TUZAK MI?

322 21 0
                                    

Ormanın ortasında bir acıklıktaydık. Hepimiz birbirimize bakıyor ilk konuşanın kim olacağını düşünüyorduk... Mayura dikkatle bana baktı. Anlaşılan benim konuşmam gerkiyordu.

Hina: pekala şimdiiii. Anlat hadi Alice'i Nerden tanıyorsun? Buraya nasıl geldin? Ve neden beni arıyordun? Son olarak zalgo burda olduğunu biliyor mu? Bize tuzak mı kurucaksın yada kurdun mu demeliyim?

Mayura: ahahaha. Sakin ol sırayla. İl olarak zalgo burda olduğunu bilmiyor. Ben onun yardımcısı falan değilim. Ona ihanet ettim diyelim.

Hina: hı hı... Eee?

Jeff: hina acaba biraz ilgisiz misin ne?

Ej: evet saki bilmek istemiyorsun gibi...

Hina: çok doğru... istemiyorum!!! Bilmek istemiyorum. Çünkü Alice hakkında hiç bir b*k HATIRLAMIYORUUUM!!!!

mayura: demek işe yaramış.

Hina: ne demek işe yaramış? Ne oluyor burda??

Mayura:anlatmak gerçekten uzun sürücek... Alice senin yakın bir arkadaşındı. Senin peşinden asla ayrılmazdı.

Jacop: bunu böyle kuru kuru anlatamazsın. En iyisi hina eski anıların geri dönmeli.

Hina: ama daha önce de
Dedim! Alice hakkında hiç birşey hatırlamıyorum. Bu yüzden işe yaramaz!

Jacop: iyi de Alice hakkında bir şey hatırlamaya gerek yok! Mayura'nın hafızasına girmen yeter. Onu kontrol altına alıp,hafızasına gir. Slendrman bu gücü sana öğretti.

Hina: ...

Jeff: hmmm... Şey hina bu güçlü daha öğrenemedi.

Jacop: ne?

Ej: hina birini kontrol altına alamıyor.

Jacop: şaka dimi? Hina 1 yıldır Güçlerini kontrol etmeyi öğreniyorsun. Ve bunu öğrenemedin mi?

Hina: çok zor tamam mı? Deniyorum. Ama yapamıyorum.

Mayura: ben zihnime girmesine izin versem daha kolay olmaz mı?

Hina: olabilir... Genelde denediğim herkesin zihni mühürlüydü. Eğer sen bana mühürü açarsan kolayca girerim.

Matur: peki. Ama söz ver Alice dışında başka anına girmiyceksin!!! Anlaştık mı?

Hina: peki... Tamam deniycem.

Mayura yere oturdu. Jacop Jeff ve ej biraz geri çekildiler. Bende derin bir nesef aldım ve mayura'nın önüne oturdum. Sonra elimi anlına koydum ve odaklandım.

.
.

...

...
..

......

.
.

Aura: bu mağraya sadece ben girebiliyorum. Hmmm..

Kişi: peki biz niye geldik ki? Madem mağaraya giremiycez ne işimiz var burda?

Aura: aptallar'la göreve çıkacağımı bilseydim bu görevi hiç kabul etmezdim..

Kişi2: hey! Dalga geçme!

Aura: O ZAMAN AKILLI OLUN VE BİRAZ... Ben oraya girdiğimde hina'yı yanlız olduğu bir anda yakalıycam.

Kişi: ve onu buraya getiriceksin!

Aura: hayır. Onu serbest bırakıcam. Ve sonra buraya gelmemin sebebinin mayura olduğunu söyleyip ,onun güvenini sarsıcam.

Kişi3: bu yüzden mayura yukarı cıkmak zorunda kalıcak ve sen onu yakalayıp Zalgo'ya götürüceksin. Mayura da bizi mecbur mağraya sokucak...

BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin