Reyyan saçlarını düzene saldıktan sonra tamamen hazırlanmış oldu.Miranın dolabını açıb siyah ve gayet şık bi takım elbisesi götürüb yatağın üzerine koydu.Tam o sırada Miran banyodan çıktı.Üzerinde sadece bornoz vardı.Saçları ve vücudu hala ıslaktı.Reyyan Miranın çıktığını görüb takım elbiseni eline alıb Mirana yaklaştı.Heyecanla Mirana bakıb"Miran şimdi ben önce senin için beyaz gömlek üstüne de siyah takım ayırmıştım ama sonra düşündüm de siyah gömlek giğinsen daha güzel olur.Sana siyah daha çok yakışıyor.Hadi sen de bi an önce hazırlanda geç kalmayalım"dedi.Miran Reyyanın onun için ayırdığı takım elbisesini elinden alıb yatağın üzerine koyduktan sonra elleri Reyyanın sırtına gidib güzelce kendine çekerek"şimdi mi?hemen mi gidiyoruz?"diye sordu.Miranın saçları ve vücudu hala ıslak olduğunu için Reyyanın elbisesinin üstüne damla damla su dökülüyordu o yüzden Reyyan hemen yevaşca Mirandan kurtulub"ya Miran yaramazlık yapma.Hem ben sana dedim biraz erken gidicez"diyerek Miranın sorusunu cevaplamıştı.Miran derinden bi of çekib tekrar karısının kendine doğru çekti ve sinsice Reyyana bakıb"ama hayatım erken gitsek ne yazar gitmesek ne yazar?hem ben bütün gün şirketdeydim sen beni hiç özlemedin mi?"diye sordu.Reyyan tekrar Mirandan kurtulub"Mirannn bilerek mi yapıyorsun?elbisem mahv olucak şimdi.Ayrıca biz bunu konuşmuştuk.Süreyya benim en yakın arkadaşlarımdan biri ve yıllar sonra bir birimizi bulduk.Şimdi onun düğününe geç gitmeyimiz doğru olmaz."diye sitemde bulundu.Miran birden affalanıb Reyyanı güzelce süzdükten sonra"bi dakika bi dakika..Sakın bana bu halde düğüne gidiceğini söyleme Reyyan"dedi.Reyyan şaşırıb aynada kendini kontrol etdikten sonra"ne varmış benim halimde?çok mu kötü olmuş?"diye sordu.Miran Reyyanı tekrar süzüb"hayatım çok güzel hatda fazlasıyla çok güzel..O kadar güzel ki şuan seni altıma alıb sabaha kad-"Reyyan hemen lafını kesib"ayy Tamam Miran sus Tamam anladım ne demek istediğini"deyib kıkırdadı.Miran yine devam etdi konuşmaya"ama..dediğim gibi fazla güzel.Senin omuzların falan çok açık.Olmaz öyle.Allah bilir nasıl insanlar var orda."dedi.Reyyan oflayıb"Miran abartmasana.Hiçte fazla değil.Hem omuzum o kadar da açık değil.Saçlarımı böyle yapınca"diyerek saçlarını ozmuzlarının üstüne atıb"hiç bişey görünmüyor"dedi.Miranın içine sinmiyordu.Zaten 1 haftadır Reyyan bu düğün için başının etini yemişti.Şimdi bilmediği bi yere böyle omuzu açık elbiseyle gitmelerini istemiyordu.Biraz daha nazik davranması gerektiğini anlayıb Reyyana doğru yaklaşıb yanaklarını avcunun içine alıb"benim güzel karım bak şimdi ben bu düğünün sahiblerini tanımıyorum..Tamam arkadaşının düğünü ama şimdi orda bin tür insan vardır.Senin saçının örtmesiyle düzelen şey değil bu.Çapkın adam bakmak için illa bi yer bulucak.Hadi daha uygun birşey giğin"dedi.Reyyan sinirlerib Miranın elini iterek"öyle mi Miran bey?!..Sen sanırım çok iyi biliyorsun çapkınlıktan..Allah bilir okumak için yurt dışına gitdiğinde kızlara nasıl baktın"dedi.Miran konunun bam başka yerlere gitdiğini fark edib isyan eder gibi ellerini iki yana sallayarak"Allah Allah..Ne alakası var Reyyan?Ben öyle mi dedim?"dedi.Reyyan Miranı güzelce süzüb"evet öyle demek istedin işte"dedi ve sonra yatağın üzerindeki takım elbisesini eline alıb"ben sana en çok yakışan takımı ayırıyorum..O kem gözlü kadınları umursamadan..Çünkü sana çok güveniyorum.Ama sen sadece omuzu biraz açık diye elbiseme laf ediyorsun..çapkın adamlardan bahs ediyorsun bide..Bana hiç mi güvenmiyorsun??"diye sitemde bulundu.Miran duruma el atmasaydı bam başka konular ortaya giricekti o yüzden duruma el atıb takım elbiseni Reyyandan alıb tekrar yatağın üzerine koydu.Daha sakin konuşması gerektiğini anlamıştı.Ellerini Reyyanın omuzuna koyub"karıcım ben öyle demek istemedim ki..Ben sana güveniyorum ama bu düğünde kimler olucak hiç bi fikrim yok.Ve başkaların sana benim gözümle bakmasından hoşlanmıyorum"dedi.Reyyan Miranın yevaş yevaş yumuşadığını görüb eline bi tane havlu alıb Miranın saçını kurutmaya başladı.Miran naptığını anlamamıştı.Reyyan saçını kuruta kuruta"Miran şimdi sen böyle düşünme..bam başka bi açıdan bak dedi".Miran anlamayıb hangi açıdan bakacakmışım?"diye sordu.Reyyan da daha nazik bi sesle"bak şimdi sen bütün akşam Benim yanımda kalırsan her kes senden korkar yani bakmazlar bile.Şimdi daha fazla inat yapmadan gidelim mi?"dedi ve havlunu bi kenara koydu.Miran saçlarını kurutmuştu.Miran Reyyanın vaz geçmiceğini anlayıb"of Reyyan off.."diyerek hem isyan etmiş hemde kabullenmişti.Reyyan sevinib takım elbisesini Mirana verdi.Sonra aklına küçük bi yaramazlık geldi.Miran tam takım elbisesini alıcaktı ki Reyyan vermeyib"ya da dur sen siyah giğinme..Kadınların siyah takım elbisesi giğinen erkeklere zaafları vardır"dedi.Miran kaşlarını çatıb"Allah Allah.Sen nerden biliyorsun öyle?"diye sordu.Reyyan yalandan"aman canım eskiden bende siyah takımlı erkeklere düş-"lafını daha tam bitirmeden Miran hemen Reyyanı kendine doğru çekib dudaklarına gömüldü.Reyyanın alt dudaklarını dişinin arasına alıb sertce öptü.Reyyan yevaşca çekilmek istedi ama sadece dudaklarını ayıra bildi.Miranı eli Reyyanın sırtını sıkı sıkı sarmıştı.Reyyan yalandan sinirlenmiş gibi yapıb"napıyorsun sen?"dedi.Miran Reyyanı kendine doğru daha fazla çekerek"asıl sen napıyorsun?milletin erkeklerine düşmek nedir gösteririm ben sana"deyib tekrar Reyyanın dudaklarına yapıştı.Reyyan başta karşılık vermesede sonradan karşılık verdi.Ama daha fazla ireli gitmeden hemen kendini çekib"aman Miran sanada şaka yapamak olmuyor"dedi.Miran kıkırdayıb " valla karıcım böyle şakalara gülemiyorum içimden senin dudaklarını kızartana kadar öpmek geliyor"dedi.Reyyan kızarıb"Mirann sen iyice edebsiz oldun.Hadi artık giğin de gidelim"dedi.Miran mecburen Reyyanı bırakıb"şimdi gidiyoruz ama eve gelince bu meseleyi tekrar konuşucaz"dedi.Reyyan bunun karşısında sadece kahkah atdı.Miran bornuzunu çıkarıb pantolonunu giğinicekti.Reyyan Mirana bakmamak için bi bahane bulub"ben de anneanneye bakıyım"deyib hemen odadan çıktı.Miran kıkırdayarak pantolonunu giğindi.Reyyan Şükran teyzenin odasına girmeden kapını tıkıldatdı.Şükran teyzenin onayıyla kapını açıb içeri girdi.Şükran teyze Reyyana bakıb"MaşAllah benim güzel kızım.Çok güzel olmuşsun"dedi.Reyyan tebessüm edib"çok teşekkür ederim.Anneanne biz şimdi gidiyoruz ama merak etme fazla geç kalmicaz.Zaten kapıda Hacı var.Yani kokrkmazsın dimi?"diye ard arda bir sürü şey demişti.Şükran teyze Reyyanın rahatlaması için"merak etme kızım.Ben yıllarca yalnız yaşayan insanım hiç birşeyden korkmam.Siz benim yüzümden erken gelmeyin kızım."dedi.Reyyan rahatlayıb"tamam o zaman ben gidiyim artık"dedi.Şükran teyzeye iyi akşamlar dedikten sonra odanı terk etdi.Miranın hazırlandığını ve ona doğru geldiğini görüb"hazırlanmışsın.Hadi gidelim"dedi.Miran Reyyanın elini tutub arabaya doğru götürdü.Arabaya binmeden önce"istersen biraz daha oyalanalım zaten düğün şimdi başlamaz"dedi.Reyyan kıkırdayıb"saçmalama Miran hadi artık gidelim"dedi ve araba bindi.Miran arabaya binib"ne yakın arkadaşmış anasını satıyım"dedi.Reyyan kahkah atıb"bi bunu kıskanmayın kalmıştı o da oldu"dedi.Miran da bıyık altında güldü.Duğunun olduğu yere doğru gitmeye başladılar.Ama gecenin sonunda başlarına geleceklerden habersizdiler.
....
E