Zvonček na dverách oznámil náš príchod.
"Dobrý deň," zvolala Jess a pristúpila k pultu, "je tu madam Couture ?" spýtala sa so silným francúzskym prízvukom."Áno je, ako vám môžem pomôcť dámy ?" spýtala sa madam Couture.
"Ja som Jessica Blum a toto je moja kamarátka Lýdia. Chceli by sme si u vás dať ušiť šaty na maškarný ples." vysvetlila s noblesou Jess.
"Aha, uz si spomínam. Poďte teda so mnou dozadu." zaviedla nás krajčírka do svojej pracovne plnej látok rôznych farieb a materiálov."Sadnite si," a my sme si poslušne sadly do veľkých kresiel.
"Akú máte predstavu ?" spýtala sa a začala si zapisovať poznámky.
"Obidve by sme chceli byť víly," začala vysvetľovať Jessica, ktorá na túto chvíľu čakala, "nie tie s krídlami, ale lesné. Mali by sme šaty až po zem, možno bielej alebo nebeský modrej farby. Potom by som chcela aby sme mali nejaké čelenky z kvetov,""Z akého materiálu by ste to chceli mať ušité ?" spýtala sa. Obidve sme pokročili plecami. Toto sa mi začínalo páčiť. Možno to nebude také hrozné.
"Poďte sa pozrieť na látky, možno by sa vám páčil tento šifón," ukázala na látky do ktorej som sa hneď zamilovala. Nechápala som čo sa to so mnou deje.
"Tá je nádherná, môžete mať z nej ušité šaty ?" spýtala som sa s nadšením v hlase.
"Samozrejme, a vy by ste chceli akú ?" obrátila sa na Jessicu.
"Ešte neviem ale táto sa mi páči,"
Madam Couture nás sprevádzala ďalej a ja som bola ako vo sne. Tu hodváb, satén, mušelín,..."Teraz vám vezmem miery a po šaty si prídete o týždeň," zahlásila krajčírka.
Urobila to tak rýchlo, ani som si nevšimla."Bola to sranda, nemyslela som si že to bude také rýchle," povzdychla si Jess.
"Počuj, pozisťovala som si kedy majú kurzy spoločenských tancov," prešla na ľahšiu nôtu, "kedy by sme tam zašli ?"
"Ty tam chceš ísť?" neverila vlastným ušiam Jess.
"Čo to s tebou ta matika porobila ? Už máš aj lepšie známky a teraz chces ísť na kurz tanca ?" stále mi nechcela veriť.
"No tak som zmenila názor," vyhýbala som sa vysvetleniu.
"Fíha, tak tam môžeme skočiť ešte dnes." A bolo rozhodnuté.
YOU ARE READING
I'm not Alice
FantasyLýdia je klasické dievča, ktoré má svoju najlepšiu kamarátku. Lásku považuje za nezmysel, ale priateľstvo si váži nadovšetko. Ples organizovaní v historickom kaštieli jej zmení pohľad na svoje problémy a jej malicherné trapasy, po tom čo sa večer s...