Reyyan güzelce duş alıb çıktı sıra Mirandaydı.O da güzelce duş alıb çıktıktan sonra Reyyanın odada olmadığını gördü.Reyyan yemek yapmaya gitmişti.Miran yevaşca mutfağa geldi ve Reyyanın bişeyler yaptığını gördü.Yevaşca Reyyanın yanına geldi ve Başını boynuna gömüb öptü.Reyyan birden korkarak "hii" dedi. Miranda Başını çekib eliyle Reyyanın çenesini tutub "korkma Reyyan benim"dedi.Reyyan gülüb "Miran öyle gelmesene hep aynı şeyi yapıyorsun,bi gün kalbime inicek".Miran "nc" yaparak "Reyyan şöyle şeylere demesene kalbine inmeler fln deme şöyle şeyler.Reyyan kıkırdayıb "sen beni çok mu seviyorsun?bensiz kalamazmısın?" dedikten sonra Miran sinsice gülüb Reyyana kertenkele gibi yakınlaştı "heralde kızım..çok seviyoruz görmüyormsun".Reyyan bu yaklaşmanın hayra elamet olmadığını anlayıb yevaşca çekilib "tabikide biliyorum kocacım ama şimdi işim var oyalama sen beni".Miran etrafına bakarak "neler yapıyormuşsun sen?"diye sordu.Reyyan heyecanla "kek yapıcam zaten uzun zamandır yapmıyorum..severmisin?"
Miran Reyyanın bu kadar sevinçle anlatdığını görüb çok multu oldu.Ben fazla yemem ama senin elinden zehir bile yerim..Reyyan kıkırdayıb "tamam o zaman gelde bana yardım et" dedi.Miran Reyyanla ilk defa kek yapacaktı o yüzden çok mutluydu "Tamam karıcım hemen ellerimi yıkıyıb geliyorum" dedi.Bu sırada Miranın telfonu çaldı Reyyanın elleri kırliydi o yüzden açamıyordu telfonun üstüne bakarak fıratın aradığını gördü.
"Miran fırat seni arıyor"dedikten sonra ellerini temizledi ama Miran hala gelmemişti Reyyanda acil bişey olduğunu zan ederek telfonu açtı.."aga nerdesin sen?dün neden gelmedin? Selin hanım geldi toplantı yapıcaktık senin olmadığını görüb toplantını erteledi.."ard arda bunları sormaya başladı..Reyyan Selin hanım lafını duyup gıcık oldu.. o sırada Miran mutfağa geldi."Karıcım beni mi çağırdın?" diye sorarak Reyyanın telfonla konuştuğunu gördü..kim o arayan diye sordu Reyyanda hopelloru açtı.Fırar hala telfondaydı "aga sen beni duyuruyormusun?".Miran hemen telfonu nazikçe Reyyandan aldı ve konuşmaya başladı "noldu fırat bişey mi oldu " o sırada Reyyanın ona tuhaf tuhaf baktığını fark etdi göz kırparak noldu bakışı atdı..Reyyan yevaşca "sen devam et" dedi ama hoperloru bağlamasını istemiyordu.Miran Reyyanın bilerek hoperloru açtığını fark etmişti o yüzden hoperloru bağlayıb Reyyanın boşu boşuna şüpelenmesini istemedi."Aga çok mu önemli benim bazı işlerim var da" diye sordu Fırata.Fıratda ısrarla "Miran gelmen lazım,bu toplantının ne kadar önemli olduğunu biliyorsun..Selin hanım bi kez iptal etdirdi bu sefer etmez"dedi.Miran bu toplantının ne kadar önemli olduğunu biliyordu ama Reyyanla kek yapmak için çok heveslenmişti.Ama dün bütün gün Gülle ilgilenmiştiler ve bu toplantıda bu yüzden ertelenmişti."Aga sen kendin hal etsen olmaz mı?"Diyerek son şansını kulandı.Reyyan hala tuhaf tuhaf bakırdu."Hayır aga ben halledemem kadın takmış sana..Miran bey gelmeden toplantı yapmam" dedi.Reyyan bunu duyunca iyice ateşi yükselemeğe başlamıştı kendi kendine "o ne demek yavv??Miranı napıcak ki bu yelloz".Miran gelirmeye başladı Reyyan her şeyi duyuyordu ve baya sinirlendiğini fark edib konuyu fazla uzatmadan "tamam aga ben geliyorum" dedi.Telfonu kapatır kapatmaz Reyyan konuşmaya başladı zaten iyice sinirlenmişti ve kendini zor tutuyordu ama şimdi içini boşalta bilirdi..
"Demek öyle hee?..kimmiş bu selin?neden sensiz toplantı yapmıyormuş?hem neden hemen gitmeyi kabul etdin??bu kadın senun evli olduğunu biliyor dimi??bilmiyorsa ben gelib ona bildirim mi??" Ard arda bin bir tür soru sorup durdu..Miran neye uğradını alamamıştı karısının kıskanacağını biliyordu ama bu kadarını beklemiyordu.
"Reyyan bu dur bi sakin ol bi nefes al karıcım" Dedi alaylı bi ses tonuyla.Reyyan iyice sinirlenib "Miran ben şaka yapmıyorum??kim o kız kimm?"diye hesap soruyordu.Miran Reyyanın yanına gelib "Karıcım işle ilgili.." Miran böyle kısa kısa cvp verdiği için Reyyan çileden çıkmıştı.."işle ilgili mi??bu nasıl bi iş?kadın sensiz toplantı yapmak istemiyormuş..hem Fırat ne demek istedi iyice taktı sana ne demek hee?".Reyyan ellerini beline koymuştu ve küçük çocuk gibi hesap soruyordu.Miran Reyyanın bu halını çok seviyordu.Çunkü çok tatli görünüyordu. Miran Reyyanı keyfle izliyordu ama Reyyan çok sinirlenmişti.."sen beni duyuyormusun??aloo Mirannn?" Miran sanki rüyadaydı kendine kendine bu kadın neden her haliyle bu kadar güzel ve Şirin ola biliyor"diyordu..Reyyanın aloo demesiyle Miran kendine geldi "Reyyan fazla büyütmedin mi?hem kadın bensiz toplantı yapamıyorsa benim suçum ne?"dedi ama bas baya Reyyanla eynleniyordu ve bu Reyyanın hiç hoşuna girmemişti.."Demek öyle haa??ne selinmiş arkadaş onun için yapıcağımız keyki bile unutmuşsun..!!" Miran Reyyanın baya öfkelendiğini görüb duruma bi el atması gerektiğini fark etdi.
"Reyyan Günahınma giriyorsun ama ben dedim.. dedim ki benim bazı işlerim var gelememem".İşlerim var kelimesini özellikle vurgulayarak diyordu Reyyanı yumuşatmak istemişti ama Reyyan kolay kolay yumuşamicaktı..
"Ne fark eder??Selin yellozunun sensiz topantı yapmayacağını duyunca hemen geliyorum agaaa dedinn!" Miran gülmemek için kendini zor tutuyordu.Karısı onu öyle kıskanıyordu ki sabaha kadar bunu izliye bilirdi ayrıca kıskançlıktan yanakları dudakları,kızarmıştı.Reyyan daha yüksek bu Tonya "ama senin için önemli olan Selin yellozuyla toplantıya katılmak..sen ne anlarsın kek yapmaktan.." Miran dayanamayıb kahkah atdi "Reyyan yelloz ne ya.." Reyyan miranın kahkah atdığını gördükçe ona yumruk atmak istiyordu o kadar öfkeliydi.Gül sen gül bu akşam yerde yatarsın o zaman akılanırsın..Miran bunu duyunca hemen kendine gelib "Reyyan şaka yapıyorsun dimi??"diye şaşkınlıkla sordu..Reyyan gayet ciddi bi ses tonuyla "hadi buna da gülsene..noldu işine gelmedimi??".Miran yevaş yevaş sinileniyordu böyle bişey için bu kadar tantana yapmasını sevmemişti yada yerde yatmak konusu canını fazla sıkmıştı..Reyyan Miranın sinirlenmeye başladığını görüb sevinmişti çünkü 1 saatdir miran onunla eğleniyordu sıra Reyyana gelmişti..Miran gayet ciddi ama bi o kadar nazik ses tonuyla "Reyyan cidden bana kızmış olamazsın..dün şirkete gitmedim diye işleriminin hepsi üst üste düşmuş ayrıca bu selinde bemin umrumda bile değil güzelleri güzeli karım yanımdayken ben hiç kimseye bakmam..biz sadece iş yapıyoruz"dedi..Reyyan tam ikna olmamamıştı ve Mirani daha fazla sinirlendirmek adına "güzel Olmasaydım bakardın yani öyle mi?"diye Miranın üstüne üstüne yürüdü...Miran Reyyanın baya saçmaladığını görüb "ne alakası var Reyyan??ben öyle mi dedim??mütevazı olmak adına dedim işte" Reyyanda "şimdide güzel olmadığımı ve mütevazı olmak için öyle dediğini söylüyorsunm hemii??"
Miran daha fazla dayanmayıb hemen Reyyanı kendine çekib dudağından öpmeye başladı ama öyle böyle değil çok sert bi şekilde öptü..Reyyan inad etmeye devam ediyordu o yüzden Mirana karışık vermedi ve onu iterek "beni böyle susturamazsın ben çocuk değilim miran!". Miran çileden çıkmıştı bu kadarını beklemiyordu.. "Hadi ama Reyyan neyin inadı bu?hem sen niye bu kadar abartın ki?sen bana hiç mi güvenmiyorsun?".Reyyan kocasına güveniyordu ama o selin denen kadını görmrdiği halde ona çok gıcık olmuştu..
Miran Reyyana yaklaşıb eliyle çenesini tutub kendine çekerek "Reyyan öyle bakmasana..kendimi kötü his ediyorum..bişey söyle sen bana güveniyormusun?"
Reyyan tekrar arkaya çekilib "konu sana güvenmeyin değil sen benimle dalga geçiyorsun o kadının sende gözü var ama sen bunu umursamıyorsun bile" Reyyan bunu küçük çoçuklar gibi söylemişti sanki küçük bi kızın çikolatasını almak istiyorlar ama Reyyan inadla o benim çıkolatam kimse yiyemez diyordu..Miran Reyyanın böyle dediğini görüb gülmemek için kendini çok zor tutuyordu..tekrar Reyyanın yanına geldi ama Reyyan öfkeden arkasını ona çevirdi ve ellerini bir birine kenetleyib Üzgün ses tonuyla "hadi sen gitt!!seni bekleyenler var" Reyyan bilerek yapıyordu kocasının o kadının yanına gitmesini istemiyordu çünkü kadının koca Avcısı olduğunu düşünmeden edemiyordu..Miran arkadan Reyyanın saçını arkadaya atarak başını Reyanın omuzuna koyub "Reyyan nolur yapma..valla aklım sende kalıyor..bak acil olmasa asla ama asla gitmem biliyorsun dimi?". Miran bunu öyle bi ses tonuyla, öyle bi büyüyücü şekilde söyledi ki Reyyanı remsen baştan çıkartıyordu..elide bi yerde durmuyordu.Reyyan Miranın bilerek böyle yaptığını anlayıb hemen ona taraf döndü "he canım tabi tabi kesin öyledir hadi sen işine git"dedi..Miran çok bozuldu.Karısının onu kıskanması her ne kadar hoşuna gitsede bu kadarını sevmemişti aklı az önce dediği şeyde kalmıştı acaba bu akşam yerde mi uyuyucaktı bütün bunları düşünürken birden telefonu tekrar aramaya başladı..Reyyan gözünü telfondan ayırmıyordu Fıratın aradığını gördü.."agaa nerde kaldın??anladık karından ayrılamıyorsun ama bu kadar da olmaz ki..hadi gel artk.." Fırat o kadar gür bi sesle söyledi ki Reyyan bile duydu gülmeden edemedi ama güldüğünü Mirana belli etmedi..."tamam Fırat tamam analdik heralde geliyorum işte".Reyyanın yanına gelib tekrar şansını denemek istedi "kocana hazırlanması için yardım etmicekmisin?belki gömleğimi giyinmeme yardım edersin he?".Reyyan hala inad yapmayın peşindeydi,arkaya çekilib yumurtalarını buz dolabından çıkararak "çocuk değilsin ki..kendin gömleğini giyine bilicek yaştasın git kendin giyin benim işim var" gayet soyuk bi şekilde demişti..Miran iyice bozulub sinileniyordu Reyyanın çocukluk yaptığını düşünüyordu o da gayet soğuk bi şekilde "tamam öyle olsun ben senin işine engel olmayim sen devam et"dedikten sonra odasına hazırlanmaya gitdi..Reyyanda miranın böyle yaptığını görüb "ohh yaa ne güzel hem suçlu hemde güçlü..ne zan ediyordu ki o kadınla toplantı yapmak için onun üstünü giyidirmemi fln mı??"
Miran sinirli bi şekilde hazırlanıb aşağı düştü tam kapını açıb gidicekti ama hâlâ bi umud peşindeydi belki Reyyan gelib onu yolcu ederdi ama beklemenin bi faydasını anlayıb daha fazla beklemedi ve gitdi..Reyyan mutfaktaydı ama o da umut ediyordu ki Miran o toplantıya gitmesin..ama isteğini gibi olmamamıştı..artik kek yapıcak heveside yoktu o yüzden malzemelerin hepsini topladı hatda sinirden 2 tane yumurta yere düştü "hayydaa bi sen eksiktin zaten sende kırıl!!"sinirle yeri temizledi sonra ellerini yıkamak için banyoya gitdi..Ellerini yıkarken Mirani düşünüp duruyordu kendi kendine "acaba çok mi abartım?hem onun ne suçu vardı ki?dün bütün gün Gülün yanındaydık zaten onun bi suçu yoktu peki ben neden bu kadar çok abartım??amann o da gitmeseydi..nasıl gtmesin ki bu bi iş hem kadın onun evli olduğunu anlar heralde bu kadar da düşünmesem mi acaba" diye diye kendini yeyip bitirmişti tam o sırada aynanın yanına Miranın Alyansını gördü işte şimdi daha çok sinirlenmeye başladı "ohhhh yaa ne güzel biz burda vicdan ezabindan ölelim beyefendi bizim inadımıza yüzünü çikartsın..off Miran off"
Reyyan o kadar sinirlenmişti ki elleri titriyordu..yine kendini yeyip bitirmeye başlamıştı "şimdi o kadın yüzüyü görmemeyib Mirani bekar zan edicek offf yaaa Miran sen bi eve gel ben sana sorarım hesabını...Bu akşam yerde yattıktan sonra anlarsın Alyansı çıkartmak ne demek" bunalrı düşünüp duruyordu ama bir yandan da "Ya Miran öyle bişey yaparsa ben affetersem??ama yok yaa yapamaz..niye yapmasın ki kertenkele gibi bişey zaten kesin bi yaramazlık yapıcak...off ben nasıl dersini vericem kii?acaba şadoğlu konağına mi gitsem??Amman annem bi sürü soru sorucak şimdi" bunları düşünüp düşünüp kafayı yiyordu birden telefonunun çaldığını fark etdi hemen mutfağa girib telefonuna baktı Menekşenin aradığını fark etdi hemen açtı "kız Reyyan sen öldün muuu kız??telefonu birden kapatdın yüzüme bişey mi oldu?".Reyyan telefonu neden kapatdığını hatırlayıb eliyle alnına vurdu ama biraz sert vurduğu için hemen "ahh" dedi..
"Kız Reyyan sen kafayı mi yedin??tuhaf tuhaf sesler çıkarıb duruyorsun artık iyice şüpelenmeye başlıyorum"..Reyyanda hemen Cvp verdi "kız öyle değil o,bildiğin gibi değil konu".
"Neymiş konu?"dedikten sonra Reyyanın aklına güzel bi fikir geldi ve hemen konuşmaya başladı" Menekşe şey ben şimdi size gelsem olur mi?yalnızmısın?"
"Evet yaa çok iyi olur benim salak abim evde yok zaten"
Reyyan bunu duyunca sevinib "tamam 1 saata ordayım"dedi.Hemen üstüne bişeyler giyidi ve yatak odayada bi kağit götürüb küçük bi not yazdı sonra da yatağın üzerine koyarak hemen evi terk etdi.
Miranın toplantısı bitmişti ama Selin denen kadın bi türlü rahat burakmamıştı toplantlı bistmesin diye bütün konuları bir birine vurmuştu.Toplanti biter bitmez Miran telfonunu götürüb Reyyanın onu arayip aramadığına baktı ama Reyyan msj bile atmamıştı..Bu miranı baya üzmüştü o sadece işini yapıyordu Reyyanın baya abartığını düşünüyordu kendine kendine "biraz daha bekleyim aramazsa ben ararım"dedi.
Reyyan kapını çaldı ve Menekşe kapını açıb ona sarılarak "hoş geldin" dedi.İçeriye girdikten sonra Reyyan koltukta oturdu Menekşe meraklı bakışlarıyla hemen soru sormaya başladı "kız Reyyan neler oluyor?bişeyde demedim gelince anlatırım dedin sadece..bişey mi oldu??" Reyyan derin bi nefes aldıktan sonra "Miranla kavga etdik" dedi.Menekşe şaşkınlıkla "nasıl yanii?siz enişteyle kavga mı etdiniz?"
Reyyan ciddi bu ses tonuyla "evet ama benim hiç bi suçum yoktu hepsi o yelloz selin yüzünden".Menekşenin aklı hepten karıştı "nasıl yani yelloz selin kim??neler oluyor Reyyan?".Menekşe merakla Reyyanın yanında oturdu Reyyanda olan biteni anlatdı.
"Kızım ciddimisin??enişte beyin bi suçu yok ki sonuçta bu bi iş".Reyyan sinirle öyle mi?peki yüzünü takmamasına ne demeli??ayrıca bana trip atarak evden çıktı bu saat oldu hala aramadı..bide kadın şimdi onun evli olmadığını zan edicek off yaa".Menekşe hemen konya el atıb "kızım bi dur ya..hemen şey yaptın..Kadın bekar zan etse na fark eder hee?Enişte bey seni seviyor senin kocan sonuçta hemen böyle kesib atmasana..".Reyyan hala kabullenmek istemiyordu "Hayır Menekşe olmaz Mirana bi ders vermek zorundayım o yüzüyü parmaktan çıkarmamalıydı "
Menekşe Reyyanın kararlı olduğunu görüb daha fazla üstüne gitmeden "ee napıcaksın?böyle konuştuğunu göre kesin bi planım vardır senin" Reyyan Menekşe bakıb "evet bi Planım var ama bana yardım etmelisin" dedi.Menekşe merakla Reyyana bakıb"tamam yardım edicem..ne düşünüyorsun?".Reyyanda ellerini bir birine kenetleyib "bu akşam burda kalıcam..tabi müsayitsen?" Menekşe onun ne yapmaya çalıştığını anlayıb "tabikide müsadeyetim kala bilirsin zaten benim bu salak abimde gitdi"dedikten sonra Reyyan şaşkınlıkla "nasıl yani??senin abin hasta değilmiydi beni aradın ya.. çorba tarifi için" Reyyan bunu dedikten sonra Menekşe birden o konuyu hatırlayıb "bi dakika sen benim abimi boş verdi neydi o telfonda ki halin?".Reyyan birden kızarıb " hiç ya benim başım ağrıyordu o yüzden öyle şey etdim " Menekşe kızardığını görüb durumu anladı ve kahkah atdi "he Reyyan hee şey yaptın he".Reyyan kıpkırmızı olmuştu böyle durumlarda hep utanıyordu.
"Aman Menekşe sende laf kalabalığı yapmasana".Menekşe hala gülüyordu" ayol keşke 5 dakika ara verib bana tarifi söyleseydin".Reyyan hala utanıyordu"Menekşee bakk giderim şimdi".Menekşenin kahkah azalsada hala altan altan sırıtıyordu "nereye gidiceksin?" Reyyanda "Fatmanın yanına giderim".Bunu duyan Menekşe daha fazla kendini tutamayıb yine kahkah atdi "kız ora gidemezsin Fatmanın misafiri var"dedi.Reyyan bişey anlamayıb "kim var ki?"dedikten sonra Menekşe her şeyi anlatmaya başladı "kızım şimdi sen bana dedin ya Fatmanı ara..bende aradım çorba tarifi istedim ama salak kız Hayır sene yapamazsın ben yapıb getirim dedi..Sonra geldi benim bu abimde Fatmanı görüb etkilendi zaten Fatmada benim abime yürüyordu.." Reyyan kahkah atıb "nasıl yani senin abin onu görmemişti mi?".Menekşe tekrar gülüb "ayol nerden görücek bizim kızda bunun sadece fotolarını görmüş böyle canlı görünce bi heyecan yaptı aptallar gibi çorbanı yere dağıtdı" Reyyan kendini Tutamıyordu "salak mi bu kız?böyle heyecan yapılır mı?ee sonra noldu"diye heyecanla Menekşeni dinliyordu.Menenekşe anlatmaya devam etdi "abimde böyle olduğunu görüb hadi biz çıkalım ben güzel bi yer biliyorum orda çorbanı içerik dedi".Reyyan remsen haykırıyordu. "senin abin hastalığınıda unutmuş hadi hayırlı olsun" dedi.Menekşede onun eşliğinde gülmeye devam ediyordu.O sırada Reyyanın telefonu çaldı..Telefon masanın üzerindeydi ve Menekşe kimin aradığını göre bildi.Arayan Mirandı,Reyyan onun aradığını gördü ve gülmeyi kesib tekrar eski haline döndü.Menekşe bi Reyana bide telfona bakarak "kızım açsana..hem sen demin demiyormuydun bu saat oldu hala aramadı.Kesin toplantısı uzun sürmüş ama şimdi seni arıyor..".Reyyan açmıcaktı Miranın eve gidib notu okumasını istiyordu "hee öyledir kesin o benim aramayımı beklemiştir..ama ben aramayınca kendisi aradı..Ayrıca ben açmıcam eve gidib notu okur sonra aklı gelir başına". Menekşe Reyanın böyle yapmasının fazla kıskanmak yüzünde olduğunu anlıyordu bişeyler yapmalıydı ama Reyyana belli etmeden yapması gerekiyordu.O yüzden de hiç bozuntuya vermeden"evet haklısın en iyisi bu zaten..eve gitsin seni görmesin deliye dönsün böylece aklı başına gelir dimi?".Reyyan Menekşenin onunla dalga geçtiğini zan edib" Menekşe dalga geçmesene..hem Miran bunu hak etdi."Menekşe altdan altdan gülüyordu çünkü Reyyan küçük çoçuklar gibi inad yapıyordu.. küçük bi kahkah atıb"tamam Reyyan bişey demedim sen haklısın Miran haksız tamam".Reyyan ayağa kalkıb "şimdi Mirandan konuşmayalım kahve yapiyim mı"diye sordu..Menekşede ayağa kalkıb "nasıl istersen hadi bende yardım edeyim"dedi ve mutfağa gitdiler..
Miran Reyyanı bi kaç kez arasada Reyyan geri dönüş yapmıyordu.Endişelenmeye başlamıştı,işi bitdiğı için hemen arabasına binib eve doğru yol aldı..Eve girdi ama Reyyanın sesini bile duymuyordu,hemen mutfağa girib ama ordada yoktu buz dolanıba baktı Reyyan kek yapıcaktı ama vaz geçtiğini anladı..yüzünde istemsizce bi tebessüm oluştu zan etdi ki Reyyan onsuz kek yapmak istemiyor Reyyanın yatak odasında olduğunu zan ederek hemen yükarı çıktı içeri girdi ama Reyyan ordada yoktu..banyoya baktı ordada bulamadı Reyyanı iyice endişelenmeye başlamıştı..Telfonunu çıkartıb tekrar Reyyanı aradı..Reyyan ve Menekşe mutfaktaydılar o yüzden hiç bişey duymuyordular duysalar bile Reyyan telfonu açmıcaktı..Miran iyice gelirmişti "nerdesin Reyyan nerde??"diye diye kendini yeyip bitirmişti..O sırada yatağın üzerinde Reyyanın ona bıraktığı notu gördü.Hemen eline alıb okumaya başladı "Gönül isterdi ki seni yerde yatarken kendi yatağımda mışıl mışıl uyuyum ama çok düşündüm sen bensiz bi süre yalnız kalsan daha iyi olur.."
Miran bu notu okuduktan sonra ateşi yükselemeğe başladı.."bensiz kalmak nedir yavvv??nerdesin sen Reyyan nerdee??".tekrar telefonu eline alıb aramaya başladı ama cvp gelmedikce deliye dönüyordu.."bu nasıl bi kıskançlılıktır yavv ben bişey mi Yaptım??evi terk etmek nedir yavv..ben senin kocanım kocan..."iyice sinirlenmişti..Reyyanın bile bile onu cezalandıryordu.Şadoğlu konağinda olduğunu zan edib hemen evi terk etdi..
kahveleri çoktan hazır olmuştu mutfakta içicektiler ama Menekşe Abisini aramak bahanesiyle avluya geçib Reyyanın telfonunu eline aldı.Miranin bi kaç kez aradığını gördü.Hemen Miranı aradı ama çok dikkatli davranıyordu ki Reyyan fark etmesin..Miran telefonunun aradığını görüb hemen açtı "Reyyan sen nerdesinnn??seni ne kadar aradım haberin var mı??evi terk etmek nedir yavv??"Ard arda söylenmişti miran...Menekşe lafını keserek kısık sesle "dur dur enişte beyy bi dur benim Menekşe".Miran Reyyanın arkadaşının aradığını fark ederek endişeli bi ses tonuyla " Reyyan nerde??bişey mi oldu ona??"
Menekşe hemen her şeyi anlatmaya başladı..Miran evin adresini sorub telefonu kapatdi..Reyyanın inadını kırmak için bi planı vardı..
"Menekşe nede kaldın sen??" Reyyanın seslenmesiyle Menekşe hemen mutfağa gelib "ayol benim abim tam bi öküz" Reyyan bişey anlamayarak "noldu ki?"
"Hiç bişey olmadı cvp bile vermedi." Reyyan kahkah atıb "Fatmayla takılıyordur o" Sonra birden aklına güzel bi fikir geldi "aa Menekşe Berrakı arasak mı?o da gelsin kafa dağıtırız.."
Menekşe altdan altdan sırıtarak kendi kendine "Miran gelib seni aldıktan sonra kafa dağıtırsınız siz"dedi.Reyyan dediğini duymadığı için "ee ne diyorsun?"diye sordu. Menekşe hemen Redd ederek "ayol olmaz Berrakın işi varmış.." Reyyan " yaa kötüymuş..aman neyse biz kız kıza güzelce konuşuruz"dedi.
Miran Menekşenin evine varmıştı bile son kez Reyyanı Arıcaktı..zaten onlarda avluya geçmişlerdi..telefonun aradığını fark etdi Menekşe "bu sefer aç kızım...hem notu görmüştür kesin aç hadi".Reyyan kabullenib telefonu açtı "ne var??" Gayet sinirli ama bi kadar şirin bi ses tonuyla dedi.Miran sırıtb"nerdesin sen?"diye sordu.Reyyanin Miranın rahatlığını alamamıştı" seni ilgilendirmez ayrıca ne bu rahatlik?bensizlik sana iyi geldi heralde".Miran kapının arkasındaydi "tabikide iyi gelmedi..seni,senin kokunu özledim".Bu cümle Reyyanın hoşuna gitmişti ama bu kadar çabuk teslim olmicaktı "Üzgünüm ama bi süre böyle olucak"dedi..Miran yevaşca gülüb "Hayır öyle olmicak ben seni özledim ve sensiz asla uyuyamam"..
"Bana ne??Selinle toplantı yaparken beni özlemedin hiçç..".Miran daha fazla dayanmayıb " şimdi onu boş ver sana bi süprizim var"dedikten sonra Reyyan merakla"süpriz derken??"dedi ve Menekşe kapıyı açması gerektiğini anladı,Miranla böyle anlamışlardı..ama Reyyanın tüm fikri Miranın dediklerinde kalmıştı o yüzden de kapının açılmayını hiss etmedi.. "Aloo Miran ne süprizi??aman umrumda bile değil".Reyyan telefonu kapatıb masanın üzerine koydu ve arkasına döndüyünde Mirani karşısında gördü ve şok oldu.
"Çok özlediğimi demiştim dimi?" Reyyan hala şoktaydı arkada Menekşeye bakınca her şeyin onun başının altından çıktığını anlamıştı.
"Niye geldin?git hemen!"
Miran sırıtarak "bu neyin inadı??hadi artık gidelim Reyyan" dedi ama Reyyan küçük çoçuklar gibi hâlâ inad yapıyordu.."sen bütün gün Selin yellozuyla.." Miran elini dudağına götürüb "şu kadının ismini sana yasaklıyorum.."
Reyyan Miranın elini dudağından çekerek "niyeymiş o??sahiden noldu o kadına?sensiz toplantıya giremiyordu şimdi gire bildimii??" Miran Reyyanın hala inad yaptığını görüb "gelmezsen seni sırtıma alıb götürürüm"dedi.Reyyan şaşkınlıkla "saçmalama..ben hiç bi yere geliyorum ayrıca bu gece Menekşeyle kalicam ben".Menekşe kıkırdayıb "vallah Reyyan kusura bakma ama kocanla giticeksin" dedi ve Reyyan ona bakarak "yazıklar olsun Menekşe..sen benim arkadaşımsın..benim tarafımda olmalısın"dedi Menekşede ellerini birine kenetleyib "valla ben aşkın tarafındayım..inadı burakıb kocanla gitmelisin".Reyyan iyice bozulmuştu"ben hiç bi yere gelmiyorum dedim yaa"
Miranın sabrı taşmıştı "Günah benden gitdi Reyyan"diyerek Reyyanı kucağına aldı.."burak beni!buraksana..."
Miran gülerek "Reyyan seni burakmicam dedim ya" dedikten sonra onu arabaya götürdü,Menekşede onlara Güle güle bakıyordu.
Miran arabaya bindi.Menekşe Reyyanın çantasını onlara verdi ve Miran hemen yola düştü.
Reyyan sinirle "nereye gidiyoruz biz"diye sordu..Miran altdan altdan gülerek " karıcım biraz sabırlı olsana..Hem süpriz söylenmez ki" Reyyan Miranın böyle dediğini görüb ellerinin birbirinin üstüne koyarak " ben süpriz fln istemiyorum..Ayrıca seni affetmedim hala bu akşam yerde yatıcaksın"dedi Miranda isyan edermiş gibi "haydaa ne inadmış sendekide tutdurdun yerde yatıcaksın yerde yatıcaksın..hem ben çocukmuyum daha güzel cezalar vere bilirsin "son cümleyi sinsice söylemişti..Reyyan Mirana ters ters bakarak "terbiyesiz"dedi sadece Miran sırıtmaya devam etdi.
Arabanı durdurdu.Aşağı indi ama Reyyan bi türlü inememişti.Miran arabanın kapısını açtı ve Reyyana "hadi karıcım"dedi.Reyyan arabadan indi etrafına baktı ve merakla Mirana bakıb " sen beni nereye getirdin?"diye sordu.Miran sırıtarak "sinemaya geldik işte"dedi.Reyyan Mirana bakıb "şaka mı yapıyorsun?bizim burda ne işimiz var" diye sorduktan sonra Miran yanına gelib Reyyanı kendine çekerek "hani bi defa demiştin ya birlikte sinemaya gidelim..işte şimdide sinemaya geldik, hemde en sevdiğin filmi izlicez".Miranın bu hareketi Reyyanın hoşuna gitmişti çünkü ilk defa birlikte sinemaya geliyorlardı.Ama bir yandanda Mirana yüzüğün hesabını sormak istiyordu.."tamam izliyelim ama sana şimdiden söylüyorum hiç havamda değilim yani içeride bi rezillik çıkara bilirim"diyerek Mirani uyarıyordu.Miran gülerek"sanmam,en sevdiğim filmi birlikte izlicez bu çok hoşuna gidicek"dedi.
Birlikte içeri girdiler oturdular film başladı Miran Reyyanın yanında oturmuştu ama bir türlü rahat durmuyordu.Sürekli Reyyanin dibine dibine girib saçlarını kokuyordu..Reyyan yevaşca Miran bi rahat dururmusun??film izlemeye getirdin ama senin niyetin film değil..".Miran sırıtarak "napıyım senin kokunu özledim,sen filmi izle bende seni..".Reyyanda çileden çıkmış halde "yaa sabr"diye bilmişti.Bu sırada Reyyanın yanına bi erkek oturuyordu ve süreli Reyyana bakıyordu ama karanlıktı diye Miran o adamı göremiyordu.Biraz geçti Miran başını Reyyanın boynuna götürüb öylece Reyyanın kokusunu İçine çekiyordu.Reyyan inadı bu kenara burakmak istemişti ama birden yüzük meselesi aklına geldi ve hemen Mirana bakıb " sen bişey unutmadın mı??"diye sordu.Miran bişey anlamayıb" anlamadım,bişey mi unutmuşum?"diye sordu Reyyana..Reyyan sinirlenib "tabikide unutursun bütün gün selin yellozuyla toplantı yaparsan böyle olur" Miran yine bayilicak gibi oldu "ya sabr..Reyyan ne alakası var?".Reyyan hemen yüzüyü cebinden çıkarıb "ahada bunu unutdun..benimle evli olduğunu unuttun!".Miran yüzüğü alarak"aa Reyyan ben bunu ellerimi yıkarken çıkarmış".Reyyan lafını kesib "ve unuttun!"dedi.Miran kendini açıklamaya başladı "karıcım ne alakası var??"
Reyyan sinirle "o kadın şimdi senin eline bakıb yüzük olmadığını fark etmiştir..ama yok senin ne umrunda!".Birden arkadan bi adam "bi sesiz olurmusunuz??film izliyoruz heralde!".Miran arkasına bakarak "artislik yapmasana lann " dedi adamda derin nefes alarak "ya sabr demişti".Reyyan daha fazla film izleme tahammülü kalmamıştı hemen ayağa kalkıb gidicekti ki bu sırada yanındakı adamda kalkıb "size evinize kadar eşlik ede bilirim hem az önce fark etdim bu adam sizi rahatsız ediyor"dedi..Reyyan telaşlandı Miran şimdi bu adamı öldürcekti..Derin bi nefes alıb"Ney?"diye bilmişti..Miran bu manzaranın karşısında delimişti..hemen adamın yanına gelib "sen kimin karısını evine kadar eşlik ediyorsun"diyerek adama yüzüne çok sert bi yumruk atdi..Adam neye uğradını şaşırdı.. zar zor"Ben evli olduğunu bilmiyordum"dedi..Ama Miran adamım dediğini umursamadan bi yumruk daha atarak "lann parmağındaki yüzüğü görmicak kadar körmüsün sen?"..ard arda yumruk atmaya devam etdi her kes onalri ayırmaya çalışıyordu ama Miran bi türlü rahat durmuyordu..burakın beni diyerek bağırıyordu.Reyyan çok korkmuştu.
Miranın elleri kan içindeydi.zar zor onları ayıra bilmişlerdi Miran sinirle Reyyanın elini tutarak ordan uzaklaştılar..Reyyan Miranın böyle bi şey yapmasına çok sinirlenmişti sonuçta orası çok karanlıktı adam Reyyanın yüzüğünü nasıl göre bilirdiki.Bunların hiç biri Miranın umrunda değildi biri Reyyana yan gözle baktığında delleniyordu.Yol boyunca Miran o adamı sövüb durmuştu.Eve vardıkalrında Reyyan odaya girib kapını kapatıcaktı ki Miran hemen içeri girib "Reyyan sen napıyorsun?"dedi..Reyyan çok sinirlenmişti bi yandan ağlayarak bi yandanda sinirle Mirandan hesab sorucaktı.
"Asıl sen napıyorsun hee??adamı öldürücektin.."
Miran sinirle " Reyyan sakin o adamın tarafini tutma!"
Reyyan Miranın elini tutub onu gözüne sokarmış gibi "benim kocamın elinde başka bi insanın kanı var..ama sen bana onun tarafini tutma diyorsun...adam benim yüzüğümü görmedi diye öldürücektin onu ama bu sabah senin Parmağında yüzük bile yoktu!!sen değil ben sana hesap sormalıyım!"
Miran Reyyana hayretle bakıb "ikisi aynı şey değil Reyyan aynı şey değil..O adam sana evine kadar eşlik edeceğini söyledi ama sen hiç bişey demedin??"
"Öylemi??sen izin verseydin ben ona cvp verirdim ama yaptığın tek şey vurub dağıtmak."Reyyan çok sinirliydi Miranın böyle küçük bişey yüzünden insanlara dalması onu çok korkutuyordu.
"Miran çık dışarı..!!senin yüzünü bile görmek istemiyorum..".Miran Reyyana sinirle bakıb " ne demek çok dışarı?ben senin kocanım unuttun mu??"
Reyyan boşluğuna denk gelerek "umrumda bile değil gerekiyorsa seni bu odadan da kalbimden de.."Cümleyi tamamlamadan Miran onu duvara yaslayıb dudaklarına yapıştı..Reyyanda sinirli olduğunu için sert bi şekilde karşılık veriyordu..Nefes almak için ayrıldıklarında Miran nefes nefes "bi daha o cümlenin başını bile getirme..sen benim karımsın..hiç kimse bunu değişmez"dedi ve tekrar öpmeye başladı..Ama çok sert davranıyordu..Reyyan ayaklarını Miranın beline doladı ve onun erkekliğini hiss ediyordu.Miran bir çırpıda Reyyanın elbisesini çıkartdı ve onun boynuna gidib sert bi şekilde öpmeye başladı...Reyyanın yatağı işaret etdiğini görüb hemen onu yatağın üzerine koyub ellerini göğüslerine götürdü..sıkıştırmaya devam ediyordu..Reyyanın ağzından sadece miranın ismi dökülüyordu.Reyyanin göğüslerini öpüp ısıtıyordu..buda Reyyanın canını yakıyordu..Reyyan nefes nefese "üstündekilerden kurtulmicakmısın?"diye sordu Miran sırıtarak daha değil değib Reyyanın göğsüneden kadınlığına doğru öpmeye başladı.bir eliye Reyyanın kalçasını okşuyordu.sonra Reyyanın dudaklarına yaklaşıb "sen benim karımsın"dedi..Reyyan Miranın üstündekilerinden Kurtulmak istiyordu..zar zor hadi artık Miran dedi..Miranda üstündekileri onun yardımıyla çıkardı sadece boxerisi kalmıştı. Reyyan hemen onun üstüne çıkıb boynunu öpmeye başladı sonra kaslarını öpüyordu..O kadar sinirliydiki çok sert davranıyordu ama bu miranın canını yakmıyordu aksine hoşuna gidiyordu. Miranın boxerisini çıkarıb...Miranın canını daha fazla yakmak için erkekliğini öpmeye başladı Miranın inlemeri çoğaldı ve ayaklarını hiss edemiyordu..Reyyanın bu hareketi onun çok hoşuna gitmişti ama daha fazla devam etseydi ayakları tutmaktı o yüzden Reyyanı altına alıb "sen naptın?"diye sora bilmişti.Reyyan sırıtarak "hoşuna mi gitdi?"demişti..Miran başıyla onayladıktan sonra tekrar eliye Reyyanın göğüslerini okşamaya başladı..Reyyan daha fazla dayanamicaktı..her yeri ağrıyordu zar zor Miran lütfen demişti.Miranda daha fazla dayanamicaktı zaten hemen ellerini Reyyanın ellerine kenetleyib Reyyana bakarak "hazırmısın" diye sordu.Reyyan başıyla onayladıktan sonra hemen kendini Reyyana yapıştırıb vücudları bir olmuştu..