Hina: merhaba?
...
Hina: nerdeyim ben?
...
Hina: kimse yok mu?
...
Hina: paylaço bey?Bir sirkin içindeydim. Hava kan kırmızısıydı ve siyah bir toz bulutu ile kaplıydı.
Lj: bu sirki çok özledim.
Hina: p-p-paylaço bey?
Lj: ne demek o? Paylaço bey? Beni ANLIYOR MUSUN?
Hina: benden ne istiyorsun? Neden rüyamdaydın?
Lj:ASIL BU DÜNYA RÜYA! GERÇEK HAYATIN BİZİMLE OLDUĞUN... RÜYA SANDIĞIN YER!!!!
HİNA: SEN PİSİKOPAT BİR YALANCISIN!
LJ: TANRIMMM YEMİN EDİYORUM KAFANI KESİP KAZIĞA SOKUCAM.
Hina: u- uzak dur benden!
Lj: bir saniye... Rüyada canın yanmaz ki!
Hina: ne rüyası ne diyorsun? Ayrıca burası neresi?
Lj: öğrenip ne yapacaksın ki?
Hina: merak ettim...
Lj: niye?
Hina: çünkü neresi bilmiyorum. Ayrıca beni buraya sen getirdin yani sen biliyor olmalısın...
Lj: burası benim sirkim,evim... Ben burda büyüdüm...
Hina: bu korkunç yerde mi?
Lj: yooo...eskiden burası rengarenkti. Aynı benim gibi... Her zaman burda insanları güldürdüm burda nefretlerini aldım...
Hina: n- neden nefret ederlerdi?
bir süre dik dik bana baktı. Ve yanıma geldi. Sonra yere oturdu. Bende yanına oturdum. Onu tanıyor hissi beni onunla konuşmaya itiyordu. Onun üzüntüsünü paylaşmak ve korumak istiyordum. Neden böyle oluyordu? Yoksa beni kontrol edebilecek bir güce mi sahipti? Ya beni kontrol edip içimi deşerse!!!!
Lj: şimdi eyeless jack'in seni neden sevdiğini anlıyorum. Sen dinliyorsun. Üzüntüleri dinliyorsun,mutlu anıları dinliyorsun, utandığımız anları dinliyorsun ve çözümler üretiyorsun. Fark etmesen bile ben hep seni izledim.
Hina: neden beni izledin ki?
Lj: seni kaç farklı şekilde öldürebilirim diye izliyordum. Ama çoğunlukla bizlere nasıl yaklaştığını izledim. Bunu neden yapıyorsun? Yani neden bizim gibi ucubeleri dinleyip,farklı çözümler'le yardım ediyorsun? Neden?
Hina: he? Rüyamda yardım ettim ama burda etmedim. Siz rüyamda gerçek misiniz?
Lj: salak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)
Fanfiction1yılın ardından hina yeniden aile denen hissi tadıyor. Zorlu eğitim,aşkla dolu katiller ve bitmek bilmeyen zorluklara rağmen hina asla umut'unu kaybetmiyor. herşeyin harika gitti bir gün işler aniden değişmeye başlar. Zalgo ve ekibi bu aileyi yok et...