze arabaya bindi.Miranin elinde bi çanta vardı ama Reyyanın açmasına izin vermeden arabaya koymuştu.Reyyan sorduğunda sadece süpriz demişti.Bu da Reyyanın daha da meraklanmasına sebeb oluyordu.Şükran teyzeni Şadoğlu konağına koyduktan sonra Miran arabanı süpriz yere doğru sürmeye başladı.Reyyan yolda her ne kadar nereye gitdiklerini sorsada Miran sırıtarak süpriz diyordu hep.Biraz yol gitdikten sonra Miran arabanı dayandırdı.Reyyan da etrafa boylanıb nereye geldiklerini anlamaya çalışıyordu.Arabadan yevaşca indi ve nereye geldiklerini analdı.Mirana şaşkınlıkla bakıb"Miran??biz neden buraya geldik??hem ben üzmek bilmiyorum ki...şimdi burası insanla doludur ben girmem ki"diye bin tür şey söylemişti.Miran kahkah atıb"saçmalama Reyyan..Tabikide içeride hiç kimse yok..Ikimize özel kapatdırdım"dedi.Reyyan kıkırdayıb"tamam da ben üzmeyi bilmiyorum ki"dedi.Miran Reyyana yakınlaşıb"ben sana öğretirim"dedikten sonra Reyyan Miranın nasıl fesat şeyler düşündüğünü tahmin ede biliyordu.Her ikisi içeri girdi Miran Reyyana bi çanta verdi Reyyan şimdi anlamıştı ki çantanın içinde bikini var.Soyunma odasına girib güzelce bikini giğindi ama çok açık olduğunu görüb"bilerek bu kadar açık ...almış..kertenkele resmen"deyib kıkırdamıştı.
Yevaşca havuzun ucunda oturub ayaklarını suya saldı.Ilk kez biraz ürpermişti ama yevaş yevaş alışıyordu.Ayaklarını yevaşca küçük çocuk gibi suda oynatıyordu.Miran yevaşca gelib arkadan Reyyanı izliyordu.Reyyan her zaman olduğu gibi çok güzeldi.Saçlarını toplamıştı ve boynu açıkta kalmıştı.O güzel vucudu bikini içinde harika duruyordu.Reyyanın yanına yevaşca geldi ve eğilib açıkta kalan boynuna bi öpücük kondurdu.Reyyan da onun geldiğini görüb"Miran sonunda geldin mi?"dedi.Miran sırıtıb geldim sonunda diyib hemen suya girdi.Reyyan hala girmemişti.Reyyan Mirana bakıb"yaa Miran bu bikini biraz şey"dedi.Miran gülüb"ney?"diye alaylı bi şekilde sordu.Reyyan da"Miran gülmesene fazla açık sanki"demişti.Miran elleriyle Reyyanın her iki ayağını suyun altından tutub ovuşturarak"benim baya hoşuma gitdi"deyib göz kırptı.Reyyan kıkırdamıştı.Miran sinsice gelmicekmisin buraya diye sordu. Reyyan elini suya salıb"su çok güzelde ben yapamam ya..üzemem ki Miran"dedi.Miran Reyyanın elini tutub sen gel ben seni tutarım"dedi ama Reyyan bi türlü suya girmiyordu.Miran gitmediğini görüb Reyyana daha fazla yaklaşarak ayaklarını tutub"yapa bilirsin"dedi.Reyyan ellerini Miranin omuzuna koydu Miranda belinden tutub yevaşca suya saldı.Birden tüm vücudu suya girdiği için ürpermişti.Mirana sıkı sıkı sarılıb telaşla"Miran tut beni"dedi.Miran sıkıca Reyyanın belinden tutub kendine çekmişti.Reyyanın da ellerini Miranin boynuna dolamıştı.Reyyan sakin"bırakma"dedikten sonra Miran sıkıca tutmuş bi halde"bırakmam Reyyan korkma"dedi.Reyyan heyecanla"su mu soğuk yoksa bana mı öyle geliyor"diye sordu Mirana.Miranda sinsice gülüb"sana öyle geliyor Reyyan,artık nasıl heyecan yaptıysan"dedi ve Reyyan Miranın saçını arkadan çekerek"Miran uslu durmazsan çıkarım sudan"dedi.Miran gülüb"hele bi çıkmayı dene"diye uyarmıştı Reyyanı.Reyyan suda bi türlü düzgün duramıyordu.Sanki ilk defa suya dokunuyor gibiydi.Miran Reyyana bakıb ben şimdi seni suyun üstüne koyucam ama tutucam merak etme,tam öğrendikten sonra bırakırım"dedi.Reyyan ısrarla"hayır Miran bırakma"dedi.Miran kıkırdayıb"ama böyle olmaz ki..hem bak şimdi öğreniceksin sen bile bırakmamı istersin"diyerek Reyyanı teselli etmeye çalışıyordu.Reyyan red ederek"yok yaa ne istemesi böyle birşey istemem"dedi. Miran"tamam tamam merak etme bırakmam"dedikten sonra Reyyanın suyun üstünde serbest kalmadı için elinden geleni yapıyordu.Ama Reyyan bi türlü rahat durmadığı için dengesini kayb ediyordu.Miran Reyyana"kendini bu kadar sıkma,biraz rahat dur"demişti.Reyyan da söylemesi kolay ama hiç de kolay değil yaa..hem ben ilk kez deniyorum"dedi.Miran içten bi of çeksede kararlıydı öğteticekti.Ama Reyyanın popusu bi türlü düz kalmıyordu.Miran sonunda çileden çıkıb eliyle Reyyanın poposunu düzene salmaya başladı.Bunu fark eden Reyyan"Miran ellemesenee"diye uyardı.Miran sırıtıb"düzene salıyorum sadece"dedi.Reyyan da bu türlü doğru düzgün kalmadığı için iyice gelirmiş ve"Miran bu nasıl düzene salmak?"diye söylendi.Sonra derinden bi of çekerek"of Miran of olmuyor,bırak olmicak"dedi ve Miran eliyle yevaşca Reyyanın popusuna şapıldatarak Kocaya of denmez hem birşey yok ki burda biraz daha sabır et"dedi.Reyyan ne kadar çaba göstersede Mirandan eski pozisyona dönmesini istedi.Miran da sonlara pek umutlu değildi Reyyan kendini hiç rahat bırakmıyordu.Sürekli kasıyordu kendini.Miranın yardımıyla eski pozisyonuna dönmüştü elleri Miranın vücudundaydı daha yeni yeni Miranın çok karizma olduğunu görüyordu.İslak saçları onu çok seksi gösteriyordu.Miranın eli Reyyanın belindeydi onu sıkı sıkı tutmuştu.Reyyanı kendine daha da yakınlaştırıb sırıtarak"çok güzel görünüyorsun"dedi.Reyyan halsız bi şekilde"güzel olsam ne yazar bi türlü öğrenemeden..boşu boşuna giğindim bu bikini"dedi.Miran sırıtıb"istersen çıkar"dedi.Reyyan kızarıb"Miran ben onu mu dedim..sende hemen şey yaptın"dedikten sonra Miranın suratındaki o sinsi gülüş eksik olmadan"ney yapmışım"dedi Cilveli bi ses tonuyla.Elleri Reyyanın sırtındaydı ama yevaşca aşağılara doğru iniyordu.Reyyan bunu fark edib"Miran napıyorsun sen"diye uyarmıştı Miranı.Miranın eli çoktan Reyyanın kalçasındayı ve ovuşturarak"1 saatır kendimi zor tutuyorum zaten"ded ve başını Reyyanın boynuna gömüb bi süre orda oyalana bilirdi. Reyyan kıkırdayıb"burda olucak şey mi?"diye sordu Mirana.Miran"olur olur"diyerek Reyyanı havuzun başına götürüb ona duvara yasladı.Sonra çok sevdiği göğuslere baktı arzuyla.Önce Reyyanın ellerini ensesine koyub"istersen saçımı çeke"bilirsin dedi ve göz kırptı.Reyyan istemsizce sürekli Miranın çıplak vücuda bakıyordu ve onunda arzusu kabarıyordu.Ama ilk defa böyle bi ortamda birlikte olucaklardı.Nasıl olucağını düşüyordu ama o sırada Miran çoktan başını Reyyanın göğüslerine götürmüş ve öpüyordu.Biraz öpüb ısırdıktan sonra Reyyanın yanaklarını ellerinin içine alıb dudağını Reyyanın dudaklarına gömdü ve sertce öpüşmeye başlamışlardı.Reyyanın elleri Miranın saçındaydı ve arkaya doğru çekiştiriyordu bu hareket Miranın çok hoşuna gidiyordu.Reyyan saçını çektikce Miran daha da sert öpüyordu.Birden Miranın elleri Reyyanın kalçasına doğru gitdi ve bikini çıkartmak istedi ama Reyyan ahh diyerek inlemişti.Miran hiç birşey anlamayıb Reyyana bakarak"noldu Reyyan??canını mi yaktım?"diye meraklı bi sesle sormuştu.Reyyan ayağının işaret etmişti.Ayağına tramp gitmişti o yüzden canı acıyordu.Miran durumu anlayıb hemen Reyyanı sudan çıkarıb kucağına aldı ve soyunma odasına götürdü.Reyyanın ayağını okşuyarak"üzür dilerim hepsi benim yüzümden"dedi.Reyyan kendini daha iyi hiss ediyordu Mirana bakıb"yok..senin bi kusurun yok..şimdi biz düş alıb gidelim"dedi.Miran da"tamam ama eve değil biraz gezelim"demişti.Reyyan bu teklifi beğenib duşa girdi.Miran diğer soyunma odasına gitmeliydi ama nefsine hakim olmayıb Reyyanı izlemeye başladı.Reyyan bikinini çıkarıb bi kenara koydu sonra düşü açtı.Miran Reyyanı karşısında çıplak görünce kendini kayb etmişti.Çok güzel görünüyordu ve bu da Mirana gel gel diyordu.Reyyan eline biraz şampuan döktü sonra güzelce vücuduna sürtmeye başladı.Ama Miran daha fazla dayanamiyordu sçında şampuan olmamasını fark edib hemen kendini içeri atıb Reyyana arkadan sarıldı.Reyyan birden bire korkub"hiii..Miran napıyorsun??aklım çıktı başımdan"dedi.Miran sırıtarak"ama ben dedim bi gün birlikte duş alicaz"diye.Reyyan kıpkırmızı olmuştu bundan geri dönüş olmicağının farkındaydı.Mirana bakıb"Miran çık dışarı ben çok üşüyorum"dedi.Miran sırıtıb"ben üşümene izin vermem"deyib hemen suyu açtı ve Reyyanla birlikte suyun altına girdiler.Miran Reyyanın yanağını ellerinin içine alıb dudaklarını öpüşmeye başladılar. Reyyan her ne kadar ürpersede sıcak su ona iyi gelmişti.Duşun altında bi süre daha öpüşmeye devam ediyorlardı.Sadece nefes almak için ayrıldıklarında Miran sırıtıb"çok güzelsin Reyyan"dedi.Reyyan çıplak olduğu için baya kızarmıştı.Miran baş parmağını Reyyanın kadınlığına doğru götürmüştu.Böyle yaptığında Reyyan artık kendini soğuk değil çok sıcak hiss ediyordu.Miranın karşısında tahrik oluyordu remsen.Ellerini Reyyanın şortuna doğru götürüb çıkartdı.Miran da sırıtıb Reyyanı yevaşca duvara yasladı.Duvar soğuk olduğunu için Reyyan ürpermişti.Başını Miranın boynuna götürüb"çok soğuk'demişti sadece.Miran Reyyanın kadınlığını ovuşturarak Reyyanın kulağına"birazdan ısınız"diye fısıldadı.Reyyan sırıtıb"hadi o zaman"dedi.Ayaklarını Reyyanın beline dolayıb ona sıkı sıkı sarıldı.Miran Reyyanın ayaklarına kalçasını sıkı sıkı tutmuş ve onu tekrar duvara yaslayıb başını Reyyanın göğüslerini götürüb öpmeye başladı.Ğöğüsleri ıslanmıştı ve Miran ısırmadan duramıyordu.Reyyan Miranın erkekliğini hiss ediyor ve daha fazlasını istiyordu.Miranın saçını çekib Miran Miran diye fısıldadı.Miran karısının onu ne kadar istediğini anlamıştı.ama yaramazlık yapmadan duramıyordu.Reyyan kucağındayken eline şampuanı aldı.Reyyan merakla onu izliyordu.Miran şampuanı açıb Reyyanın göğüslerine ve birazda saçını döktü.Sonra ilk saçlarını köpürdetmeye başladı.Reyyan kendini çok iyi hiss ediyordu.Miran saçını köpürdetdikten sonra göğüslerini ovuşturmaya başladı.Ama biraz daha sert davranıyordu.Bu Reyyanın canının yaksa da hoşuna gitmişti.Miran suyu açtı ve Reyyanın köpüklü yerlerini yıkamaya başladı.Köpükler Reyyanın gözüne girmesin diye elinden geleni yapıyordu. Güzelce Reyyanın köpüklü vücudu yıkadıktan sonra tekrar hasret kalmış dudağına gömülüb öpmeye başladı.Reyyan da karşılık veriyordu.Miran bi çırpıda kendini Reyyana doğru itdi ve birliktelikleri başlıyordu.Öpüştükleri için inliyemiyorlardı.Reyyan yalnışlıkla Miranın dudağını ısırmıştı.ama en çok sırtını dırnaklarıyla yaralamış oldu.