0.7

567 30 1
                                    

Gözlerimi yavaşça açtığımda etrafa baygın bakışlar attım. Hala uykum vardı. Biraz esnedikten sonra bacaklarımı yataktan dışarı çıkardım ve aşağı doğru sallandırmaya başladım.

Dün gece yaşadıklarım aklıma gelince. Otamatikmen oturma odamda yatan bir adet uzun boyda aklıma geldi.
Fazla ses çıkarmadan parmak ucunda yürüyerek oturma odasına doğru adımlardım. Kapının arkasından baktığımda hala uyuduğunu gördüm.

Yanına doğru adımladım ve yüzünü incelemeye başladım. O kadar pürüzsüz bir yüzü vardı ki kızları bile kıskandıracak şekildeydi. Fındık gibi Bi burnu vardı. Bakışlarımı dudaklarına doğru çevirdiğimde daha fazla abartmamam gerektiğini düşünüp kendimi geri çektim.

Aklıma belinde ki silah gelince Bi an gerildiğimi hissettim. Acaba hazır uyuyorken alsammı silahı? Bence almalıyım yani. Sonuçta benim evimde ve bana ne yapıcağını bilmiyorum. Evet beni sevdiğini iddia edebilir. Ama herkes bir gün öldürür sevdiğini(yazar fazla ezel izliyor djdkdnk)

Silahı almaya kanaat getidiğmde elimi yavaşça beline doğru götürdüğümde heyecandan ölüceğimi sandım. Elimin altında metalik bir şey hissettiğimde tam çekicektim ki... Bi anda gözleri açılan ve aniden belindeki elimi çekip beni (nasıl yaptığını asla anlamadığım bir şekilde) altına aldı ve kendi de üstüme doğru çıktı.

Ben olayın şokunu atlatamadan o konuşmaya başlamıştı.

" cık cık Böyle tehlikeli hareketler yapmamalısın eun tak."

Yavaş yavaş olayın şokunu atlattığımda bileğimi tutan kolunu ittirmeye çalıştım ama nafile...
Adamda 5 insan gücü vardı resmen.

"bence bu pozisyonu hiç Bozmayalım hm ne dersin?"

Çarpık Bi şekilde gülümsediğinde iyice sinirlerimi bozulduğunda kanaat getirdim ve koluna dişlerimi geçirdim. kolunu çekmeye çalıştığı zaman fırsattan istifade ayağımda göğsüne doğru bastırınca geriye doğru düştü.

Bu sefer o yerde ben ayaktaydım. Bi tekme daha karnına geçirdiğim de c'nin pozisyonunu alarak iki büklüm olmuştu.

"ŞEREFSİZ, İT HERİF BEN GECE GECE SENİN KIÇINI KURTARMAK İÇİN NERDEYSE KENDİMİ ÖLDÜRTÜYORDUM. ŞİMDİ DE GELMİŞ BURDA ŞIMARIK ŞIMARIK HAREKETLER YAPIYORSUN ADİ PİSLİK"

Baldırlarına doğru Bi tekme daha attığımda bu kadar dayağın ona yeteceğini düşünüp kendimi koltuğa doğru bıraktım. Başımı iki elimin arasına alarak şakaklarıma doğru bastırmaya başladım.

" öldürmek mi? Kim seni öldürmeye çalıştı. SÖYLESENE KIZIM!!"

Kafamı ona doğru çevirdiğimde artık yerde yatmadığını başımda dikildiğini fark ettim. Nasıl kendini bu kadar çabuk toparladı be bu?

"insan gibi otur şuraya anlatıyım"

Sakin bir şekilde çıkartmaya çalıştığım cümlelerimin işe yaradığını gördüğümde söze başladım.

" Dün gece bana saçma sapan mesajlar attın. Yok seni seviyorum yok seni istiyorum. Bende senin sarhoş olduğuna kanaat getirdim ve senden barın ismini aldım. Oraya geldiğimde saat gece yarısını çoktan geçmişti. İçeriye girdim ve seni aldım. E tabi alırken Bi kadına Bi kaç tokat attım-"

" tokat mı attın? Sen kafayı mı yedin eun tak. O insanlar tehlikeli kişiler. Lanet beynimin içine ediyim. Ne akla hizmet sana mesaj attıysam. "

"Sakin ol gördüğün gibi şuan burdayız."

Bana devam et der gibi Bi bakış attığımda cümlelerimi tamamladım.

"neyse işte bu kadın arkamızdan adam taktı. Senin koca cüsseni taşımak çok zor oldu bu arada beni Bi tebrik etmen gerkiyo"

Infinite Love | Lee Jong Suk 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin