"Pán Potato už zas ?" zľakla som sa. Pán Potato je najnáročnejší zákazník akého som v živote stretla. Theo ma kvôli nemu vždy kopu práce. "Dnes si čo objednal," so strachom v hlase som sa spýtala brata.
Minule chcel americké zemiaky so zemiakovými plackami. Raz si objednal hranolky so zemiakmi na kyslo. Kto by už len toto jedol. Najhoršie na tom je že on nič iné nechce, iba svoje zemiaky, žiadnu prílohu, nič. Zemiaky sem zemiaky tam.
"Dnes si výnimočne neobjednal americké zemiaky ale chce zemiakovú kašu," začal mi objasňovať situáciu Theo," a nie tak hocijakú ale z batatových zemiakov," rozhadzoval rukami a zjavne veľmi nervózny sa prechádzal po kuchyni.
"Vie už o tom Šéfkuchár Remzik ?" spýtala som sa, "nie, ale on určite niečo vymyslí," vypochodoval z chodby rozčúlený manažér podniku.Theo vymyslel prezývku svojmu šéfkuchárovi podľa toho najlepšieho kuchára v Amerike. Samozrejme náš Aďo naňho nemá ale podľa nás si ten titul zaslúži.
"Ty si taký zlatý,..." ozval sa z komory známi hlas, " ak som tak ma pobozkaj," znel už hrubší hlas. "No neviem ty lišák, či ti to dovolím. " Opäť sa ozval známi hlas.
Podišla som bližšie a teraz som ho dokázala aj identifikovať, bola to Jess a zjavne tam bol s ňou ten gymnazista, ktorého meno stále neviem. No nie som si istá.
"Ale no ták," dobiedzal do nej hrubý hlas. Toto sa mi už prestávalo páčiť. Buď tam vtrhnem teraz alebo nikdy.
"Idem " dodala som si odvahy. Nemôže to predsa byť až také zle. Veď ich vyruším len počas nejakého romániku. Jess ma možno zaškrtí a to bude všetko.
Rýchlo som stlačila kľučku a otvorila dvere dokorán. To čo som tam videla by mi ani vo sne nenapadlo.
Stál tam s rozstrapatenými vlasmi pomocník kuchára Martin a servírka Rita. Nemyslela by som si že Martin je na staršie, aj keď Rita nie je až taká stará, veď má len 29 ale stále ťahá na tridsiatku a to číslo už neznie pekne.
Obidvaja sa na mňa otočili s vyčítavím pohľadom. Očividne som ich vyrušila.
"Iba si vezmem čo mi treba. Nechcem vás rušiť" vykoktala som zo seba. A schmatla prvú vec čo mi prišlo pod ruku a zavrela za sebou dvere.
Ani neubehla sekunda a začali sa tí dvaja hádať. Nič ma do nich. Idem si hľadať škrabku a svoje milované vedro so zemiakmi.
Našla som ich ale všetky zemiaky boli už ošúpané a varili sa vo veľkom hrnci. Pocítila som nezvyčajné sklamanie.
"Lýdia, tu si, už som si myslela že naozaj neprídeš " vystrašila má Jess. "Už ti niekto povedal, že..."
ESTÁS LEYENDO
I'm not Alice
FantasíaLýdia je klasické dievča, ktoré má svoju najlepšiu kamarátku. Lásku považuje za nezmysel, ale priateľstvo si váži nadovšetko. Ples organizovaní v historickom kaštieli jej zmení pohľad na svoje problémy a jej malicherné trapasy, po tom čo sa večer s...