0.2

905 43 15
                                    

7354838 dakikadır bakıştığımız kahve otamatıyla artık Bi karara varmamız gerektiğini düşünerek gözlerimi kapatıp rastgele Bi düğmeye bastım.
Tabi ki de en sevmediğim olan americano geldi. Elime aldığım iki kahveyle bakışlarımı kantin masalarında gezdirdim ve so hyun'ı bulduğumda seri adımlarla yanına ilerledim.

"kuşuuum dersin nasıldı?"

Bana baygın bir şekilde bakıp " çizim yapmaktan parmaklarımı oynatamıyorum. Ya adam önümüze koydu üç beş meyveyi bunları çizin diye ama bil bakalım verdiği süre ne kadar 10 DK VERDİ BE 10 DK"

So hyun'ı isyanlarına kafamı hafifçe sallayarak onu anladığımı belirttim.

Benim bölümüm gazetecilik olduğu için ve ayrıca bölümüm sevdiğim için çok şikayette bulunmuyordum.

Aklıma jong suk'un attığı mesajlar gelince istemsizce yüzümü buruşturdum. Bu durumdan henüz so hyun'a bahsetmemiştim. Ve şimdi tam zamanıydı.

"ben sana şey dicektim hani geçen yıl mezun olan lee jung suk varya o benden hoşlanıyormuş"

İçtiği kahvesini Bi anda yan tarafa doğru hızlıca püskürtünce ödüm kopmuştu. Gerçi bahsettiğimiz kişi so hyun! Ondan her tepkiyi beklerim.
Kendini toparlayınca hızla bana döndü

" sen ne dediğinin farkındamısın? Yalvarırım ona olumlu Bi cevap vermediğini söyle!"

"saçmalama so hyun ona neden olumlu Bi cevap veriyim onu tanımıyorum bile."

Bana devam et der gibi Bi bakış attığında bende cümlemi tamamladım

"iki gün önce mesaj attı saçma sapan konuştu dün de ders çalışırken bildirim geldi. Baktım bu seferde benden hoşlandığını söyledi , 2 hafta önce okula ziyarette beni görmüş falan filan işte."

" ee sen ne dedin?"

"tabi ki de ondan hoşlanmadığımı. Mesaj atamasını söyledim. O da pes etmem falan dedi."

Biraz düşündükten sonra tam cevap vericekken bakışları bir yere takıldı bende oraya doğru döndüğümde bize doğru adımlayan bir grup erkeği gördüm.

Uzun boylu yapılı Bi vücudu olan yanımıza gelip,

"sen choi eun tak olmalısın. Seni daha önce nasıl fark etmedik hiç anlamadım."

Böyle lavbali konuşması sinirlerimi bozmuştu. O kim oluyordu ki benimle böyle konuşuyordu.
Tam ağzımı açıp cevap vericekken bir erkek sesi duydum.

"Kes artık yukhi!"

Ve işte bana iki gündür mesaj atan lee jung suk.

Evvet ben geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evvet ben geldim. Bu sefer biraz heyecanlı Bi bölüm olduu.
Yorum ve votr bırakmayı unutmayın kuzular 🐑

Infinite Love | Lee Jong Suk 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin