Reyyan mutfakta yemek yiyordu. çok mutluydu çünkü bugün yıllardır göremediği arkadaşlarıyla buluşucaktı.Miranın acil bi işi çıktığına göre kahvaltı yapmadan çıkmıştı..Reyyan kahvaltısını bitirdikten sonra telfonunu eline aldı ve arkadaşlarının onu qrupa eklediğini gördü..
Mesajlar
Fatma:kızlar ben kaçta buluşucağımı unuttum
Berrak:kızım sende bişeyi unutmasam dişimi kırıcam
Reyyan:saat 5 de değilmiydi?
Fatma:öylemiymiş?
Berrak:evet kızım saat 5 De umarım saat 5 e kadar unutmazsın
Fatma: o kadar da salak değiliz heralde
Reyyan:kızlar Menekşe nerde?
Berrak:kesin hala uyuyor
Fatma:aman o da hep uyusun sanki rüyalarında padişahın oğlunu görüyorReyyan küçük bi kahkah atdıkdan sonra yazmaya devam etdi..
Reyyan:kızlar ben Miranla konuşurum sonra buluşuruz
Fatma:niye enişteden izin mi alican?
Reyyan:saçmalama kızım benim kocam beni sıkmıyor.sadece haber vericem eve gelince beni görmese endişelenir o yüzden.
Fatma:bence yazma sana ne kadar güvendiğini anlarsın
Berrak:Hayır ya Reyyan sen bu geri zekalını dinleme..Reyyan daha geçen gün kocasına güvenmediği için çok kötü bi duruma düşmüştü o yüzden bu güven konusunun daha fazla büyümesini istemiyordu.Hem Miranın ona ne kadar güvendiği ortadaydı ama Reyyanı o kadar çok seviyordu..zaten iş yerinde onu çok özliyordu bide evde görmeyince daha fazla üzülüyordu..o yüzden de Reyyan Mirana haber vericekti..
Mesajlar
Reyyan:benim kocam bana güveniyor ama beni göremeyince üzülüyor
Fatma:desene sensiz yapamıyor
Berrak gülerek yazmaya devam etdi
Berrak:adam çok seviyor baksana Reyyana...küçükken de babasıyla böyleydi.nereye giderse hep ona söylerdi
Reyyan kıkırdayarak yazdı
"Laf kalabalığı yapmasınıza"
Fatma:utandın mi sen?
Berrak:kesin utandı burdan bile onun yüzün kızardığını hiss ediyorum
Reyyan hemen telfonunu ayna gibi tutub yüzünde baktı.Gercektende kızarmıştı..
Reyyan:aman sizede bişey söylenmiyor
Menekşe:vay vay vay kimler varmış burda
Fatma:kız sen nerdesin sabahtan beri burdayız biz
Berrak:kesin yine uykuya kaldın dimi?
Menekşe:ya hemen saldırmayın abim hastalandığı için bütün gün ona hizmet etdim
Fatma:Murat'ın neyi var ki?
Menekşe:dün gece baya yağmur yağdıya..
Fatma:ee?
Menekşe:bütün gece dışarıdaydı neymiş yağmuru hiss etmek istemiş salak işte
Fatma:yazık ya
Berrak:kızım sende hemen yavşamasana
Fatma:aman sende hemen başka anlam çıkart
Reyyan:kızlar muhhabetinize doyamıyorum ama şimdi çıkmalıym
Menekşe:ayol niye?
Fatma:enişteye rapor vericek ya
Reyyan:sus kız
Menekşe:aman aman hanımefendi enişteyi düşünmeden edemiyormuşda
Reyyan:kızlar siz gerçekten de çok fenasınız
Berrak:ne sandınReyyan qrupdan çıkıb mutfağı toparladiktan sonra Mirani aramaya başladı.Miranda karısının onu aramasını bekliyormuş gibi hemen açtı..Reyyan şaşkınlıkla "ne çabuk açtın"dedi..Miran "e söz verdik ya bi daha açmamazlık etmicez"..Reyyan gülerek "iyimiş bu" Miranda eşliğinde gülüb "bakıyorum Kocanızı özlediniz" Reyyan heyecandan yalnışlikla "o özlem hep var" dedi..Miran çapkınca gülüb "demek öyle" dedi.Reyyan "lafın gelişi dedim ben hemen de şımarmaya başladın... " Miran altan altın gülmeye devam ediyordu.. Reyyan "sana bişey söylemek için aradım" Miran küçük çocuk gibi " nasıl yani sen beni özlemedin mi"dedi..Reyyan kıkırdayıb "özledim özlemesinede" Miran lafını kesib "tamam o zaman ben hemen eve geliyorum "dedi..Reyyanda "Miran bi dakika bekle ya sana bişey söylicem" Miran " Hayır söyleme eve gelince "söylersin"deyib güldü...sonrada ayağa kalkıb ceketini götürü giyinmek üzreydi.Reyyan lafı daha fazla büyütmeyib "Miran ben dışarı çıkıyorum,arkadaşlarla buluşucam"dedi..Miran ceketini bile giyinemeyib "nasıl yani?evde olmicakmısın?" Reyyan kıkırdayıb "üzülme kocacım 2 3 saate kadar evde olurum" dedi.Miran baya üzülmüştü karısının onu özlediğinde onu aradığını zan etmişti ama hiçte öyle olamdı..Miran birden kıskançlılık krizine girib "bugün gitmesen olmaz mı hem kimmiş bu arkadaşlar" Reyyanda gülüb "Hayır kocacım sözleştik biz bugün buluşucaz" Miranın 2.sorunum cvpını alamayınca daha da merak edib "kimmiş bu arkadaşların" diye sordu..Reyyanda hemen Cvp verdi " hani o gün seninle birlikte buluşucaktık ya ama son anda bi işleri çıkıb gelememişlerdi..onlar işte" Miran birden yerinden fırlayıp " beni delirtiğin günden mi bahs ediyorsun neydi ismi ha hatırladım hasan ali en çokta ali ali demiştin" Reyyan büyük bu kahkah atıb "Miran sen hala ordamısın "dedi.Miran inadla "bugün gitmesen olmaz mı"desede Reyyan kızlarla sözleştiğini söylediği için Miran daha fazla inadlaşamadı ama Reyyana kırılmıştı..Reyyan kırıldığını anlayıb " bak söz veriyorum telafi edicem " dedi Miran sinsice gülüb "tamam o zaman telafi ediceksin ona göre " dedikten sonra Reyyan tamam deyib Miranla konuşmasını sona erdirdi ve hemen hazırlanıb dışarı çıktı kızlarla evlerinin yanındakı kafede buluşucaktı...hemen kafeye girib bir köşede oturdu. 5 10 dakika sonra kızlar geldiler..hepsi birlikle gelmişlerdi sanki sözleşmiştiler...Reyyan ayağa kaldıb hepsiyle görüştükten sonra masaya oturdular..Menekşe hemen konuşmaya başladı..eee daha daha Naber..hepsi gülmeye başladı Fatma Reyyana bakarak en güzel olaylar Reyyanda saklı..hadi söyle evlilik nasıl gidiyor...bunu söylerken Reyyana göz kırpmayıda unutmadı. Reyyan remsen utanmıştı gülmeye başlayıb "o ne demek ya". Her kes gülmeye başladı Berrak Reyyana bakarak "kızardın mı sen?"diye sordu Reyyanda hemen "aman sizde bu evlilik muhabbetini baya abartınız ya"..Menekşe gülüb "kızımız utandı konuyu değişelim" dedi...Fatma sanki konuyu değiştirmeye hazırlanmış gibi "ee Menekşe abine çorba fln yaptın mi?"diye sordu..Berrak kahkah atıb "kızım sen Murata mi yürüyorsun yoksa bana mı öyle geliyor"...Fatma kızarıb "sende bugün taktın bana ne yürümesi öylesine sordum işte.." Menekşe kıkırdayıb "ayol boş verin hem yürürse yürüsün görümcelik yaparım bende"...Fatma iyice kızardı..Reyyanda gülüb "kızardın mı sen?bide bana diyordun"..Berrak birden bire Reyyana dönüb "enişte yok mu" diye sordu...Reyyanda " o şimdi şirketde" Menekşe konuşmaya devam etdi "keşşke getirseydin tanıştırdik" bu sırada garson gelib masaya 4 fincan kahve koyub gitdi..Reyyanda kahveden bi gurtum alıb "aslında bensiz kalamadığı için gelmek istedi ama ben izin vermedim"dedi..Menekşede kahveden bu qurtum alıb "kızım niye izin vermedin ki?Kocanı bizden mi kıskandın?" Reyyan gülüb "yok be kızım ne kıskanması ayıp olur diye getirmedim size söylemeden getirmek istemedim"Fatma kahveyi masanın üzerine koyub "Bizim için hiç sakıncası yok hadi ara gelsin" Reyyan bu teklifi beklemediği için birden kala kaldı..Berrak konuşmaya devam edib "evet hemen çağrı hem biz bu enişteni çok merak etdik"
Reyyan her kesin ısrar erdiğini görüb "tamam o zaman arıyalım gelsin enişteniz"
Reyyan telfonu çantasından çıkarıb Miranı aramaya başladı..Miranda tam şirketden çıkıcaktı ki Reyyanın aradığını gördü kendi kendine "acaba eve mi geçti onu için mi beni aradı?"dedi.Bunun sevinçiyle telfonu açtı "efendim karıcım..eve mi geçtin sen?" Reyyan kıkırdayıb "yok daha Miran" Miranın yüzündeki sevinç yok oldu..Reyyan konuşmaya devam etdi "Miran ben evimizin yanındakı kafedeyim hadi sen de gel Arkadaşlarımla tanıştırıcam seni"dedikten sonra Mirna konuşmaya başladı "gerçekten mi?" Reyyan gülüb "gerçektende" dedikten sonra Miran "hemen orda olucam"dedi.Reyyanda tamam dedikten sonra telfonunu masanın üzerine koydu..
Menekşe hemen konuşmaya başladı "kız sen çok az konuştun bizden mi utandın"
Reyyan kıkırdayıb "yok canım ne utanması"
Berrak yevaşca Reyyanın koluna vurub "yok yok sen utandın"
Fatma darlanmış gibi "ayol bi rahat bırakın kızı"
Her kes Fatmanın böyle dediğine şok oldular çünkü aralarında ayol sözünü en çok Menekşe kulanıyordu.Berrak Fatmanın niye böyle yaptığını anlayıb ona bakarak "kız senin aklın Muratda kaldı yaa"
Menekşe gülüb "aa sen o yüzüne ayol dedin ayolu en çok ben kullanıyorum.."
Reyyan gülmeye başladı tamda o sırada Miranın geldiğini gördü ..hemen kaldıb yanına gitdi..Miran Reyyanı çok Özlemişti ve ona sarılıp onu öpmek istiyordu ama Reyyan o kadar insanın içinde bunu yapamazdı.. O yüzden sadece sarılıp hasret giderdi ama saçlarına gömülmeyide unutmadı...ama Reyyanın arkadaşları orda olduğu için Reyyan utanmıştı..hemen ayrılıp "Miran yapmasana söyle şeyler her kes bize bakıyor" Miran gülüb "karım değilmisin her kes baksa ne fark eder ki?"
Reyyanın yüzü kızarmış bi halde "sen yinede yapma evde istediğin kadar sarılırsın" dedi
Miran sinsice gülüb "diyosun?"dedi...Reyyanda onu böyle güldüuğünü görüb "yürü miran yürü"
Miranda gevşek gibi yürümeye başladı utanmasa Reyyanın elinden tutub bu benim karım diyicekti..
Miranla Reyyan masaya yaklaştılar Reyyan kızların hepsini Reyyanla tanıştıdıkran sonra her kes masaya oturdu..küçük bi sessziklik yarandı Fatma hemen sesizliyi bozub "ee enişte bey daha daha nasılsın"dedi..her kes gülmeye başladı Miranda gülüb "iyim" dedi..Sonra Reyyana bakarak "Reyyan sayesinde daha çok iyim"dedi..Reyyanın yüzü birazcık kızardı..kızlar kıkırdadılar...
Menekşe "Reyyan sizden çok bahs etdi enişteniz böyle enişteniz şöyle diye" Menekşe Reyyanın yanına oturmuştu ve Reyyan Altan altın ona bi çimdik vurdu oda birden bire sıçradı...Miran Reyyana bakib sinsice güldükten sonra "öyle mi Reyyan hanim?"diye sordu..Reyyan remsen kızarmıştı
"aman Miran sen bunların böyle dediklerini bakma şakalaşıyorlar işte "dedi
Kızlar kahkah atdilar fatma söhbete dalıb "bak enişte senin bu karın çok utanıyor olmaz böyle" değib Reyyanla şakalaşıyordu..Miran Reyyana bakıb " böyle daha tatlı oluyor"dedi..Reyyansa baya bi utanmıştı..
Kızlar sürekli bişeyler söyleyib gülüyorlardı ama Miranın gözleri sürekli Reyyandayı.Çok güzel görünüyordu hele bi Parfüm sıkmıştı adeta Miranı büyülemişti..Reyyanın nasıl güzel güldüğünü izlemekten doyamıyordu.Reyyanda Miranın böyle baktığını fark edib ona yaklaşıb "Miran öyle bakmasana biri görücek" Miran gülüb "görsünler nolucak ki?hem ben seni çok özledim "dedi Reyyan "miraann" diye uyardı onu..Miran daha fazla dayanamayıb ayağa kaldıb "kızlar ben Reyyanı sizden ödünç ala bilirmiyim?" Reyyan bunu duyduğunda şok oldu ve "miraann" diye dik dik baktı Mirana..Miran "ney Reyyan ney " dedikten sonra kızların onlara gülerek baktığını fark etdiler...
Menekşe Mirana bakarak "o nasıl laf enişte Reyyan senin tabikide ala bilirsin"dedikten sonra Miran gülümseyib hadi karıcım biz artık gidelim dedi..Reyyan Miranın böyle yapmasıyla baya utanmıştı...Sonunda eve gele bilmişlerdi...Reyyan içeri girer girmez "Miran sen naptın öyle" diye Mirani sorgulamaya başladı...Miran "napmışım karıcım"dedi..Reyyan Mirana bakıb "her kese rezil olduk acaba şimdi ne düşünüyor"dedikyen sonra Miran gülüb Reyyanın çenesini tutub kendine çekti "Reyyan ne var ki bunda?hem zaten onlar bizim naptığımızı biliyorlar"dedi..Reyyan Mirana telaşla bakıb "o ne demek Miran" dedi..Miran tekrar sinsice gülüb "biz evli değilmiyiz? her kes naptığımızı biliyor işte" Reyyan iyice kızarmıştı...Miran Reyyanın böyle kızardığını görüb "güzelim insanlar sevişir bu çok doğal" Reyyan baya bi utandı ve montunu çıkarıb yerine koyduktan sonra Miran ona yaklaştı ve saçlarını arkaya itdi böylece Reyyanın boynu tamamen açık kalmış oldu. Miran başını Reyyanın omuzuna koyub "sen beni özlemedin mi?"diye Reyyanın kulağına fısıldadı..Reyyan Mirana trip atmak istiyordu ama fazla dayana bileceğini zan etmiyordu.."Ben sana küsüm"dedi..Miran Reyyanın buynuna gömülerek "hadi ama Reyyan sende beni çok özledin" Miranın Reyyanın boynuna gömülmesiyle Reyyan kontrolü kayb etmişti ve hemen dönüb Miranı duvara yastayıb dudaklarından öpmeye başladı..Miran Reyyanın trip atacağını zan etmişti ama ilk hamlenin Reyyandan geldiğini görüb oda karşılık vermeye başladı..Miran Reyyanı öpmeye devam ediyordu..Reyyanda ayaklarını Miranın beline sardı..Miran Reyyanın bu hareketiyle açıkta kalan kalçasını okşamaya başladı..sonra Reyyanı koltuğun üstüne koyarak kıyafetını çıkartdıktan sonra sütyenini de çıkartıp elleriyle Reyyanın göğsünü okşamaya başladı...Reyyan inlemeye başlamıştı..Miran Reyyanın yardımıyla gömleyinin düğmelerini açtı ve üstünü çıkartıp bu kenara atdı..Sonra Reyyanın hasretinde kaldığın göğüslerini öpmeye başladı ama bu öpücükler daha da sertleşmeye başladı..hatda küçük ısırıklar haline gelmişti Reyyanın inlemesi bütün odaya yankılanıyordu..Reyyan Miranın pantolonunu çıkarıcaktı ki Miran daha değil dedikten sonra Reyyanın buynuna gömüldü..sert öpücükler bırakmaya devam ediyordu ve Reyyanın canını yakmış oluyordu...Reyyanın canının yandığını görüb biraz ara vermek istedi ama Reyyan boğuk sesle devam..devam et dedikten sonra Reyyanın isteğini geri çevirmeden devam etdi...Reyyanın boynunda morluklar oluştu...Reyyan sıranın ona geldiğini fark edib Miranı altına aldı Miranın yardımıyla pantolonunu çıkartdı ve Miranın boynunda başlayarak sert bi şekilde öpmeye devam etdi..hatda o kadar sert davrandı ki o da Miranın boynunu morartmıştı...şimdi inleme sırası Mirandaydı..Reyyan Miranın göğslerini öpmeye başladı Miranında eli Reyyanın belinde keşfe çıkmıştı..bir eliylede de Reyyanın kalçasını okşuyordu..Miran hemen Reyyanı tekrar altına aldı boxerisini ve Reyyanın iç çamaşırını çıkartdı..Reyyanın fazla yorulduğunu görüb biraz dinlenmesi gerektiği söyledi sonra onun alnına bi öpücük kondurub "beni baştan çıkarıyorsun Reyyan" dedikten sonra Reyyan nefes nefese gelmişti ve sonra kendine gelib Delir o zaman dediten sonra Mirana hadi artık hazırım dedi ve Miran hazır olduğunu görüb hemen kendi vücuduyla Reyyanın vücudunu birleştirdi ve enfes bi şekilde birlikte oldular...o an her ikisinin inlemeleri odanı bürüşmüştü..❤🔥