fotoğrafı yapmak 1 saatimi aldı. 2. Sezona hoşgeldiniz. Hikaye kapağı bu ama pek kapakta belli olmuyo. O yüzden buraya attım.
(11:54)
TAAAAK TAAAAK TAAAAK
Hina: n- ne olu-yor?
Toby: seni uyan-dırmaya çalı- şıyordum.
Hina: toby bunu konuşmuştuk! BENİ UYANDIRMAK İSTİYORSAN KAPIMI BALTAYLA PARÇALAMA!!!!
Toby: hmm.. ama uyan-dır dedi.
Hina: kim?
Toby: Jeff.
Hina: JEEEEEEFFF!!!!
Jeff: hahahahaha. Aferin toby ilk defa bir işe yaradın! Buda sana ders olsun hina. bundan sonra odamın kapısını sürekli açık bırakıp gitmezsin!
Hina: ikinizide yok etmeden önce SON SÖZLERİNİZİ DUYMAK İSTİYORUM!!!
Toby: Jeff...
KAAAA-AAAÇ!!!
Koşarak kaçmaya başladılar
Bu 1 yıl içinde toby'nin kırdığı 58. Kapı olmuştu. Artık gerçekten böyle uyanmaya alışmıştım. Yataktan kalkıp banyo'ya doğru ilerlerken küçük siyah kedim ayağıma çelmet attı ve yüz üstü yere yapıştım. Bu kediyi bana zobieland'dan Sally göndermişti. Oranın efendisi kedileri pek sevmediği için ki sanırım ölü etlerini yediği içindir, onu atmasını söylemişti. Sally atmak yerine bana göndermişti. Fakat geleli daha 2 hafta olmasına rağmen bana çektirmediği acı kalmamıştı. 2 kere koridorun merdivenlerinden 1 kere de çatı katı merdivenlerinden pati atarak düşürmüştü beni. Tabi uyurken sürekli yüzüme oturup beni nefessiz bıraktığından bahsetmiyorum bile!Slendrman: hina... Yine mi?
Hina: evet. Ve bu sefer jeff'te işin içinde...
Slendrman: biliyorsun. Ben henüz kapı doğuramıyorum. Öyle bir yeteneğe sahip değilim. Yani Bu kapıyı senin tamir etmen gerek. Toby'e ve jeff'e tamir ettirmek isterdim. Ama onlara şuan çok acil ihtiyacım var.
Hina: harika. Ne güzel bir gün!
Yerden kalktım. Ve küçük kedimin sırıtırmış gibi baktığını gördüm. Kedileri severim. Helede siyah renkli ve mavi gözlü ise bayılırım ki buda öyle ama biraz tuhaf.
Slendrman: o kediyi atmak istemediğine emin misin?
Yani seni bir daha alçıda görmek istemem.Hina: en zor olanı alçıda susuz kalmaktı. Ama yine de eminim Sally ona bakmamı istedi. Bende bakıcam. Ona söz verdim.
Slendrman: peki sen bilirsin. Merdivenlerde dikkatli ol o zaman. Şimdi üstünü giyin ve yemeğe gel
Hina: tamam.
Slendrman gittiğinde kedime yani black moon'a ( ismi bu) baktım. Sonra banyo'ya gidip günlük rutinlerimi yaptıktan sonra gardırop'tan siyah bulizimi,gri şortumu ve siyah eldivenleri alıp giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)
Fanfiction1yılın ardından hina yeniden aile denen hissi tadıyor. Zorlu eğitim,aşkla dolu katiller ve bitmek bilmeyen zorluklara rağmen hina asla umut'unu kaybetmiyor. herşeyin harika gitti bir gün işler aniden değişmeye başlar. Zalgo ve ekibi bu aileyi yok et...