Hasret♥

2.1K 53 11
                                    

Miran çoktan hazırlanmıştı ve Reyyanın aşağı inmesini bekliyordu.Miran Reyyanın hala gelmediğini görüb "karıcım nerde kaldın yardıma geliyim mi"diye sordu ve Reyyanın geldiğini gördü "amma tantana yaptın ya geldim işte" Miran Reyyanın çok güzel olduğunu görüb "Reyyan nolmuş sana?" Dedi..Reyyan kötü göründüğü zan edib "noldu çok mu kötü" dedi.Miran derin bi nefes alıb "Hayır karıcım fazla, hemde fazla güzel olmuş" dedi. Reyyan hiç bişey anlamayıb "madem fazla güzelim ne bu halin?" Diye sordu..Miran tekrar nefes alıb "Reyyan o itde orda olucak biliyorsun dimi?" Reyyan azatı kast etdiğini anlayıb "Miran ciddi misin?" Miran çok ciddi bi şekilde "Reyyan ben ciddiyim o it ordayken bu kadar güzel olamazsın"dedi..Reyyan derin bi nefes alıb "Miran saçmalama kıskanmayın sırası değil hem senin yüzünden çok geç kaldık gitmemiz lazım" dedi ama Miran takmıştı azata..Reyyan "hem azat abim burda değil bi iş için istanbula gitmiş..annem  söyledi" dedikten sonra Miran"Reyyan beni kandırmıyorsun dimi?"diye sordu...Reyyan oflayarak "off Miran off sen bana hiç mi güvenmiyorsun hem azat abim artık bana o gözle bakmıyor"dedi..Miran Reyyanın sinirlenmeye başladığını görüb " Hayır karıcım ben sana güveniyorum ama o itim sana öyle bakmasına dayanamıyorum " dedi..Reyyan çileden çıkmış halde "ya Miran sana bana artık o gözde bakmıyor dedim yaa" Miran daha fazla uzatmayıb Reyyanın alnından öpüp "tamam karıcım öyle diyorsan öyledir"dedi ve kapıyı Reyyan için açtı Reyyanda arabaya bindi ve hemen yola düştüler..
Sonunda konağa vardılar..Gül remsen onları bekliyordu kapı açılır açılmaz hemen onların yanına gidib Mirana sarıldı..Miranda ona sarılıb "sen bizi mi özledin fıstık"dedi.Gül kıkırdayıb "evet çok özledim..hem siz niye geç geldiniz?bi işiniz mi çıktı"dedikten sonra miran sırıtarak Reyyana bakib "evet gül hanim çok önemli bi işimiz çıktı o yüzden biraz geç geldik" dedi..Reyyanın yüzü kıpkırmızı olmuştu miranın yanındaydı ve hemen omuzuna vurub yevaşca "Miran yapmasana şöyle" Miran gülüb "nasıl?"dedikten sonra zehra hanım hemen onalrın yanına gelib "hoş geldiniz"dedi. Reyyanda Miranda hoş bulduk dedikten sonra içeri geçtiler ve zehra hanım onlar için kahve söyledi..o sırada Gül Reyyan ve Miranın arasına geçib "siz neden beni ihmal ediyorsunuz?"diye sordu..Zehra hanımda "Gülüm öyle denir mi?hem onlar koskoca insanlar işleri olduğu için gelememişler yoksa seni ihmal ederler mi". Gül isyan ediyormuş gibi "ne işmiş yaa...ben hiç büyümek istemiyorum bütün büyüklerin hep işi oluyor...zaten Mirancım da sabah acil bi işi çıktıklarına göre geç gele bildiklerini söyledi.." Miran altan altan sırıtıyordu Reyyansa kıpkırmızı Reyyanda Miranda hoş bulduk dedikten sonra içeri geçtiler ve zehra hanım onlar için kahve söyledi..o sırada Gül Reyyan ve Miranın arasına geçin "siz neden beni ihmal ediyorsunuz"dedi Zehra hanımda "Gülüm öyle denir mi?hem onlar koskoca Insanlar işleri olduğu için gelememişler yoksa seni ihmal ederler mı"dedi..Gül isyan ediyormuş gibi "ne işmiş yaa...ben hiç büyümek istemiyorum bütün büyülerin hep işi oluyor...zaten Mirancım da sabah acil bi iş çıktığına göre geç gele bildiklerini söyledi.." Miran altan altan sırıtıyordu Reyyansa kıpkırmızı  olmuştu annesinin yanında böyle bişey olmamalıydı...Zehra hanım tam Gülü susturucaktı ki Melike Kahveleri getirdi..Reyyan ve Miran kahve bahanesiyle söhbeti kıvırmışlardı ama gül bi türlü rahat bırakmıyordu onları..Reyyan ve Miran kahve içerken Gül tekrar  konuşmaya başladı "siz beni çok üzdünüz o yüzden bişeyler yapıb telafi etmelisiniz"dedi.Zehra hanım " kızım o nasıl laflar öyle?"dedikten sonra Miran hemen ortaya atılıb "Gül çok haklı biz onu ihmal etdik bu aralar baya yoğunduk ama telafi edicez" dedi..Reyyan kendi kendine "laflara bak ya sanki 2 saat önce geç gidelim bişey olmaz diyen adam bu değilde bendim.."Miran Reyyanın ona yazıklar olsun bakışı atdığını görüb gülmeden edemedi..zehra hanım "olur mu öyle şey..siz gülün öyle  dediğine bakmayın.."dedi..Miran itiraz edib "ne isterse yapmaya hazırız"dedi..Gülde sevinib "cidden mi?"  demeden edemedi..Miranda cidden dedi ve gül hemen konuşmaya başladı.."tamam biraz düşüneyim" bir elini yanağına koydu ve hemen bi fikir geldi aklına "buldum.."diye küçük bi çığlık atdi..Miranla Reyyan heyecanla onu dinliyordu..Gül devam etdi.."sizi af etmem için bu gece burda benimle kalıb akşam bana masal anlatmanız lazım benimle uyumanız lazım"dedi..işte şimdi miranın yaralı yerinde kurşun atmış oldu..Reyyan kıkırdamadan edemedi...Miran küçük çocuk gibi ağlamak istiyordu  çünkü her akşam Reyyana sarılıp öyle uyuyordu ya da yaramazlıklar yapardı ama bu akşam hiç bişey yapamazdı..Reyyan hemen "tamam gülüm sorun yok..biz seve seve kalırız"dedi..Miran kalamayız ben karımı yine çok özledin diyemezdi o yüzden de mecburen kalırız dedi.ama bir yandan fikri azatda kaldığı için zehra hanima bakıb "azat evde mi?"diye sordu..zehra hanımda "Hayır oğlum o bi iş için istanbula gitdi ne zaman döneceği belli değil "dedi ama Miran tamamen ikna olmak için "bugün gelmez dimi"diye sordu Reyyanda altan bacağını vurub "miran susarmısın" dedi..zehra hanım Miranın azata kafayı taktığını anlayıb "Hayır oğlum yeni gitdi,bugün gelmez" dedikten sonra Miran rahatladı..Gül onların şadoğlu konağında kalacağı için çok mutluydu.. Bütün gün Miranla ve Reyyanla oyunlar oynayıb dururlar ve akşam oldu her kes masaya gelib oturdu..yaren evlenib harunla başka bi evde kaldığı için sofrada değildi...zaten onca şeyler sonra Nasuh onu o evde barındırmicaktı Reyyan çok mutluydu çünkü Miran intikamı bitirdiği günden sonra normal evliler gibi olmuşlardı ve şimdi de ailece yemek yiyorlardı..güzel güzel yemek yedikten sonra her kes kendi odasına çıktı baya yorucu bi gün olmuştu ama Miran günün sonunu hiç böyle beklemiyordu..Reyyan kendi odasına girib dolabında rahat bişeyler alıb üstünü değişti bazı eşyaları hala bu evdeydi...tam üstünü değişiyordu ki Miran içeri girdi..Reyyan birden korktu ama Miranın olduğunu görüb rahatladı "öyle içeri girilir mi miran?ödüm koptu Miran"
Miran Reyyanın yanına gelib "korktun mu sen" dedi ve Başını Reyanın omuzuna koyub "korkma benim kocan"dedi Reyyan biri görmeden onu itib "Miran ya biri görerse yapma böyle şeyle"dedi..Miran gülüb "aman biz evli değilmiyiz biri görse ne yazar ki?" dedikten sonra Reyyana göz kırptı..
Reyyan üstünü değişe bilmişti Mirana bakıb  "hem sen bu gece yaramazlı yapamazsın gül bizimle olucak"dedi..Miran bunu hatırlayınca baya bi üzülüyordu.."sende baya mutlu oldun ama..çok fenasın Reyyan"diyemeden edemedi..Reyyan önce bi kahkah atdi sonra kapının kapalı olduğuna emin olub Miranı çıldırtmak istiyordu..Mirana  yaklaştı ve ellerini boynuna atıb "öyle demesene bende seni özledim ama Güle söz verdik"dedi..Miran büyülenmişti Reyanın dibinde olduğu için o güzel kokusunu hiss ediyordu..başını Reyyanın boynuna gömüb "ama mecbur değiliz dimi?"diye sordu..Reyyanda baya istekliydi ve Miran böyle yapınca kendine hakim olamıyordu.. ellerini Miranın boynunda kenetleyib ve Miran sıkı sıkı sarılmıştı "aslında o kadar da mecbur"dedikten sonra Miranın boynunu öpmeye başladı..küçük  ama bi  kadar yakıcı öpücükler konduruyordu amacı Kocasını baştan çıkartmaktı.Miran kendini Reyyana buraktı.Reyyan gömleyinin düğmelerini açtı ve açıkta kalan vücuduna yakıcı öpücükler kondurarak Miranın sınırlarını zorluyordu..Reyyan Miranın kaslarını öpüb küçük ısırıklar buraktıktan sonra Miranın göğsünden göbeğine doğru öpmeye başladı ve Miran iyice delirmisti Reyyanın popusunu ellemeye ve sıkmaya başladı..tam üstünü çıkartdıcaktı ki kapının çaldığını anladılar Reyyana hemen Mirani itdi ve mecburen ayrıldılar ama Miranın üstünde hiç bişey yoktu biri bunları böyle görseydi rezil olurdular o yüzden Reyyan zorla mirani kapının arkasına yollayb gömleğini ona uzatdı..Miran sinirle "Reyyan napıyorsun ben ergenmiyim?"dedi..Reyyanda "Miran hadi az konuş hemen giyin dedi ve kapı çaldı Miranda hemen giyindi" bu sırada Gül içeri girib "ama biz burda uyumicaz ki"diye söylendi.. Reyyan birden panikledi Gülün onları öyle gördüğünü zan edib "gülüm sen ne zaman geldin?"diye sordu..Gülde hemen "şimdi geldim" dedi ve Miranın arkasında olduğunu görüb "Mirancım sende şimdi mi geldin?"diye sordu.Miranda başını sallayarak evet dedi.Sonra gül onların elini tutarak "hadi gidelim annem misafir odasını bizim için hazırlamış hem Mirancımda bana masal anlatıcak hadi artık gidelim " dedi..her ikisinin elini sıkı sıkı tutdu onlarda mecburen onunla birlikte gitdiler..Miran Reyyanın ona az önce büyük bi işkence yaptığını anlayıb kendi kendine"sen elime düşersin Reyyan" dedi.
Miran sağ tarafta Reyyan solda ve Gülde ortada uzanmıştı her ikisinin elini tutmuştu Miranda söz verdiği gibi masal anlatmaya başladı...güzel güzel masal anlatdıktan sonra gül derin bi uykuya gitdi..ama Reyyanla miran hala uyumamıştı..Miran kalkıb oturarak"Reyyan eve gidemezmiyiz?hem bak Gülde uyudu"dededikten sonra Reyyan kıkırdayıb "Miran saçmalama Gül uyansa bize çok kırılır..hem bize zaten kırılmıştı şimdi telafi etmek için burdayız"dedi..Miran inatçı çoçuk gibi "ama ben hiç böyle düşünmemiştim,ayrıca az önce bana çektirdigin işkencenin hesabını sana sorarım hen" dedi..Reyyan tekrar gülüb "noldu miran bey daha sabah Güle ne istesen yapmaya hazırız dedin?istediğin gibi olmadı dimi"dedikten sonra miran sinsice ona bakıb "bakıyorum da benimle eylenmeden edemiyorsunuz ama merak etmeyin Reyyan hanim..eve gidince ödeşiriz"dedi.. Reyyan tekrar kıkırdayıb "ödeşiriz ödeşmesine de..Bu gece senin için baya zor geçicek"dedikten sonra Miran ona yaklaşıb seksi bi bakışla "aslında şimdide ödeşe biliriz"dedi..Reyyan Miranı yevaşca itirek "Miran saçmalama..iyice terbiyesiz bişey oldun..çocuk var burda..uyu artık" Miran gülüb " haklısın uyuyum ben yoksa bişeyler olucak"dedi Reyyan onu uyarır gibi "Miran susarmısın..Gül duyucak"dedi Miran bunu umurmasadan güldü ve tekrar yerine uzandı kendi kendine "öyle olsun zaten yarın ödeşiriz biz"dedi Reyyanda "Miran duyuyorum seni uyu artık"dedi..
Sabah olmuştu bile dün bütün gün Gülle oynadıkları için çok yorulmuşlardı o yüzden geç kalktılar..tabi gül çoktan uyanıb annesinin yanına gitmişti..Miran uyandığında Reyyanın onun göğsünde uyduğunu gördü bu durum çok hoşuna gitmişti...Derin bi nefes aldıktan sonra Reyyanın saçını koklamaya başladı..her zaman olduğu gibi mis gibi kokuyordu..sonra parmağıyla onun yüzünü okşamaya başladı o sırada Reyyan gözlerini açıb "gün aydın" dedi..Miran tebessüm ederek "gün aydın Çiçeyim" dedi..Reyyan birden kalkıb "e gül nerde?"panikle sordu Mirana..Miran gülüb merak etme çok çoktan uyanıb annesinin yanına gitmiş..Reyyan dersin nefes aldı..Miran Reyana sinsice bakıb "gül çok akıll bi çoçuk..bizi böyle başa başa bırakmış ya..hem benim seninle ödeşmem lazım"dedi.. Reyyan kıkırdayıb "he miran kesin öyledir"dedi bu sırada Miran Reyyana yaklaşıb "biz dün gece  nerde kalmıştık?"müzip bi şekilde sordu Reyyana..Reyyana kapıya bakıb "Miran şimdi sırası değil biri gelicek " dedi..Miran gülüb" öyle mi?dün akşamda sırası değdi ama sen beni çıldırtdın"dedi..Reyyan tekrar kapıya bakıb "ama şimdi ikisi aynı şey değil ki"dedi ama Miran Reyyanın dediğini fazla umursamadan Reyyanın boynuna gidib "kimse gelmez..merak etme"dedi..ama Reyyan o Konakta o odada Miranla birlikte olamazdı..her an biri gelicek kokusuyla bunu yapamazdı o yüzden hemen kalkmak istiyordu ama Miran birden onun üzerine çıktı ve Reyyanı yatağın üzerine uzatmış oldu..Reyyanı öpmeye başladı...boynuna naif ama çileden çıkaracak öpücekler konduruyordu bu da Reyyanı deli ediyordu..ama Reyyana teslim olmicaktı...Miranın altında kalmak istedi ama yapamıyordu..Miran çok Kuveytliydi ve Reyyanın gücü yetmiyordu..Miran insanı deli edecek öpücükler konduruyordu..Reyyanin giğindigi pijamanin üstünden zar zor çıkarıb göğüsünü elleyib sıkıştırdıktan sonra ateşli bi şekilde göğsünü öpüyordu..Reyyan inlememek için kendini çok zor tutuyordu birde kapıdan bi ses geldiğini zan edib zar zor "Miran biri geliyor"dedi..karısının canını daha fazla yakmak istemeyib"koş Reyyan yoksa kendime hakim olamam" dedi ve Reyyana kalkması için yol ayırdı..Reyyanda hemen  kalkıb banyoya üstünü giyinmeye kaçtı...
Her kes masaya oturmuştu Reyyanda masaya oturdu o sırada Miranda gelib onun yanında oturdu..Gülde Reyyanın yanına gelib onun yanında oturdu..Miran ortada oturmuş oluyordu solunda Gül sağında Reyyan oturmuştu..her kes yemek yerken Miran sürekli Reyyana imali imali bakıyordu..Reyyansa hala kocasının az önce onu nasıl deli etdiğini hatırlıyordu birden altan kocasının onun bacağına ellerinin sürtuğunu fark etdi ama kendini çok zor tutub hemen Altan bacağıyla uyarır bi şekilde ona vurarak yevaş bi şekilde"Miran öyle yapma şimdi biri görücek " dedi..Miran sadece sırıtıyordu.Reyyan kocasının ondan çok kötü intikam alacağını anlamıştı.Birden  Gül birden Miranın boynundaki morluğu fark edib "Mirancım senin boynuna noldu?"diye sordu..Reyyan hemen saçını önce atarak kendi boynudaki morlukları gizletdi ve  Miranın yerine panikledi..Miran sakin bi şekilde "bişey değil o, küçük bi kaza"dedi ama gül ikna olmayıb "çok kötü ama kim böyle bişe yaptıysa çok insafsız olmalı"dedikten sonra Miran gülmeden edemedi Reyyana kaçamak bi şekilde bakıb "yok gül hanim aslında ınsafsız biri değil sadece bilmeden yaptı" dedikten sonra Reyyan kıkırdadı..
Biraz geçtikten sonra cihan söhbete atılarak "ee Miran bey banaannen nasıl"diye sordu..Miran ciddi bi şekilde "bilmem..biz aynı evde kalmıyoruz" dedi..cihanda "aman dikkatlı olun o evinizide kurşun yağmuruyla boğmasın" dedi Nasuhda "Cihan kapat konuyu"dedi
Miran tam kudurucaktı ki Reyyan elini onun elinin üstüne koydu ve boş ver bakışı atdi..Mirana bi tatsızlık çıkmasını istemiyordu..Cihan Gülün orda olduğunu tamamen unutmuştu gül amcasına bakarak "o ne demek" diye sordu..Nasuh  iyice sinirlenmişti Gülün yanında böyle şeyler konuşmasından çok rahatsız oluyordu. Hemen konuyu değişti "Gül hanım büyükler kendi aralarında şakalaşıyorlar" dedi..Miranda Güle bakıb "deden doğru söylüyor gül hanim biz amcanla şakalaşıyoruz" Gül Miranın böyle dediğini görüb şakalaştıklarına inandı..yemeklerini bitirdikten sonra  Miran Güle bakıb "Gül hanim  artık biz gidelim..Bazı işlerimiz var"dedikten sonra Gül önce of çekib sonra her ikisine bakarak "keşke sizin bu işiniz bitseydi..hiç bitmiyor"dedi..Reyyan gülmeden edemedi..Miran Gülüb yanaklarını elinin içine alarak "biz sana söz veriyoruz bundan sonra seni ihmal etmicez"dedi..Reyyan sesiz bi şekilde kıkırdayıb kendi kendine "o kadar büyük konuşma"dedi..Gül Miranın yanağına öpücük kondurub "tamam Mirancım ama bak söz verdiniz ona göre" Miran gülümseyib "söz"dedi.Her ikisi Gülle vedalaşıb arabaya bindiler..Miran sabrsızlıkla eve geçmelerini bekliyordu..Reyyanla Çok kötü bi şekilde ödeşecekti.
Eve vardılar ve içeri girdiklerinde Reyyanın telfonu çaldı..Miran gülümseyib "aman o telfonda hiç eksik kalmasın"dedi..Reyyan kıkırdayıb telfonu açtı arayan Menekşeydi.."Menekşe bişey mi oldu?" Menekşe telaşla konuşmaya başladı.."kızım benim bu salak abim var ya iyleşmiyor bi türlü bizimkilerde 2 haftadır yoklar diye bu aptala ben bakıyorum"dedi..Miran o sırada Reyyanın yanına yaklaştı ve yaramazlık yapmak istiyordu..Reyyan konuşmaya devam etdi "geçmiş olsun..şimdi napicaksın"diye sordu..Menekşede "hani bi çorba vardı grip olunca yapıyorlardı onun tarafini biliyorsun dimi?"dedi..Reyyan tam konuşucaktı ki Miran arkadan ellerini Reyyanın karnına doğru uzatıb kenetledi ve Başınıda Reyyanın boynuna gömdü...Reyyan ürperib klitlendiği için konuşamadı...Menekşe "aloo Kız, Reyyan nereye gitdin " diye Reyyanı çağırmaya başladı..Reyyan Miranı itiyordu ama gücü tam yetmediği için tık yoktu..kendini toplayıb "bur...burdayım işte.." Menekşe "kız senin sesin iyi gelmiyor bişey mi oldu?"diye sordu..Bir yandan da Miran yevaşca Reyyanın boynunu öpüyordu..Reyyan her ne kadar zorlansada konuşmaya devam etdi "bişey..bişey olmadı..ben ben iyim"  Menekşe konuşmaya devam etdi.."tamam o zaman bana o çorbanın tarifini versene"dedi...Miran öpmeye devam ediyordu ama bilerek yevaşca öpüyordu ki Reyyanı çileden çıkartsın..Reyyanın elbisenin fermuarını bulub yevaşca açmaya başladı..ve açtığında açıkta kalan vücudunu öpüyordu...Reyyan daha fazla dayanamicaktı...Menekşe Reyyandan bi ses çıkmadığını fark edib "kızım sen beni dinliyormusun?"dedi ama Reyyanın aklı başında değildi hemen telfonu kapatmaydı ama böyle çat diye kapatsaydı Menekşe bişey olduğunu zan edicekdi o yüzden hemen konuşmaya başladı "şey ben o çorbanın tarifini bilmiyordum ki.." o sırada Miran Reyyanın beline küçük bi ısırık bıraktı..Reyyan çılık atamamak için kendini zar zor tutuyordu "kızım ben bilmiyorum işte Fatma... Fatmadan sor"dedikten sonra telfonu kapatıb bi kenara atdı..Menekşe neye uğradığını anlamadı..Miran o sırada Reyyanın elbiseni çıkarmıştı ve öpmeye devam ediyordu hatda telefonun kapandığını fark edib Reyyanın sırtını ısırdı ..Reyyan zar zor Miran napıyorsun sen dedi..Miran Reyyanı kendine doğru fırlatıp ellerini beline kenetlelib Reyyanın dudaklarına doğru yaklaşıb müzip bi şekilde "napıyormuşum...seni delirtmektle meşğuldum işte...hani sende dün gece öyle yaptın ya..ödeşiyoruz işte"dedi. Reyyanı cidden delirtmişti Reyyan gülümseyib "delirtmediğin ne belli"dedikten sonra Miranın dudağından sert bi şekilde öpmeye başladı..Miranda aynı şekilde karşılık verdi..Reyyanı duvara yasladı ve çok sevdiği göğüslerini öpmeye hatda ısırmya başladı..Reyyan öyle bi inlediki tüm eve yankılandı sesi...hemen ayaklarını Miranın beline sardı Miranda başını Reyyanın göğüslerine koyub öpmeye devam etdi..Bir eliylede açıkta kalan poposunu sertce sıkıştırıyordu..Reyyanı koltuğun yanına götürdü ve kendi gömleğini çıkartı..pantolonunu da çıkartdı..öpmeye devam ediyordu o sırada Reyyanın göğüslerine dokunmaya başlıyıb ovuşturuyordu..Reyyanı baştan çıkartmıştı..Reyyanın kulağına seksi bi sesle  fısıltıyarak "ödeşiriz demiştom" dedi..Reyyan nefes nefese zar zor "hadi ödeşmeye devam"dedi ve Miranın boynuna gidib öpmeye başladı..şimdi sıra Reyyandaydı..delicesine Miranın kaslarını ve vücudunu öpüyordu..Miranın inlemeleri başlamıştı..Miranın boxerisini çıkartdı ve Miranda hemen onu altına aldı ama Reyyana isteğini hemen verecek değdi..sertliği Reyyanın vücuduna dokunurdu ama Reyyan daha fazlasını istiyordu..hadi artık diye bilmişti ama kocası daha fazla canını yakmak istiyordu..daha değil değib kendi sertliğini Reyyanın kadınlığına sürtmeye devam ediyordu ama türlü yerine sokmuyordu Reyyan dayanamıyordu..Miran tamamen onun üstüne uzanmıştı ve Reyyanın göğüslerinden başlayarak göbeğine kadar öpüp ısıtıyordu hatda çok sert davranıyordu..Reyyan sabah kalktığında göğüslerinin kıpkırmızı olacağına adı gibi emindi..çaresizce "hadi artık Miran dayanamıyorum" dedi..Reyyanın vücudu sızlayıb ağrımaya başlamıştı..Miranda daha fazla bekletmedi ellerinin Reyyanın ellerine kenetledi ve hemen sertliğini Reyyanın kadınlığına doğru soktu ve birlikte oldular..Reyyanın inlemeri çoğaldı ama isteğini aldığı için canı acımıyordu zevk alıyordu. Birliktelikleri sona erdikten sonra Miran Reyyanı kendine doğru çekib başını göğüsüne koydu.."canını fazla yaktım mı?"diye sordu..Reyyan gülüb "Hayır kocacım zaten hak etdim"dedi..Miran önce gülüb sonra kucağına alıb odalarına götürdü..

ReyMir🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin