Raz, dva, tri...

5 0 0
                                    

"Klopem ja, hovoríš ty." vyhlásila som rýchlo, "ty tu velíš," vyplazila som jazyk  na Jessicu a zaklopala.
Po chvíli sa hudba vypla a začuli sme kroky.

"Dobrý deň," usmiala sa vysoká, elegantná tanečnica, "prajete si ?"
"Chceli by sme sa opýtať, či máte nejaké kurzy pre začiatočníkov," vykoktala Jess.
"Samozrejme, a čo by ste sa chceli naučiť ?" spýtala sa zvedavá brunetka.
"Je možné sa naučiť za týždeň základy spoločenských tancov, aby sme sa nestrápnili na plese ?" vysvetlila moja šéfka.
"Fúha to máte teda naponáhlo. Môžeme začať dnes a do týždňa by ste mohli ovládať aspoň základné kroky." premerala si nás od hlavy po päty, "môžete v tomto tancovať ?"
"My máme veci na cvičenie, " vytiahla z tašky čierne tepláky.
"Skvelé, bežte sa prezliecť a pridáte sa k nám."

"Ty si prefíkaná,"zašepkal som, "Ja viem" povedala hrdo Jessica. "A teraz šup prezliecť sa," rozkázala "áno, šéfe!"

Prezliekli sme sa a vošli a do miestnosti s veľkými zrkadlami. Obzrela som si "triedu" a našťastie tam bolo iba niekoľko ľudí. Bála som sa koľko osôb uvidí moje trápne tancovanie.

"Začneme rozcvičkou, stoj rozkročmo a budeme..." toto je moja nová nočná mora. Každý jeden môj sval má pálil. Ako môžu mať toto radi. Všetci sa po triede usmievali aj Jessica.
"Ako to dokážeš, to je nemožné," zašepkala som Jess. "Cvičila som," povedala s úsmevom. " To nemyslíš vážne a mne si nič nepovedala ?" zase budem za nemehlo, zhrozila som sa.

"Dievčatá, ešte som sa nespýtala na vaše mená," prerušila našu tichú hádku. Och nie, zabudla som na zoznamovanie.
"Ja som Jessica," povedala veselo Jess, "Lýdia," vyjadrila som sa jednoducho, nechcela som nejaké opletačky o mene.
"Ja som Mia a toto je..." ukázala na tanečnicu vedľa nej, "Zuzka" odpovedalo plavovlasé dievča, "Kika" ohlásilo sa ďalšie, a takto sme sa všetci zoznámili.

"Prejdeme na základné kroky vláčika, keďže to je kráľovsky tanec." vysvetlila nám Mia s čím sa budem trápiť ďalšiu polhodinu.

Toto bola najhoršia polhodina v živote. Raz, dva, tri. Raz, dva, tri. Dookola a dookola, až sa mi z toho zakrútila hlava.

"Dobre, pre dnešok končíme. Uvidíme sa zajtra." ukončila Mia už môj piaty tréning.
"Ráno budem mať zasa svalovku," posťažovala sa Zuzka. Odkedy chodím na tie tréningy cítim sa sviežejšie a stretla som tu zopár nových ľudí. Môj okruh známych sa zväčšil.

'Aspoň budem mať na plese s kým sa zabaviť,' pomyslela som si. Tá predstava sa mi časom začínala viac a viac páčiť.

I'm not AliceWhere stories live. Discover now