yaramaz Miran🔥

2.9K 49 52
                                    

Güneş doğmaya başlamıştı.Miran telefonun alarm sesiyle gözlerini açtı ve hemen telefonunu eline alıb alarmı kapatdi.Reyyanın uyanmasını istemiyordu.Dün gecenin sonu her ne kadar güzel bitsede Miran bugün şirkete gitmek istemiyordu.Bütün günü karısıyla vakit geçirmek istiyordu.O yüzden de hemen Fırata şirkete gelmiyeceğine işleri kendi hall etmesine aid bi msj atdı.Mjs atdıktan sonra tekrar yerine uzandı.Reyyanın saçlarını koklamaya başladı.Kokladıkca huzur buluyordu.Reyyan diğer tarafta uyumuştu yani Mirana arkasına dönük.Miran biraz daha yaklaşıb boynuna gitdi ama çok nazik davranıyordu Reyyanın uyanmasını istemiyordu.Birden Miranın telefonu çalmaya başladı ve Reyyan bunu sesiyle gözlerini açtı.Miran hemen telefonu eline alıb kendi kendine "hayda"diye bilmişti.Hemen telefonunu sesize aldı.Reyyan arkasına dönüb gözleri yarım yamalak açık bi şekilde "Miran noluyor?"diye sordu.Miranda tekrar Reyyanın yanında uzanarak "bişey değil telefonu sesize aldım sadəcə" dedikten sonra Reyyana meraklı bakışlara "e geç kalıcaksın sen.."dedi.Miran çok büyük bişey yapmış gibi "bugün şirkete gitmicem dedi.Reyyan neden diye sorduğunda Miran başını Reyyana yaklaştırıb "bütün günü karımla geçirmek istiyorum"dedi.Sonra da Reyyanın alına bi öpücük kondurdu.Bu durum Reyyanı ne kadar mutlu etsede dün gece yaptıklarını hatırladı..O adama çok pis dalmıştı ve yüzüğü görmediği için Reyyanı suçlamıştı o yüzden de hala birazda olsa Mirana kızgındı.Tekrar arkasına dönüb üstünü örterek "benim hala uykum var" dedi.Miran fazla üstüne gitmek istemedi çünkü daha çok erkendi ve dün geceden sonra baya yorulmuşlardı.O yüzden de "zaten çok erken sen biraz dinlen karıcım"dedi. Reyyan gözlerini kapatıb uyumak istiyordu ama bi türlü uyumamıyordu uykusu kaçmıştı.Miran da Reyyan izlemekle meşğuldu.Bi türlü karısına doyamıyordu.Daha fazla dayanamayıb tekrar başını Reyyanın boynuna götürüb koklamaya başladı.Reyyan birden ürperdi "Miran napıyorsun?"diye bildi.Miran Reyyanın boynunu koklamayı ihmal etmeyerek "napıyormuşum?".Reyyan arkasına dönmeden "şunu işte"..Miran sinsice gülüb "napiyim..senin kokunu özledim".Reyyan hala Mirana kızgındı o yüzden arkasına dönmeden cevap veriyordu "ben seninle küstüm".Miran gülüb "biz dün akşam sevişmedik mi?" Reyyan birden arkasına dönüb "ne fark eder?seni affetmedim daha".Miran Reyanın yanaklarını ellerinin içine alıb sinsice bakarak "demek ki seni kızdırmak lazımmış".Reyyan anlamamış gibi "o ne demek?"diye sordu.Miranda seski bakışla "valla sen kızdığın zaman çok ateşli oluyorsun"dedi.Reyyan Miranın ne yapmaya çalıştığını anladı ve tekrar arkasına dönerek "sen çok terbiyesiz bi şey olmuşsun..hem benim her yerim ağrıyor burak dinlemek istiyorum.."Miran gülerek "ama napıyım sen beni delirtiyorsun.."dedi sonra aklına çok güzel bi fikir geldi..ellerini yevaşca Reyanın gecelığinin ucuna götürüb yevaşca aşağı indirmeye başladı..Reyyan birden elini Miranın eline götürüb "napıyorsun sen " dedi.Miran Reyyanın elini yavaşca geri çekerek "merak etme yaramazlık yapmicam" dedi.Sonra Reyyanın gecelığini indirib açıkta kalan vücudunu çok nazik bi şekilde öptü.Dün gece çok sert davranmışlardö ve her ikisinin boynunda ve vücudlarında morluklar oluşmuştu.Miranda o morlukları öpüp sarmak  istiyordu.Reyyanin boynuna gidib yevaşca öptü sonra Reyyanı kendisine Doğu döndürüb başını Reyyanın göğüslerine doğru götürüb yevaşca öpmeye başladı..Miran böyle yapınca Reyyanın ateşi yükseliyordu.tamamen Reyyanın üstüne çıkmış oldu ama çok nazik davranıyordu. Elleriyle Reyyanın göğüslerini okşuyordu.Miran nazik davrandıkca Reyyan deliriyordu.Miran bir yandan Reyyanın boynunu öpüyordu bir yandan da seski bi ses tonuyla "sen hala bana kızgınmısın?"diye sordu.Reyyan aklı çıkmıştı ama teslim olmak istemiyordu önce Mirani uyarıcaktı o yüzden hemen Miranı altına alıb üstünde oturarak "evet hala kızgınım ama eğer affetmeyimi istiyorsan bi söz vericeksin"dedi.Miran sinsice gülüb "Neymiş o söz?"dedi ve o sırada Reyyan Miranın boynuna gidib nazikçe boynuna öpücükler kondurarak kulağına fısıldadı "bundan sonra kimseye boşu boşuna dalmicaksın"dedi ve boyunuya küçük ama bi o kadar ateşli öpücükler kondurmaya devam etdi. Miran Reyyanın bu işte baya iyi olduğunu fark etdi.Sinsice gülüb "tamam söz veriyorum ama bunun bi karşılığı varmı?".Reyyan istediğini alıyordu ama daha tatmin olmamıştı..Bi çırpıda Miranın gömleğini çıkarıb sinsi bi şekilde "tabikide bi karşılığı olucak ama benim isteklerim daha bitmedi"dedi.Bu durum gitdikce Miran için daha da güzel bi hale geliyordu.O yüzden de itiraz etmeden "Neymiş o isteğin?" Reyyan yevaşca Mirana yaklaşıb ellerini  Miranin göğüsüne koyub dudaklarını onun dudaklarına yaklaştırıb "şu selin varya.." Reyyan gülüb "ee?" Reyyan daha da istekli bi şekilde Miranın dudaklarına bakıb "artık onunla görüşmiceksin dimi?" Miran Kıkırdayıb "Reyyan sen hala kıskanıyormusun?" Reyyan sinirleniyordu ama bu işi hal etmeliydi o yüzden tekrar eski pozisyonunu alıb "Mirannn"diye uyardı onu Miranda Reyyanın istediğini ikiletmek  istemeyib "tamam Reyyan tamam..hal edicem ben o konuyu" Reyyan kazanmıştı ama daha da emin olmak için "nasıl hall ediceksin"diye sordu sonra Miran ellerini Reyanın kalçasına götürüb Reyyanı kendine daha da yaklaştırıb "işi Fırata devr edicem oldu mu?"dedi Reyyan kazanmıştı o yüzden de daha fazla inadlaşmak istemeyib "teşekkür ederim ederim kocacım" deyib dudağına küçük bi öpücük kondurdu.Miran sinsice gülüb "ama bi teşekkürle yırtamicaksın" deyib Reyyanı kendine doğru yaklaştırıb dudağından sert bi şekilde öpmeye başladı.Reyyanda Kocasını çok Özlemişti ve aynı şekilde karşılık veriyordu.Sadece nefes almak için ayrıldılar.Miran bi eliyle Reyyanın göğüsünü sıkıştırıyordu bi eliylede kalçasını.Birden Reyyan Miranı yatağın üzrine uzanmasını istedi.Miran anlamamıştı ama karısının dediğini ikiletmedi.Reyyan sinsice gülüb "bana burak" dedi.Miran kendini tamamen karısına bırakıcaktı.Reyyan Miranın pantolonunu çıkartdı.Sonra göğüsünden göbeğine doğru ıslak öpücükler kondurmaya başladı.Miran ellerini Reyyanın kalçasına doğru götürüb okşamaya başlamıştı..Reyyan daha fazlasını istiyordu usluca Miranın boxerisini ve kendi iç çamaşırını çıkartı.Miran heyecanlanmaya başladı çünkü dün Reyyan öyle bişey yapmıştı ki aklı çıkmıştı..Reyyan usluca Miranın boxerisini çıkartdıktan sonra Miranın erkekliğini öpmeye başladı.Miranin inlememek için dudağını ısırıyordu ama yinede nefes nefes gelmişti..Reyyan sinsice Mirana bakıb "kocacım iyimisin?biraz sakin ol"dedi..Miran nefes nefese "sen merak etme ben birazdan senide görücem" dedi. Reyyan kıkırdayıb işine Devam etdi..Miran kendini daha fazla Tutamayıb hemen bi hareketle Reyyanı altına alıb "hazırmısın" diye sordu.Reyyan nefes nefese "hadi kocacım,göriyim maharetini"dedi.Miranda bi kahkah atdıktan sonra hemen kendi erkekliğini Reyyanın kadınlığına doğru soktu ve birlikte inlemeye başladılar..Birliktelikleri biktikden sonra Miran kendi yerinde uzanıb Reyyanıda kendine çekib göğsüne koydu..hadi artık dinlenmemiz lazım dedi ve Reyyanın alnına küçük bi öpücük kondurdurarak her ikiside güzelce dinlendiler.
Üstünden 2 3 saat geçtikten sonra Reyyan başını kaldırıb Mirana bakarak "ben çok acıktım" dedi.Miran sırıtıb "ne çabuk.. az önce doymadın mi?" Reyyan Miranın omuzuna vurub "ben onu mu dedim??iyice terbiyesiz şeyler düşünmeye başladın"
Miran kahkah atıb "Allah Allah..az önce benim aklımı başımdan çıkartdığında terbiyesizlik yapan benmiydim?" Reyyan utanmıştı.."ya Mirann" Miran tekrar gülüb "tamam tamam sustum..bende çok acıktım hadi mutfağa gidelim". Reyyan duşa girerken Miran sinsice bakıb"yardıma geliyim mi?"dedi.Reyyan Miranın omuzuna vurub"Mirannn"diye uyardı.Miran kıkırdayıb "valla yaramazlık yapmam"dedi.Reyyan gülüb "he he yapmazsın eminim"dedikten sonra hemen içeri girdi.Miranda arkasıyca ama bi gün bu konuyu konuşcaz deyib sinsice güldü.
Reyyan duştan çıktıktan sonra Miran duşa girdi,Reyyanda mutfağa gidib bişeyler hazırlamaya başladı.
Miran duştan çıktıktan sonra telefonuna baktı.Sesize aldığı için Fıratın aradığını duymamıştı.Üstüne bişey giyindikten sonra Fıratı aradı.Fıratın açmadığını görüb telefonunu yatağın üzerine koyub hemen aşağı indi. Reyyan mutfaktaydı ve yemek yapıyordu.Miran yanına gelib yanağına bi öpücük kondurduktan sonra "benim karım neler yapmış böyle?" Reyyan kıkırdayıb "eh işte bişeyler yapmaya çalışıyoruz"dedi.Miran Reyyanın boynuna bi öpücük kondurduğunda birden Reyyanın saçının ıslak olduğunu fark etdi "Reyyannn senin saçın ıslak ama"dedi.Reyyan gülüb "merak etme o kadar da değil..yani merak etme ölmem" Miran sinirlenib "Reyyan ben sana o ölmek sözünü yasaklıyorum..hem olmaz öyle hadi git kurut.. üşütürsün." Reyyan gülüb "Miran bişey olmaz hem o kadar da ıslak değil"dedi.Miranda Reyyanın inad yaptığını görüb "of Reyyan of"dedi..Reyyan gülmeden edemedi.Miranin yanaklarını ellerinin içine alıb "oyy kocam benim için endişelenmiş mi?"dedi sonra Miranın dudağına küçük bi öpücük kondurdu.Miran gülüb "bak üşütürsün seninle görüşüyoruz"dedi.Reyyan söhbeti değişmek için "şimdi onu boş ver hadi gel bişey yiyelim"dedikten sonra masanı hazırladı.Miranda tebessüm edib "tamam yiyelim"dedi.
Her ikisi güzelce yedikten sonra Miranın aklına çok güzel bi fikir geldi.Reyyanın elini tutub "hadi Reyyan birlikte kek yapalım"dedi.Reyyan şaşırıb "ne?kek mi?"diye sordu.Miranda Reyyanı kaldırıb kendine çekib ellerini beline koyub "hani dün yapıcaktık ama benim bi işim çıktı. işte şimdi yapalım"dedi.Reyyan gülüb "yelloz selin yüzünden yapamadığımız keki diyorsun senn" Miran derinden nefes alıb "hayda yine selin"dedi.Reyyan kahkah atıb "tamam Miran şaka yaptım hadi yapalım" dedi.Miran sinsice "demek sen benimle eylendin he?"dedikten sonra Reyyanı gıdıklamaya başladı.Reyyan güle güle "tamam Miran tamam"diye bilmişti.Her ikisi buz dolabından manzemeleri çıkartdılar ve güzelce masanın üzerine koydular.Reyyan yumurtaları kırıcaktı o sırada Mirana bakıb "sen kıra bilirmisin?ya da dur ben yaparım"dedi.Miran bozulmuş gibi "aşk olsun Reyyan neden kıramayım ki Benin gücüm mu yok?"diye soru Reyyana.Reyyan kahkah atıb "e zaten sorunda senin fazla güçlü olmayında..yumurtayla nazik davranıcaksın.."dedikten sonra gülmeye devam etdi..Miran Reyyanı tekrar kendine doğru çekib sinsi bi ses tonuyla "öyle mi?..sen benim bu kadar güçlü olduğumu nerden biliyorsun?"dedi.göz kırpmayıda unutmadı.Reyyan utanmıştı yanakları kızarmaya başladı "yaa miran sen benim dikkatimi dağıtıyorsun dedi.Miran kahkah atıb "utandın mı sen?" Reyyan Miranı yevaşca itib Mirann şimdi seni mutfağımdan Kovarım. Hadi artık işe odaklanalım.Miran "tamam karıcım" deyib çok tutkulu bi şekilde Reyyanın dudağından öptü.Reyyanda "hadi ama Miran kek yapıcaz daha" dedi ve işe odaklandılar.Sıra una geldiğinde Miran eline biraz un alıb Reyyanın yüzüne atdı.Reyyan birden "hii..Miran napıyorsun sen?"
Miran kıkırdayıb "napmışım"
Reyyan sinirlenib eline bi avuç un alıb Miranın yüzüne doğru atı..un fazla olduğuna göre Miranın yüzü bembeyaz oldu..Reyyan kahkah atıb "benim kocam yaşlandıya".Miran bu yaşlanma konusunu sevmediği için eline biraz un alıb Reyyana doğru atarak "demek öyle he??yaşlıymışım ben..öyle mi?".Reyyan kıkırdayıb "evet öylesin işte".
Miran Reyyanın belini tutub kendine çekerek "sen bi gelsene buraya"dedi ve sonra eline biraz daha un alıb Reyyanın yüzünü bembeyaz yapmış oldu.Reyyan kahkah atıb "tamam Miran tamam ikimizde yaşlandık tamam artık burak".Miranda onun eşliğinde gülmeye başladı..Reyyan Miranı sinirlendirmek için "ama yok ya sen daha çok yaşlısın"dedi Miranda Reyyanı kucağına alıb masanın üzerine otuzdurdu..Bu hareketi birden bire yaptığı için Reyyanı biraz korkutmuştu.."hii Miran biraz yevaş olsana"dedi.Miram sinsice gülüb "noldu az önce çok yaşlısın diyordun".Reyyan kıkırdayıb "Ayy Tamam sen yaşlı değilsin kocacım... değilsin hadi beni indir"dedi.Miran sinsi bi ses "yok yaa öyle kolay kolay indirmem..sana yaşlı olmadığını ıspatlamam lazım"dedikten sonra Reyyanın yanaklarını ellerinin içine alıb dudağından öpmeye başladı.Reyyanda karışılık verdi..sonra Reyyanı aşağıya indirib "daha tam ıspatlamadım birazdan ödeşiriz"dedi.Reyyan kıkırdayıb "niyeymiş o? yoruldun mu yoksa?"dedi.Miran sinsi bi bakışla "sen eylen..eylen bakalım nasıl olsa elime düşersin" dedi. Reyyan gülmeden edemedi "tamam kocacım ödeşirsin şimdi kekimizi yapalım"dedi ve tekrar gülmeye başladı.Bu sırada Miranın telefonu çalıyordu ama yatak odasında olduğu için Miran duramıyordu.
Sonunda keki yapabilmişlerdi.Miran Reyana bakıb "bekle böyle tadına bakmayalım daha güzel bi fikrim var" dedi.Reyyan merakla Mirana bakıb "Neymiş o?"diye sordu.Miranda keki bi tepsiye koyub "hadi film izlerken yiyelim" dedi.Reyyan kıkırdayıb "nasıl yani?"diye sordu.Miranda Reyyanın elini tutub avluya doğru götürdü Reyyanı koltuğa oturması söyledi.Reyyanda oturdu ve keki masanın üzerine koydu.Sonra "ben hemen geliyorum"dedi ve yatak odasına gidib bi kenara koyduğu laptopu eline alıb Reyyanın yanına geldi.Reyyan merakla Mirani bekliyordu.Miran elinde laptopla gelib koltuğun üzrerine oturdu."Hadi izliyelim" dedi.Reyyan gülüb "ne izlicez?"diye sordu.Miranda Reyyana biraz yaklaşıb "benim için fark etmez ben zaten seni izlicem" dedi.Reyyan yevaşca miranın omuzuna vurub "yaa Miran olmaz öyle"dedi.Miran gülüb "niyeymiş o? karım değilmisin istediğim kadar izlerim"dedi.Reyyan kıkırdayıb "olmaz öyle hem madem izlemek istemiyorsan bende izlemem böyle anlamsız oluyor" dedi.Miran Reyyanın boynuna giderek ben seni daha çok seviyorum o yüzden seni izlicem deyib Reyyanın boynuna kocaman bi öpücük buraktı.Reyyan gülüb "tamam o zaman ben sana karışmam"deyib laptopu kucağına alıb klasöre bakarak film seçmeye başladı.Kısa bi süreden sonra bi film seçib üstüne tıkladı ve izlemeye başladılar.Miran Reyyanın elini tutub "sen en iyisi benim kucağımda otur,böyle daha güzel olur"dedi.Reyyan kahkah atıb "Yok artık"dedi.Miran bi hareketde Reyyanı kucağına alıb "var artık"dedi.Reyyan tekrar bi kahkah atıb "ama kocacım sen şimdi yaşlısın yaa beni taşıyamazsin dedi.Miran sinsice gülüb Reyyanın popusunu okşayarak "yaşlı he?ben şimdi sana gösteririm" dedi.Reyyan bi işin hayra elamet gitmediğini fark edib "tamam Miran tamam şaka yaptım hadi biz daha film izlicez" dedi.Miran kıkırdayıb "şimdilik öyle olsun"dedi.
Film bitdikten sonra Reyyan çok duygusal olmuştu.Miran laptopu kapatarak "en azından ölmediler"dedi.Reyyan kendini tutamayıb ağlamaya başladı.Küçük çocuklar gibi ağlıyordu.Miran birden Reyyana bakıb "Reyyan noldu?"diye sordu.Reyyan ağlamaya devam ederek "daha nolsun mutlu son olmadı"dedi.Miran gülmemek için kendini zor tutuyordu.kıkırdayarak
"Sen mutlu son olmasını mi istiyordun kıyamam ben sana" dedi.Reyyan göz yaşlarını silib "of miran duyğusallığın içine etdin"dedi.Miran kahkah atıb "napıyım Reyyan küçük çocuk gibi ağlıyordun" dedi.Reyyan ellerini omuzuna koyub "ya bizde böyle olursak"diye Üzgün bi ses tonuyla demiş oldu.Miran Reyyanın yanaklarını ellerinin içine alıb "bizimki mutlu son değil sonsuz mutluluk olucak" dedi.Reyyan bunu çok sevdi tebessüm ederek "asla ayrılmicaz"dedikten sonra Miranın dudağından öpmeye başladı.Miranda karşılık vermeye başladı.Öpüşmeleri daha da alevlenmeye başlamıştı.Reyyan tamamen Miranın kucağında oturmuştu.Miran elleriyle popusunu ellemeye başladı.Sonra Reyyanın elbisenin fermuarını açıb aşağı indirdi.Reyyanin sütyenini açmadan açıkta kalan göğüslerine başını gömüb öpmeye başladı.Reyyanında elleri Miranın saçlarındaydı.Miranın öpücükleri sertleşdikce Reyyan da Miranın saçlarını sıkı sıkı tutuyordu.Reyyan başını arkaya yasladı Miran hemen Reyyanın  sütyenini çıkarıb göğüslerini sıkıştırıyordu.Reyyan öyle bi inlediki sesi tüm avluya boğuk sesle "hadi artık Miran" diye bilmişti.Miranda bir çırpıda kendi gömleğini çıkartı bi kenara atdı..Reyyan elini Miranın pantolonuna doğru götürdü ama Miran "daha değil"deyib Reyyanı koltuğun üzrerine uzatıb üstüne çıktı.Boynuna gitmeden önce derin bi nefes aldı çünkü baya işi vardı..Reyyanın boynunu delicesine öpüyordu..Bir eliyle Reyyanın göğüslerini diğer eliylede kalçasını okşuyordu.Sonra Reyyanın göğüslerine ıslak öpücükler konduruyordu.Reyyan boğuk sesle "hadi artık kocacım" dedi ama Miran ısrarla daha değil diyordu..Reyyana nefes nefese gelmişti küçük bi kahkah atıb "sen baya yaşlanmışsın"dedi. Miran bunu duyunca Reyyanın göğüsüne ıslak bi öpücük kondurdu Reyyana "ahh" diye bilmişti Miran tekrar ısırıb sinsice "sen ne dedin az önce?"dedi..Bu Reyyanın canına yaksada hoşuna gitmişti "yaşlısın dedim" Miran bu sefer daha sert bi şekilde ısırdı..Reyyan çok yüksek bi sesle inleyib "tamam tamam yaşlı değilsin sen" dedi.Mian müzip bi sesle "ne dedin duyamadım"dedi ve tekrar ısırmaya başladı Reyyan daha yüksek bi ses tonuyla "sen asla yaşlı değilsin kocacım..hadi artık daha fazla karını bekletme"dedi.Miran sinsice gülüb son kez bi ısırık daha burakıb "tamam o zaman"dedikten sonra hemen kendi pantolonunu ve boxerisini çıkartı..sonra Reyyanın iç çamaşırını çıkartıb bi kenara atdı..Ellerini Reyyanın ellerine kenetleyib Reyyana bakarak "hazırmısın karıcım"dedi.Reyyan sinsice gülüb "hazırım ben hadi artık" dedi ve Miran kendi Reyyana doğru itib birlikte oldular..inmeleri daha da çoğalmaya başladı..Bu anın tadını yaşadılar.

ReyMir🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin